Historia pewnego obrazu ...

Od dawna chciałam coś zrobić na płótnie,ostatnio pokazałam Wam Miedzianą dziewczynę,
ale to był mój drugi obraz mix-mediowy.
Długo się zastanawiałam czy go Wam pokazać...
Zaczęło się od tego,który zanim został tym obrazem zmieniał się dwa razy.
Jak to się mówi "do trzech razy sztuka "
Na początku zrobiłam transfer na płótno mojego zdjęcia,bo tak sobie pomyślałam ,
walentynki i te sprawy ,zrobię coś innego dla mojego mężczyzny.
No i zrobiłam,transfer wyszedł do bani,
a jak miał wyjść skoro zdjęcie było drukowane na zwykłej drukarce?
Potem uszkodziłam go gdzieś na wysokości szyi i wszystkie pomysły poszły sobie...
Więc zaczęłam go ozdabiać ,wszystkim co mi wpadło w ręce.
I wyszło coś takiego

Pokazałam mojemu M i widziałam że nie podobał mu się.
Złapałam glinkę i na moją twarz nałożyłam i uformowałam nową twarz .
Wyszło coś takiego...
Kiedy wyschła zaczęłam ją malować
Ale nadal coś było z nią nie tak,ostatecznie pokryłam twarz miejscami jasnym złotem


Obraz jest 3D,taka moja mała płaskorzeźba ,wykorzystałam do stworzenia go materiał-moją jedwabną apaszkę poświęciłam :), jutę,papier,chusteczki ,kamyki,
mgiełki głównie w kolorze złota-miedzi -szarości,drewniane motyle.
I jak już skończyłam i powiesiłam go na ścianę ,
to polubiłam go,a tak naprawdę żal  mi było go psuć.
Zrobię jeszcze pewnie inne obrazy, bo to jest fantastyczna zabawa,która wciąga bardzo,
ale moja "Smutna Kobieta" będzie sobie wisiała na ścianie patrząc na życie po mojemu :)


Przytulam Was do serca i dziękuję że Jesteście :)


Komentarze

  1. Gosieńko, jesteś wspaniałą Artystką i Kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka niezwykła. Musi sięfenomenalnie prezentowac w realu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo,w realu faktycznie wygląda inaczej,to zależy pod jakim kontem na nią patrzysz :)

      Usuń
  3. Fajnie pokazałaś etapy 'zanikania' Twojego zdjęcia i przemiany w obraz jakiejś kobiety. Wyszło to niezmiernie intresująco.
    Pomyślałam sobie, że masz wielką frajdę tworząc takie rzeczy.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille to prawda mam ogromną frajdę,bo w takim obrazie możesz umieścić wszystko,co podsunęła Tobie wyobraźnia.
      Dziękuję pięknie i same ciepłe myśli ślę 😊

      Usuń
  4. Kobieta o lekko zdziwionych oczach jest piękna. Jej twarz idealnie komponuje się z muzyką w tle. Masz wielką wyobraźnie i umiesz to zrealizować. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję 😊 😘
      Zawsze ciekawi mnie jak inni postrzegają moje prace,jakie emocje,jeśli są w nich wywołują.
      Mój M.widzi w niej czarownicę i mówi że patrząc na nią ma dreszcze😁 ja widzę w niej smutną kobietę.Różne spojrzenia na to samo i to jest fajne. Co do muzyki to moim zdaniem bez niej nie ma życia,jeśli kiedyś zabraknie we mnie muzyki,to chyba wtedy zabraknie i mnie. Pociąga mnie w niej różnorodność,może się dopasować do każdego stanu emocjonalnego i co najważniejsze koi serce 💗
      Co do wyobraźni,oj czasami mnie przeraża,ale dzięki niej mogę realizować swoje marzenia 😊
      Serdeczności najmilsze zostawiam 😘

      Usuń
  5. Gosiu! piękny obraz powstał! masz talent w łapkach jak się patrzy! podziwiam! ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalenko dziękuję Ci bardzo 😊
      Przytulam mocno 😘

      Usuń
  6. Małgoniu, myślę, że tytuł pracy jest bardzo adekwatny, bo Kobieta ma ogrom smutku w oczach. Niesamowicie wygląda ta blada, smutna twarzyczka otoczona przepychem złota.
    Tulę Cię mocno i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,widzę że podobnie go odbieramy.
      Również przytulam mocno 😘

