Niespodzianka od Jadzi

Wiecie już, że wymieniłam się z Jadzią na nasze prace,
swoją już wam pokazałam,
teraz przyszedł czas na przepiękne prace Jadzi .
Jadzia obdarowała mnie po królewsku  ,oniemiałam jak otworzyłam paczuszkę,
 a w niej znalazłam te skarby:
Można zapisać swoje myśli
zrobić coś dla kogoś
to miniaturowy albumik,cudeńko,cudeńko cudeńko :)
zmieścił się w pudełku po zapałkach,które oczywiście też jest pięknie ozdobione
Przepiękna miniatura
Tu troszeczkę większy album,zachwycający prawda?

Potem otworzyłam to piękne pudełko metalowe,a w nim:
znalazłam kolejny album












Cóż wzruszyłam się, bo nie spodziewałam się takiej ilości przepięknych prac Jadzi
Jadwigo kochana moja pięknie DZIĘKUJĘ ,DZIĘKUJĘ ,DZIĘKUJĘ 💋💋💋💓
Dla Ciebie muzyka którą lubisz 😍😘😘😘😘😘😘 
 Kochani pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam byście na swojej drodze
 spotykali samych wspaniałych ludzi 😘😘😘

Komentarze

  1. Piękną paczuszkę dostałaś, bardzo udana wymiana:) pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadzia to prawdziwy anioł, Małgoniu. Zresztą w tym blogowym świecie przewija się wiele aniołów o wielkim sercu...
    Tule mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dodać , nic ująć ! Przepiękne prace , aż mi się oczy do tych cudeniek świecą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak... sama się wzruszyłam, bowiem (uważam), że nie ma piękniejszego uczucia, jak obdarowywanie. Życzę Tobie i... sobie w otoczeniu samych wspaniałych ludzi,a świat wokół nas będzie choć odrobinę lepszy:) Serdeczności posyłam <3
    Ps. Anioł niezmiennie zachwyca odwiedzających mnie gości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadzia potrafi dać ludziom tyle radości. Jej albumy to cudowne, niepowtarzalne dzieła sztuki. A serce ma przeogromne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paczuszka i jaka bogata :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała i bardzo bogata paczuszka. Albumy Jadzi są przepięknie i dopracowane w każdym calu, to wielki szczęście posiadać jej dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty z DOBREGO SERCA...chyba nie ma piękniejszych...
    Aż miło popatrzeć:)
    Pozdrawiam Cię Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam pięknie,Jadzia ma wielkie serce,o czym się przekonałam osobiści i jak czytam komentarze Wy też macie podobne odczucia :)
    Uściski dla Was ,za to że Jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent, ale ten album z płyt zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze zachwycają mnie albumiki wykonane przez Jadzię. Pięknie zostałaś obdarowana Małgosiu, prezent jest prześliczny.
    Gorąco pozdrawiam i życzę Ci miłego, niedzielnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, to prawdziwe skarby.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. obie się postarałyście... prezenciorki rewelacyjne otrzymałaś Gosiu :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale obdarowała Cię Jadzia, Małgosiu!
    Podziwiam te maleństwa i nie wierzę, że takie cudeńka można stworzyć.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace,cudowny prezent...Bardzo klimatyczna muzyka.Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))