Moje ulubione hematyty

Dawno nic nie pokazywałam z biżuterii,tak się zafascynowałam powertexem,
że przepadłam .

Siostra poprosiła mnie o dwie bransoletki z hematytów w kolorze stalowym,czyli naturalnym.
Miały być malutkie na 14-15 cm nadgarstka,dlatego nie zaprezentuję Wam ich na nadgarstku😊
Pierwsza z 10 mm kulek i dużych oliwek12/8mm,do tego przekładki w kolorze srebrnym,karabińczyk ze stali nierdzewnej,oraz listek w kolorze srebrnym.

druga delikatniejsza,mniej przekładek,ale hematyt nadal grafitowy.
Ponieważ zrobiłam przy okazji,znacie to stwierdzenie😁 zakupy pod kontem swoim,to powstały dwie bransoletki dla mnie.
Pierwsza ze szmaragdowych 8mm i 2-3 mm fasetowanych hematytów  , na nierdzewnym drucie pamięciowym ze stali szlachetnej.


 Ponieważ hematyty są ciężkie, ,to po nanizaniu ich wszystkich,a jest tego 50 sztuk 8mm
i 160 szt 2-3 mm drut pamięciowy traci pamięć i zsuwa się z ręki 😁
Dlatego sprzedam Wam mój pomysł jak utrzymać to cacko na nadgarstku.
Otóż zamontowałam na końcu drutu kółka, na jednym końcu więcej,na drugim jedno,
do tego  na dłuższym końcu łańcuszka dopięłam karabińczyk ze stali nierdzewnej i gotowe,
teraz można spokojnie nosić ,nie obawiając się że zacznie się zsuwać.


tak jak powiedziałam zrobiłam sobie dwie bransoletki,
druga to łańcuszek z dużymi oczkami,do których przymocowałam różne kształty hematytów,
tym razem w grafitowym kolorze,ale jak tylko dokupię w kolorze szmaragdowym powstanie druga podobna do tej.


 a tu dwie naraz
Ponieważ bawię się u Reni w świętowanie przez cały rok,
https://reanja1.blogspot.com/2017/04/hand-made-swietuje-i-wiosenne-candy.html
 to spokojnie mogę wrzucić te bransoletki do żabola w tym miesiącu.
                                                  ***************************
Chciałam powitać na moim blogu 100 obserwatora jest nią
Virgínia Ferreira
 Hello Virginia, thank you for your visit .
Welcome in my world.

To mogę Wam życzyć miłego weekendu.
Dziękuję, że Jesteście obecni w moim świecie,
buziaki zostawiam 😘😘😘

Komentarze

  1. Kochana- piękności, i świetny patent na drut dziękuję Ci za wszystkie ciepłe słowa u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko dziękuję za odwiedziny .
      Pozdrawiam najmilej :)

      Usuń
  2. wszystkie świetnie się prezentują
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze zrobić sobie taki przerywnik, zresztą bardzo, bardzo udany. Śliczne wszystkie ale grafitowy hematyt w szczególności mi przypadł do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Ewo z tym przerywnikiem,czasami trzeba zrobić coś innego,a skoro już zaczęłam i jest wiosna,to pewnie powstaną kolejne bransoletki😊
      Serdeczności ślę dla Ciebie Ewo😘

      Usuń
  4. Prześliczna biżuteria powstała. Oba kolory hematytu fajnie wyglądają. Aż żałuję, że tak rzadko noszę bransoletki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marille,ja jestem miłośniczką bransoletek i kolczyków,bez nich nie ruszam się z domu :)
      Wiosna, ta cieplejsza oczywiście i lato służą noszeniu biżuterii,więc może warto zacząć nosić częściej :)))
      Serdeczności zostawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo, bardzo ładne - lubię bransoletki. A na drucie mam afrykańska z jakichś pestek czy owocków - Ufff. Patent zapamietam :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo,ja też lubię bransoletki,a z tym zapięciem warto zapamiętać,w końcu kiedyś może się przydać,kto wie :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Małgosiu, śliczne hematytowe biżutki. Rzeczywiście przepadłaś w tym powertexie:) Ale odzyskałaś chwile na zrobienie tych bransoletek:))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu,gdybym nie musiała ,to pewnie bym jeszcze długo nic nie robiła w biżutkach.
      Powertex daje inne możliwości w tworzeniu,to jest bardzo wciągające zajęcie,chociaż kosztowne niestety :)
      Cieplutkie myśli ślę :)

