Zastanawiam się....

ile już zrobiłam różańców ,sporo...
Ostatnio dołączyło jeszcze kilka,wszystkie z kamieni jubilerskich .
Pierwszy, z moich ulubionych hematytów w kolorze emerald.
Jest  największy,koraliki fasetowane 8mm,połączone z 3mm,oraz oliwki,szpilki  i łącznik z mosiądzu.
Żeby go zrobić popsułam bransoletkę zrobioną na drucie pamięciowym :)
 ale nie żałuję ,jedynie zdjęcia kiepsko wyszły,
bo pogoda nie służy,a i aparat całkiem się popsuł i posiłkuję się telefonem :)
Wracając do różańca zawieszony jest na nim krzyżyk drewniany TAU.

 Drugi różaniec jest z grafitowego hematytu,oliwki i kulki ,
szpilki ze stali chirurgicznej,krzyżyk metalowy w tej wersji,
docelowo będzie również ze stali chirurgicznej,
zamiast łącznika - medalika, jest kwiatek z hematytu ,do jego środka włożyłam kuleczkę z korala,moim zdaniem symbolika bardzo wymowna.


 Trzeci zrobiłam z fioletowych kuleczek jadeitu i białych kulek szklanych cracle,
które wyglądają jak popękane.
W tej wersji jest kwiatek łącznik i krzyżyk w kolorze srebrnym,
oraz szpilki ze stali chirurgicznej.

Czwarty powstał z granatowych oliwek hematytu,z połyskiem multikolor i kwiatków również z granatowego hematytu,łącznikiem jest tu filigran róży co w naturalny sposób symbolizuje Matkę Boską i krzyżyk w kolorze srebra.

A tu wszystkie razem,może nie są zrobione profesjonalnie ,
ale robienie ich sprawiło mi sporo radości.
Właściwie bym na tym skończyła,ale sobie pomyślałam o wędrującej książce.
Ostatnio jak czytałam wpisy na fb,na stronie o książkach,zobaczyłam wiele wpisów ,
że nie każdego jest stać na książkę,
nie każdy ma do nich nieograniczony dostęp,
czy czas by jechać do księgarni......
Ponieważ kilka z Was wyraziło zainteresowanie książką o życiu  ojca Dolindo Ruotolo
mogłabym puścić ją w obieg .
CO WY NA TO???
To jest spontaniczna moja decyzja,nie zastanawiałam się jeszcze jak to przeprowadzić.
Wyobrażam sobie, że książka by mogła wędrować  w kolejności zgłoszeń,
  o chęci jej przeczytania.
Pewnie powstałaby lista, żeby nie było wątpliwości kto jest za kim.
Ja wysłałabym do pierwszej osoby,a potem już w kolejności ,według zgłoszenia.
Nie wiem czy to wypali,ale jeśli macie chęć przeczytania to serdecznie zapraszam,
zapewniam, że poruszy i skłoni  do przemyśleń.
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego napisania,
dziękuję za każde Wasze słowo 😌

Komentarze

  1. Śliczne te różańce, miałabym kłopot z wybraniem najładniejszego, choć chyba granatowy jest moim faworytem. Aż żal, że tyle mam różańców :) Podziwiam wykonanie i pomysłowość (koralik w kwiatku - cudo).

    Pomysł z książką bardzo dobry, myśle, że znajdą się chętne.
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu kochana, przepiękne są te różańce, widać, że robione nie tylko zdolnymi rączkami, ale też sercem.
    Pomysł z książka jest dobry, myślę, że znajdą się chętne osoby (ja mam już swój egzemplarz, więc się nie zgłaszam).
    Mocno tulę i przesyłam dobre, ciepłe myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnoręcznie zrobione różańce myślę że mają jeszcze większą moc :), są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę dni temu książkę kupiłam i jestem w trakcie czytania. I to właśnie Twój post przyśpieszył decyzję o chęci jej przeczytania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne Małgosiu, zrobiłaś je z ogromnym wyczuciem. W zasadzie nie wiem czemu ale najbardziej spodobał mi się ten drugi, grafitowy.
    Pomysł z książką jest ciekawy. U mnie biblioteka pęka w szwach a ja mam bardzo mało czasu na czytanie ale jestem pewna, że znajdą się chętni.
    Ściskam Cię kochana serdecznie i bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki różaniec to sama przyjemność, o ile tak to można określić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różańce może nie profesjonalne ale z serca i tak też robione mają o wiele większe znacznie - jak dla mnie wszystkie są przepiękne
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się właśnie zastanawiałam ile Aniołków zrobiłam ....:)
    Różańce prześliczne co do jednego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))