Mama

Dzisiaj jest  ten dzień,niby zwyczajny ,
a niezwyczajny,
 Dzień Matki.

Skoro mamy Dzień Mamy to dzisiaj kilka prac mojej mamusi chcę Wam pokazać.
Mama uwielbia haftować,myślę że jest to jej pasja,
którą rozwija z każdą pojawiającą się nitką :)

 Część z tych prac wisi u mnie w domu,część czeka na oprawę
i na więcej miejsca na ścianach 😊
 Do niektórych mam wielki sentyment



A ja przychodzę do Was z małym obrazkiem na płótnie.
Skoro dzień matki to dzisiaj  Matka Boska  Cygańska  i Powertex,
to mój wkład w Dzień Matki .




Kto zna oryginał  ten wie że Matka Boska  z dzieciątkiem odwrócona jest w drugą stronę,
oryginał namalowany został przez Roberto Feruzzi w 1897 roku wygrał  Biennale w Wenecji
Madonnina.


dla mnie to nie ma znaczenia, bo widziałam też w wersji odwróconej ,takiej jak moja.

Przybliżenie,zdjęcia są robione w różnym oświetleniu,więc troszeczkę się różnią,
najbardziej zbliżone do oryginału są te dwa ostatnie.


Kocham Cię MAMO
Życzę każdej Mamie pięknych chwil ze swoimi dziećmi,
Bo tylko takie chwile pamięta się przez całe życie :)


                        **********************************************************

Dziękuję Wam serdecznie za życzenia urodzinowe,jak i te prozdrowotne,
dzisiaj kończę antybiotyk,zdecydowanie czuję się lepiej,
mam nadzieję, że moje wnętrze również 😁
Przypominam o moim rozdaniu TU
dla chętnych 😊 😘

                                          **************************************           
Witam serdecznie Kamilę z bloga Kufer Inspiracji ,która dołączyła do mojego świata,
zostań jak długo zechcesz, zawsze będziesz mile widziana :)

Buziaki zostawiam dla Wszystkich😘😘😘😘

                        

Komentarze

  1. Małgosiu piękny obraz przygotowałaś, a hafty Twojej Mamy zachwycają
    Buziaki i uściski dla Was obu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie piękne hafty, Mama ma zdolne ręce...:-)
    Też lubię tę muzykę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu ,ja też lubię tą muzykę,taki wspomnień czar:)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Zdolną masz mamusię Małgoniu, jej hafty są zachwycające.
    Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja obrazu Matki Boskiej. Pięknie sobie radzisz z tkaniną. Wspaniale dobrałaś kolorystykę, światłocień dodaje głębi - jestem zachwycona! Myślę, że w naturalnym świetle obraz wygląda jeszcze piękniej. Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłego weekendu!
    Uściski również dla mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu 😘,tak moja mamcia ma dryg do haftów,ja niestety nie,ale zawsze podziwiam,wiem ile czasu potrzeba by zrobić jeden obrazek.
      Jeśli chodzi o Matkę Boską to bardzo przyjemnie mi się ją robiło,cieszę się że znalazła uznanie w Twoich oczach😘
      Dziękuję za pozdrowienia dla mamusi i dla mnie,ściskam mocno Ciebie,buziaki zostawiam 😘

      Usuń
  4. Bardzo i interesujący obraz, nie wiem, jak to się robi, więc tym bardziej jestem pod wrażeniem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Promyku 😊
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  5. Mama ma niezwykłą rękę- podziwiam prace.
    A Twoja Mateczka Cygańska śliczna.,

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne hafty Twojej mamy.Cudowna jest Twoja praca jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo 😊,cieszy mnie że moje robótki znajdują uznanie,że wzbudzają emocje 😘 Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  7. Małgoniu, patrząc na prace Twojej Mamy, wiem po kim odziedziczyłaś kreatywność i talent. Niesamowicie podoba mi się Twoja interpretacja Madonny Cygańskiej.
    Przesyłam wiele uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu,swoją dzisiejszą pracą,po prostu mnie wzruszyłaś.Pięknie dobrałaś kolory,dodałaś światła,cudownie ułożyłaś tkaninę.Widać,że włożyłaś w ten obraz całą swoją wrażliwość.Masz niesamowity talent.Ale chyba wiem po kim:)Hafty Twojej mamy również zachwycają,a te trzy ostatnie to najbardziej.Szczególnie podoba mi się nasz Jan Paweł II-cudowny obraz!!!
    Przesyłam moc gorących pozdrowień dla Ciebie i Twojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś jak miło czytać tyle ciepłych słów,dziękuję bardzo,bardzo,bardzo. Serdeczności najmilsze zostawiam dla Ciebie kochana 😚

      Usuń
  9. Matka Boska jest niesamowita, stworzona z wielką czcią i majestatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu,cieszy mnie to że się podoba 😊
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  10. Piękne hafty Twojej Mamy. A Twój obraz robi niesamowite wrażenie. Masz talent dziewczyno.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko wielkie dzięki,aż się zaczerwieniłam,dziękuję bardzo 😊
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Śliczna Madonna!
    I piękne prace Twojej Mamy :-)
    Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Iwonko 😊
      Pozdrawiam nieustannie😊

      Usuń
  12. cześć Gosik :)
    śliczne hafciki... najbardziej zauroczył mnie ten nad Papieżem... istne cudeńko... taki na stary styl;
    piękną pracę stworzyłaś... nietuzinkową... a wiesz... bardzo lubię Matkę Boską Cygańską; też mam obrazek , który wcześniej wisiał nad łóżeczkiem moich chłopców :)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiula dziękuję w haftach mojej mamci każdy może znaleźć coś dla siebie i to jest piękne 😊
      Buziaki zostawiam 😘

      Usuń
  13. O, ciekawa interpretacja tego obrazu :)
    I śliczne prace Mamy. Ileż cierpliwosci!

    Tak mi sie troche żartobliwie skojarzyło... Jaka Córka, taka Matka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo 😊
      Coś w tym stwierdzeniu jest😊
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  14. piekne hafty ,a bratki skradły me serducho

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu!
    Twój obraz jest przepiękny a prace twojej Mamusi są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo wielkie dzięki,pozdrawiam i przesyłam same ciepłe myśli 😊

      Usuń
  16. Jaki piękny wpis stworzyłaś dla swojej Mamy. A hafty, które nam pokazałaś, są śliczne. Widać, że Mama kocha krzyżyki, tak samo jak ja.
    Obrazek z Matką Boską wyszedł Ci wspaniale.
    Gratuluję i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille,tak mama uwielbia krzyżyki,to ją mobilizuje do działania,wycisza i sprawia radość.
      Dziękuję pięknie za przemiły komentarz 😊
      Pozdrawiam najmilej 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))