Szaleństwo lawendowe trwa

Torba na zakupy ekologiczna?
Dlaczego nie!
Nabyłam  zwykłą torbę z długimi uszami,bo lubię nosić na ramieniu,a nie w ręku.
Inną sprawą jest fakt,że te ramiona mają czasami dosyć tych ciężarów :D

W moim ulubionym  sklepie  Inspirello     znalazłam filmik o zastosowaniu serwetek na materiale i dlaczego to się trzyma i nie schodzi po pierwszym kontakcie z wodą.
No to do dzieła pomyślałam,zakupiłam klej do decoupage na  tkaninach i zaczęłam zabawę najpierw na małych lnianych kawałkach materiału,a jak już zobaczyłam, że to również fajna zabawa,
zapragnęłam mieć torbę na zakupy :D.
Potrzebujecie torbę lnianą ,lub bawełnianą,motyw serwetkowy,klej do deco.na materiale i w moim wydaniu najzwyklejsze farbki,czyli akwarele-do rzucenia parę cieni.
Jak to się robi znajdziecie  TU


Innowacją jest zastosowanie cieni,nie wiem czy już ktoś tak robił,ale ja właśnie tak zrobiłam.
Żeby nie były tylko serwetki przyklejone,dorobiłam farbami akwarelowymi,tak takimi zwykłymi szkolnymi,cienie utrzymane w kolorystyce serwetki i torby.
Podobno jak się zrobi wszystko jak należy,można taką tkaninę prać w 30 stopniach,tak głosi instrukcja na kleju,gdzie również są zamieszczone etapy działania.
Pewnie zapytacie, a co z farbą, która w praniu zejdzie,otóż farba utrzyma się jeśli posmarujecie Wasze cienie tym samym klejem do materiału.
SPRAWDZONE !
w delikatnym praniu ,woda z mydłem, w wodzie pojawiła się niewielka ilość farby z cieniowania,po wyschnięciu  torba nadal jest w idealnym stanie.
Zachęcam Was do eksperymentów,jest z tego dużo satysfakcji.
Pozdrowionka przesyłam Wam :)

Komentarze

  1. Podziwiam Cię Małgosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszło :) i fajnie ze cos nowego popróbowałaś :) a piosenke bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, torba wyszła ślicznie, a cieniowania dodały jej niewątpliwego uroku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wyszło. Podziwiam cierpliwość i pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i wygląda to ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bardzo pomysłowe z użyciem farb, masz główkę pełną pomysłów Gosiu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bardzo pomysłowe z użyciem farb, masz główkę pełną pomysłów Gosiu..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))