      Usuń
  7. Gosiu!
    Obraz jest wspaniały. Jestem zachwycona piękną, zamyśloną kobietą. Domyślam się, że ma jakieś problemy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi pięknie dziękuję,Twoje spostrzeżenia są dla mnie bardzo ważne 😊
      Serdeczności przesyłam Tobie😊

      Usuń
  8. Powiem szczerze - ta twarz nie zachwyca mnie pięknem jak u miedzianej dziewczyny ale jest w niej ogromny bagaż emocji. Smutek, może trochę cierpienia a może lekkie zdziwienie? To znakomity pomysł na obraz. Tło wypracowałaś bardzo misternie, aż mi szkoda że zdjęcia tak mało oddają. Wielka też szkoda, że transfer się nie udał, miałabyś Małgoniu niezwykły autoportret.
    Mocno Cię ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i tu się również z Tobą zgodzę,miedziana dziewczyna,była bardziej przemyślana,tak to jest z kolejnymi pracami.Myślę że najtrudniej zacząć i jak widać na moim przykładzie,trudno też uniknąć błędów.
      Gdybym teraz zaczynała,już inaczej by to wszystko wyglądało.Faktycznie smutno wyszła,też żałuję że transfer nie wyszedł,ale może kiedyś znowu powalczę 😁 tło ma fajną fakturę ,cóż liczą się zdobyte doświadczenia i radość z tworzenia.
      Buziaki zostawiam dla Ciebie 😘 😊 😘

      Usuń
  9. Sądzę, że efekt końcowy jest taki, że nie sposób by się komukolwiek nie spodobał. Mają rację dziewczyny - w twarzy i spojrzeniu jest coś takiego co przykuwa uwagę. Sama nie wiem czy to smutek czy to myśl jakaś ulotna - tak jakby zatrzymała się chwila...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Beatko za Twoje odczucia w odbiorze tego odrazu,to dla mnie ważne 😊
      Przesyłam same ciepłe myśli 😊

      Usuń
  10. Fantastycznie wyszłaś z opresji, a obraz uważam za fantastyczny i niepowtarzalny kojarzy mi się z obrazami przedstawiającymi pory roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,masz wyobraźnię,ciekawa jestem do której pory roku byś ją zaliczyła,pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  11. Bardzo ładny, przyciągający wzrok obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie i pozostawiam uśmiech dla Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy obraz... a może inaczej... iście artystyczny Gosiu;
    masz już parę wymiankową
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne obraz.Jesteś niesamowita artystka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,miło mi :)
      Pozdrawiam najmilej :)

      Usuń
  15. Tworzysz bardzo ciekawe prace, u mnie też często zmieniają się obrazy, czasem potrafię narysować 5 osób aż w końcu ukarze mi się ta moja którą oczekuję :) Wspaniały efekt! Obserwuję :*:*:* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co masz na myśli,czasami ciężko zaakceptować od razu,bo zawsze właśni z tyłu głowy mnożą się inne warianty.Widziałam Szymka Twoje prace,robią wrażenie :)
      Dzięki za miły komentarz i witaj w moim świecie :D
      Ściskam mocno i buziaki ślę :)

      Usuń
  16. Gosiu podziwiam, bo ja dawno rzuciłabym pracę do kosza.
    Podziwiam, bo dla mnie ta technika to czary-mary;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko myślę, że powinnaś spróbować,
      odczarowałabyś wyobrażenie o tej technice.
      Najfajniejsze jest to, że możesz wszystko w niej wykorzystać,a że jesteś kreatywna to byś miała fantastyczną zabawę,to pewne:)
      Dziękuję za ciepłe słowa,serdeczności ślę :)

      Usuń
  17. Pomimo smutku na twarzy, ma w sobie nieco tajemniczości- powiedziałabym raczej, że jest głęboko zamyślona. Powaliła mnie na kolana- jest zjawiskowa :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu dziękuję pięknie 😊
      Serdeczności najmilsze zostawiam dla Ciebie 😊

      Usuń
  18. łał praca jest bardzo niezwykła i wciągająca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))