      Usuń
  7. Bardzo piękne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bransoletki zmajstrowałaś :-)
    Te hematytowe bardzo w moim guście.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko,cieszę się że przypadły do gustu :)
      Wiosenne pozdrowienia przesyłam do Ciebie :)

      Usuń
  9. ślicznie wyszły wszystkie bransoletki, ale ta ostatnia jest The Best !
    pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pięknie dziękuję,jak to się mówi dla każdego coś miłego i to jest w nas fajne.
      Przesyłam ciepłe myśli :) pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Prześliczne- obydwie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosieńko, piękne bransoletki, szczególnie podoba mi się ostatnia. Lubię hematyty.
    Uściski serdeczne na ten weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,hematyty mają w sobie pozytywną energię,chyba większość je lubi:)
      Serdeczności ślę :)

      Usuń
  12. Świetne bransoletki. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już prawie zapomniałam, że robisz Małgosiu piękną biżuterię. Ślicznie wyszły te bransoletki, każda ma w sobie coś urokliwego. Mnie najbardziej spodobała się pierwsza ale to oczywiście kwestia gustu.
    Ściskam Cię serdecznie i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,ja to jestem jak sroka,lubię błyskotki, dawno nic nie robiłam z biżuterii,
      więc czas najwyższy coś zacząć robić.
      Każda z nich ma w sobie coś ,co pewnie zostanie polubione,ostatnia np.bardzo przyjemnie grzechocze podczas poruszania się,jakby snuła jakąś historię...
      Buziaki przesyłam również życzę wspaniałego tygodnia,a przede wszystkim ciepłego:)

      Usuń
  14. Śliczne biżutki :) Zwłaszcza ostatnia w moim typie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,pobrzękuje podczas chodzenia:0
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. Kochana, podziwiać Twoje prace to wielka przyjemność. Całuję Ciebie mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Angeliko,buziaki lecą do Ciebie :)
      Cieszę się, że Jesteś :)))

      Usuń
  16. Bardzo fajne bransoletki: wszystkie :) Takie do noszenia na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu,tak masz rację takie do noszenia codziennie :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  17. Piękne prace, jak zawsze Gosiu u Ciebie:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te bransoletki!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu!
    To są prawdziwe cudeńka!!!!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne bransoletki jestem zauroczona.Barzo lubie nosić bransoletki,chociaż ostatnio nie zakładam bo kilka zerwalam w pracy.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,ja też lubię nosić bransoletki,a że idzie ciepło,to nic nie będzie przeszkadzało w noszeniu:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. dobrze, że weszłam i zerknęłam i sobie coś przypomniałam ale napiszę to na priv FB... skleroza ot co;
    śliczna bransoletki; uważam, że naprawdę ładną robisz biżuterię
    ściskam mocno Gosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiula że mnie doceniasz,buziale zostawiam dla Ciebie :)

      Usuń
  22. Pięknie się Gosiu zabransoletkowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu,czasami trzeba coś zrobić dla kogoś :)
      Serdeczności zostawiam :)

      Usuń
  23. Małgosiu kochana!Nominowałam Cię do Liebster Award.Nie musisz czuć się zobowiązana,jeżeli nie uczestniczysz w tego typu zbawach to zrozumiem i uszanuję.Jest to mój wyraz uznania dla Twojej przepięknej twórczości,którą kocham szczerze i tak samo podziwiam:)Ale nie ukrywam też,że byłoby mi naprawdę miło poznać Cię bliżej:)
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś dziękuję za nominację ,postaram się odpowiedzieć na każde Twoje pytanie w najbliższej przyszłości,przytulam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))