Anielskie światełko w Dzień Zaduszny




Witajcie
Ten Anioł powstał na wiosnę i czekał cierpliwie na swoje pięć minut :)

 Powertex tak wciąga, że mogłabym tylko robić różne prace z niego,
niestety ograniczają  mnie fundusze 😁
 i jak to się mówi "Chciałaby dusza do raju ,ale jej grzechy nie dają....."
a w moim przypadku zbyt dużo innych pokus w robótkowym świecie.
 Anioł trzyma świecznik ,którego podstawą jest motyl,
w drugim ręku i na włosach też przysiadł motylek .

 W miejsce tealightu można włożyć sztuczne światełko,będzie bezpieczniej 😌

 widok z tyłu też ważny :)


 troszeczkę zbliżeń
 widać kwiaty ,które jakoś zawsze kojarzą mi się z Aniołami.



I na koniec zdjęcie w plenerze
 Ponieważ będzie on prezentem to już dzisiaj zgłaszam go do zabawy u Reni
Hand - Made Świętuję Cały Rok











Dzisiaj Dzień Zaduszny
Zostawiam dla Was wiersz Hanny Łochockiej " Zaduszkowe Płomyki "
(zdjęcie  z wierszem znalezione w sieci)

 oraz same ciepłe myśli.



Komentarze

  1. Piękny ... idealny na dzisiejszy dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio,miło mi :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Małgosiu, anioł jest przepiękny, wszystkie Twoje anioły są przepiękne, mój też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dzięki wielkie za docenienie😊
      Buziaki zostawiam 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😊

      Usuń
  3. Piękny i rozumiem Twoje tęsknoty aby robić więcej i więcej. Znam to i to ale.... Dlatego nie zaczynam nic nowego, chociaż jest kilka dziedzin w których chciała bym popracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,myślę że wiele z nas tak ma,dylematy i rozterki,ale co ja zrobię że ciągle poszukuję,że ciągle coś wpada w oko,że nie można się powstrzymać😁
      a kasy nie przybywa😊
      Serdeczności ślę Ewuniu 😘 😘 😘

      Usuń
  4. Anioł zachwyca :) Tak są ważne i naszym życiu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko,tak Anioły związane są z nami nierozerwalnie 😊
      Serdeczności najmilsze ślę 😘

      Usuń
  5. Piękny ,zadumany anioł :-) Małgosiu jak się pochwalisz swoim składaczkiem na blogu ,daj cynk,włączę go do galerii naszej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję ślicznie,co się tyczy składaczka to zobaczę,bo jak się podziwia to jedno,a jak ma się robić,to już inna bajka,ale będę pamiętać😊
      Buziaki😘

      Usuń
  6. Małgosiu jak zwykle piękna praca i kolejny cudny Anioł- podziwiam i pozdrawiam serdecznie
    Dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo symboliczny ten anioł niosący światełko. Emanuje z niego dobro i piękno. Dobrze, że zostawiłaś go w bieli - w blasku płomienia wygląda zjawiskowo. Podziwiam Małgosiu Twoją umiejętność przekazania emocji.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka pasuje do anioła. Zachwyca mnie Twoja dbałość o detale. Urokliwy anioł. I pasuje do dzisiejszego dnia pełnego zadumy ale przecież nie tragicznego smutku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgoniu, przepiękny jest ten anioł - strażnik pamięci o bliskich zmarłych. Światełko rozjaśnia mrok smutku i płonie jasno jak nadzieja na życie wieczne...
    Zachwycił mnie wiersz Hanny Łochockiej.
    Tulę mocno, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny aniołek, podziwiam..taki delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna anielica... muzyki nie słyszę bo mam dźwięk wyłączony ale znając Ciebie musi być piękna i wtapia się w klimat
    ściskam mocno Gosik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały anioł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem anioł jest cudowny.Podziwiam Twój talent jaki masz robiąc takie anioły.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko, przepiękny anioł - widać, ile w nim pracy i Twojego serca :-)
    A robótkowe dylematy ma chyba każda z nas...
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiuu.. co t dużo koemntowac! JEstem dla mnie Artsytką! Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, Twoje anioły niezmienne zachwycają <3 Mogłabym się pokusić podejrzewać, do kogo poleci. Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie się prezentuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))