Do twarzy Ci w szarościach...

 Wzięłam udział w wymiance u Asi -MarAsiowa Ostoja
Tematem była" Matka Natura"
Po  wylosowaniu przez Joannę mi pary i wstępnych uzgodnieniach co i jak,
zabrałam się ochoczo do tworzenia nowego Anioła,tym razem w szarościach bo o taki między innymi kolor poprosiła  Lucynka gospodyni bloga " Po nitce do kłębka"
 Teraz nastąpi wysyp zdjęć,bo w chwili kiedy je robiłam,pogoda różnie się układała,dlatego część jest w plenerze,część we wnętrzach :)
 Anioł wykonany jest z Powertextu -czyli materiał został utwardzony za pomocą tego specyfiku.
Uwielbiam bawić się Powertextem....
Tematem wymianki była "Matka Natura" sami oceńcie czy udało mi się zrealizować temat.


 Powstał Anioł świecznik,a żeby było tematycznie ,to podstawką do  światełka jest motyl
Również na sukni przysiadł szary motylek.
Anioł tradycyjnie już trzyma albo tealight,
albo światełko na baterie,które również utrzymane jest w szarościach.

Skrzydła zrobiłam ze specjalnie preparowanej kory brzozy.


 Jak wymianka to wymianka,
do Anioła dodałam kawę ,herbatę książkę ,bo Lucynka bardzo lubi czytać książki ,w tym wypadku kryminał Remigiusz Mroza -polecam świetnie czyta się jego książki.

 karteczkę na płótnie i zakładkę również zrobioną przeze mnie na płótnie,oraz słodkości.
A co przygotowała dla mnie Lucynka dowiecie się następnym razem 😁😘😘😘

Skoro to była wymianka ,czyli obdarowanie ,czyli prezent,to idealnie pasuje do prezentów przez cały rok-czyli do zabawy jaką prowadzi na swoim blogu Renia.

https://reanja1.blogspot.com/2017/07/hand-made-swietuje-cay-rok-lipiec-i.html
 Tym sposobem w końcu szary Anioł ujrzał światło dzienne,bo do tej pory jakoś się nie składało,
by go Wam pokazać.

 Wspaniałego tygodnia Wam życzę i teraz idę nadrabiać zaległości,bo jakoś dawno mnie nie było .
Chciałam powitać w moim kolorowym świecie Edytkę z bloga Hafty Edyty 
u której zachwycam się wszystkim,a ostatnio pięknymi torbami na zakupy,
oraz  Mikaglo, która robi cudeńka- origami modułowe sami zobaczcie
To jeszcze raz życzę Wam samych wspaniałych chwil i do następnego napisania....



Komentarze

  1. Gosiu, niezwykle piękny anioł, wywołuje wspaniałe emocje.
    Biel i szarości podkreślają jego skromność, a motylki i ażurowe skrzydełka - jego delikatność.
    Pomysł na świeczkę - genialny!
    Wszystkie Twoje prace są bardzo oryginalne. Obdarowałaś Lucynkę po królewsku.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Iwonko za każde Twoje słowo :)
      Do każdej pracy podchodzę indywidualnie i emocjonalnie,szczególnie do tych, które mają powędrować w świat,bo wiem że ktoś ma jakieś oczekiwania ,wyobrażenia,marzenia ,które nie koniecznie pokrywają się z moim :D.
      Powertex daje sporo możliwości,dlatego tak bardzo lubię się nim bawić :)
      Pozdrawiam najmilej :)

      Usuń
  2. Gosieńko figurka jak zwykle piękna- podziwiam nieustannie:)
    Powertex kusi ale doba zdecydowanie jest za krótka

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że bawisz się z nami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko,wiem coś o krótkiej dobie i tych wszystkich drzemiących pomysłach :D
      Powinnaś kiedyś spróbować,fajna zabawa :)
      Serdeczności przesyłam dla Ciebie:)

      Usuń
  3. cześć Gosik :)
    czytam... wymianka u mnie...? hihi tak dawno było, że i zapomniałam
    śliczny anioł a raczej anielica ... no i w końcu super zdjęcia
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiula,a tak się jakoś nie składało,wiesz przecież że jak coś odkłada ,to później do tego trudno wrócić .Dziękuję za zorganizowanie wymianki z której jestem bardzo zadowolona:)
      Buziaki lecą do Ciebie :)

      Usuń
  4. Śliczny anioł :) Wspaniale zaakcentowałaś moc detali oraz nadałaś odpowiedni klimat :) Arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mikaglo,jest mi bardzo miło,że moje Anioły zapadają w serca 😊 Pozdrawiam cieplutko😘😊

