chusta w kolorach nieba

Dopadło mnie nie wiem co ,zniechęcenie,przesilenie? letnie???
Właściwie to nie cierpię na brak weny,cały czas coś robię ,
ale jakoś  nie mam natchnienia na pisanie postów.
W związku z tym ogłaszam chwilową przerwę w pisaniu.
Zanim się z Wami pożegnam pochwalę się co otrzymałam od Lucynki
w ramach naszej wymianki pod pięknym tytułem" Matka Natura".
A i jeszcze jedno Bardzo Wam Kochani Dziękuję za tyle ciepłych słów pod moim ostatnim postem,
w którym to pokazałam Anioła,jakiego zrobiłam dla Lucynki,
w ramach wspomnianej wcześniej wymianki.
Wasze komentarze radują serce moje i sprawiają, że chce mi się działać 😍😘😘😘😊
Właśnie obmyślam pewien ciekawy projekt,który mam zamiar zrealizować w sierpniu,to dopiero będzie wyzwanie,ale póki co musicie poczekać cierpliwie ....
Wracając do tematu Lucynka zrobiła dla mnie przepiękną dużą chustę,bardzo ciepłą  i otulającą mnie całą.

Do tego dołożyła  świeczniki  w ubrankach,którymi również się zachwycam 😊


 A taki efekt dają, gdy są zapalone,uwielbiam siedzieć i patrzeć na migające świeczki,
oczywiście tylko wtedy, gdy mam na to ochotę,a nie dlatego, że właśnie wyłączyli prąd 😁
 Ponadto dostałam kryminał,autora nie znam,ale miło mi będzie go poznać,bo jak już wielokrotnie wspominałam, czytanie to moja pasja,obok robótkowania 😁

 Były też słodkości, oraz dobra kawusia.

A tak w całości prezentowała się paczucha od Lucynki.
Dziękuję Ci kochana za te wspaniałości:)

A tak ta piękna chusta wygląda na mnie  😁
Pierwszy raz brałam udział w organizowanej przez osoby trzecie, w tym wypadku Joannę z MarAsiowej Ostoi wymiance i jestem bardzo zadowolona,bo otrzymany prezent jest przepiękny.
Dzięki Wielkie Lucynko 😊😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Skoro wspomniałam o książkach to właśnie zaczęłam  czytać nową książkę Remigiusza Mroza "Czarna Madonna"
wciągająca od pierwszej strony ,  autor nie  pozwala by czytelnika dopadła nuda.
Oczywiście pojawiła się kolejna część przygód Stephanie Plum, Janet Evanovich "Natrętna Dziewiętnastka"
komedia kryminalna,w sam raz na letnie wieczory,również polecam :)
Dopadłam również kolejną książkę Agnieszki Lingas -Łoniewskiej "Wszystko wina kota"
Nie mogłam sobie odpuścić tej autorki ,bardzo lubię jej książki,przeczytałam przeważającą większość :),no dobra tylko jednej nie przeczytałam jeszcze,ale to sprawa do nadrobienia,normalnie fanką chyba jestem ,czy co:)))


a jak już o kotach mowa to w kolejce czeka "Świat według Boba - Jamesa Bowena,
kolejne przygody Kota i jego opiekuna

również do przeczytania ustawiła się książka
Marthy Hall Kelly "Liliowe dziewczyny -to opowieść o kobietach połączonych przez koszmar Ravensbrück.
Pewnie wszystkich  nie zdążę przeczytać  w lipcu,ale zdecydowaną większość  tak :)

Jak widać różne książki pojawiają się na mojej półce i to jest piękne:)
Pozdrawiam Was bardzo mocno i   buziaków przesyłam tysiące,Wasze blogi będę odwiedzać w tak zwanym międzyczasie:)
Do następnego napisania:)


Komentarze

  1. Super prezenty dostałaś , chusta jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak,dziękuję Beatko i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Cudowny prezent,a te kolory chusty...piękne!Bardzo Ci w niej do twarzy!
    Na efekty Twojego pomysłu będę wyczekiwała z niecierpliwością-zaciekawiłaś mnie bardzo:)
    Fantastycznej przygody twórczej życzę Ci Małgosiu i wracaj do nas szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś takiego... znaczy się wakacje Gonia robisz..
    nic poczekamy na kolejne wpisy... choćby parę miesięcy
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. No cudowne prezenty dostałaś Małgosiu - chusta jest cudowna - buziaki ślę a jeśli chodzi o pisanie postów to gdyby nie rozsypana u mnie klawiatura bywałabym częściej na blogach - ty zapewne to zrozumiesz ale inni to że unikam -a tak nie jest , odpoczywaj sobie słonko - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu,
      prześliczne prezenty. W chuście wyglądasz uroczo.
      Wypoczywaj. Będę czekać i tęsknić.
      Całuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Małgoniu, cieszę się razem z Tobą z takich pięknych i od serca prezentów. Życzę Ci wspaniałego odpoczynku i przyjemnej lektury, kochana.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka i fajna paczuszka :-)
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądacie i Ty i chusta. Ja dostałam kiedyś chustę od Wandzi- LEPTIR i uwielbiam ją zakładać. To takie miłe prezenty od serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Cię znam Małgosiu, to wrócisz z jakąś zachwycającą pracą więc warto poczekać. Prześliczny i bogaty prezent dostałaś, nic dziwnego że sprawił Ci radość. Pięknie wyglądasz w tej chuście!
    Przesyłam serdeczne uściski. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpocznij i wracaj czym prędzej. Będziemy czekać z niecierpliwością na Twoje posty i genialne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko zbyt długo nie odpoczywaj od pisania. Później tak trudno wrócić, wiem coś o tym - odkładanie z dnia na dzień, jakaś dziwna blokada. Ale wtedy zasypiesz nas pięknymi pracami. Prezenty otrzymałaś piękne. Lubię czytać, czytam ale chyba za Tobą bym nie nadążyła. Miłego odpoczynku, nabrania dystansu i oczywiście wracaj, wracaj. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko, prezenty śliczne dostałaś - cieszę się razem z Tobą.
    W chuście wyglądasz super!
    Odpoczywaj, czytaj, ładuj akumulatorki..., a na projekt sierpniowy czekam z niecierpliwością.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta cudna. Miłej lektury ;)
    Wypoczywaj, twórz i... wróć na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie zostałaś obdarowana. Chusta cudowna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do pisania zawsze można wrócić, czasem "detoks" jest potrzebny.
    Chusta prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu nie dziwie się z Twojej radości, wspaniałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty otrzymałaś, chusta jest cudna! pozdrawiam ciepło i życzę szybkiego powrotu weny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny wzór chusty. Prezenty dostalas super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takiej wspaniałej wymianki. Dostałaś fantastyczne prezenty. W chuście prezentujesz się świetnie. Bardzo twarzowa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))