      Usuń
  5. Gosiu, jak zwykle Twój anioł jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu,dzięki wielkie 😊😚
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  6. Przepiękny anioł. Wspaniała interpretacja. Jestem pod wrażeniem jakie niesamowite efekty można uzyskać Powertexem. Brzozowe skrzydła są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko,tak powertex daje duże możliwości,można się spełniać kreatywnie,musisz spróbować,to wciąga 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Małgoniu, jestem zauroczona tym aniołem. Taki pomocnik Matki Natury w jej staraniach, by ten świat całkiem nie zwariował.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu 😚 jak zawsze przemiły komentarz,który uskrzydla😊
      Przesyłam same ciepłe myśli 😊

      Usuń
  8. Masz niesamowitą wyobraźnię. I dar nadawania jej realnej formy :) Takiemam wrazenie jakby tenanioł był... schowany, ukryty w tej szacie. Pomysł z motylami super. I korą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo 😊
      Zanim zacznę robić to muszę mieć to przed oczami,potem realizuję,kiedyś szkicowałam ogólny zarys,ale i tak końcowy efekt odbiegał od pomysłu,więc idę na żywioł. Wtedy mogę przelać swoje emocje😊
      Cieszy mnie Twoje spostrzeganie tego Anioła😊
      Pozdrowionka zostawiam 😊 😚

      Usuń
  9. Twoje Anioły są przecudne- wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko pięknie dziękuję,kochana jesteś😊😚😚
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  10. Przepiękny Anioł. Obdarowana z pewnością była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko,mam taką nadzieję 😊
      Uściski ślę 😊 😘

      Usuń
  11. Rzeczywiście jestem tym aniołem zachwycona! Piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lucynko,cieszy mnie to,że nasza wymianka nam obu się spodobała,dziękuję również za wspaniały prezent od Ciebie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Anioł jest cudowny.Zazdroszczę talentu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Małgosiu,o ile wiem też jesteś utalentowana😁
      Serdeczności zostawiam 😊

      Usuń
  13. Gosiu,wiesz,że wszystkie Twoje prace,robią na mnie ogromne wrażenie,ale TEN Anioł,to po prostu TEN!!!Jedno spojrzenie i wiem,że to jest TEN jeden,jedyny.IDEALNY!Taki jakiego mam przed oczyma,kiedy myślę o Aniele.Zachwyca mnie w każdym calu!!!
    PS.Pragnę Ci podziękować za wszystkie ciepłe,pełne otuchy słowa,które zostawiłaś u mnie podczas ostatniej wizyty.Ja też Gosiu wspaniale czuję się wśród Was,wśród osób takich jak Ty-bardzo empatycznych:)No i cóż mogę więcej powiedzieć,na Twoje miłe słowa względem mojej osoby?Kto z kim przystaje,takim się staje:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam buziaki oraz milion uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduniu kiedy czytam Twoje komentarze to raduje się serce moje,jest w nich wiele emocji i ciepłych myśli...
      Wspaniale się je czyta,jak tak dalej będzie to wpadnę w samouwielbienie 😁
      Tak kto z kim przystaje...odbijam więc piłeczkę w Twoją stronę kochana😊😘 ♥
      Najmilsze pozdrowionka ślę dla Ciebie 😊 😘

      Usuń
  14. Wspaniałe detale, pięknie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje anioły Małgosiu. Są takie "nieziemskie". Potrafisz pięknie nadać kształt i formę a także dobrać dodatki. Budzą mnóstwo emocji i działają na wyobraźnię. Lubię na nie patrzeć, czasem mam ochotę namalować - może kiedyś spróbuję? Pięknie wygląda anioł w szarości, szczególnie gdy rozjaśnia ją płomień świecy.
    Ściskam Cię serdecznie i bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu pięknie dziękuję Ci za tyle ciepłych słów ,które zawsze zostawiasz pod moimi pracami.
      Cieszy mnie fakt ,że Anioły jakie robię wzbudzają emocje.
      Kolor szary z racji tego że go bardzo lubię i dlatego że ma tyle odcieni,daje wiele możliwości,a to przekłada się na pracę. Chciałabym zobaczyć kiedyś jak Ty go widzisz,w Twojej pracy,byłoby ciekawie,znając Twoje talenty...
      Płomienie świec zawsze wprowadzają odpowiedni nastrój.
      Jeszcze raz dziękuję Ewuniu 😘 😘 😘 😘 😘 😊
      Przytulam mocno 😘

      Usuń
  16. Tajemniczy, ale cudowny ten anioł!!! Podziwiam z otwartą buzią!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty Artystko Kochana ! Podziwiam Twoje dzieło sztuki i normalnie napatrzeć się nie mogę ! Stworzyaś cudo :* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu kochana,piękny ten Twój anioł,za każdym razem podziwiam Twoje piękne prace :)
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Matka Natura i Anioł w jednym ... cudowna praca, wspaniały prezent!
    Uwielbiam takie prace ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prezenty przygotowałaś na wymiankę. Anioł jest fantastyczny. Wyszedł Ci przepięknie. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))