Niespodzianki - podsumowanie i Robótka 2017

Witajcie w poprzednim poście chwaliłam się paczuszką od Asi
Dzisiaj krótkie podsumowanie mojego pierwszego podaj dalej z 23.09.2017r,
 do którego zgłosiły się  Beatka i Agaja.
Ponieważ już paczuszki dotarły do dziewczyn pokażę w całości jak wyglądały moje niespodzianki.



 Paczuszki były identyczne,różniły się tylko drobnymi elementami, wzorkiem,na drugim zdjęciu zabrakło kordonków i serwetek :) pośpiech robi swoje 😃
W kolejnych dniach pokażę szczegóły i tym sposobem jakoś Was  zachęcę do ogłoszonego mojego drugiego podaj dalej TU


                                       ************************************


To już piąty rok jak przyłączam się do akcji Robótka

A o co chodzi?
Tak w skrócie ,chodzi o wywołanie uśmiechu u dorosłych niepełnosprawnych podopiecznych ,
w Domu Pomocy Społecznej w Niegowie.
W całej akcji do której rok rocznie dołączają nowi robótkowicze chodzi o  to,
  że każdy podopieczny otrzyma z serca płynące życzenia.
Oczywiście każdy pisze do tylu osób do ilu zechce,
 na miarę swoich możliwości i zasobności portfela.
Karteczki mogą być kupione,zrobione przez Was,namalowane....
Jak pięknie napisane jest na stronie Robótki ogranicza Was tylko wyobraźnia.
Akcja została ogłoszona 15 listopada i pewnie już o niej słyszeliście,
ale nie zaszkodzi wspomnieć jeszcze raz,bo im nas jest więcej tym większa będzie radość .
Nie  chodzi o paczki żywnościowe,w tym wszystkim chodzi o otwarcie serca dla innych.
Więc piszcie piękne życzenia z serca płynące,jeśli chcecie dołączyć jakiś drobiazg do karteczki ,to zróbcie to,
wszelkich informacji o podopiecznych Domu pomocy w Niegowie znajdziecie
  TU    TU  oraz TU
Zachęcam Was do przyłączenia się do akcji...

 ja już to zrobiłam 💕

Serdeczności  zostawiam najmilsze 💓

Komentarze

  1. Wypasioną paczuszkę od Ciebie dostałam :0 Rozpakowywałam i rozpakowywałam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Beatko, że jesteś zadowolona,dzięki temu i ja jestem:)
      Przytulam mocno :)

      Usuń
  2. Piękne paczuszki przygotowałaś! pozdrawiam ciepło Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno,serdeczności przesyłam dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Śliczności! I tyle radości. Dziękuję jeszcze raz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo ,cieszę się razem z Tobą,to takie dobre uczucie,jak to napisane było na czekoladach "Czujesz się dobrze,czynisz dobro",taka kwintesencja myśli ulotnych...
      Serdeczności ślę :)

      Usuń
  4. Małgoniu, wspaniałe paczuszki przygotowałaś - prawdziwie królewskie dary.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne niespodzianki przygotowałaś dla dziewczyn 😃
    Pozdrawiam Małgosiu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Marylko :)
      Pozdrawiam nieustannie :)buziak:)

      Usuń
  6. Fajna zabawa. A w Robótce biorę udział od kilku lat, warto, zachęcam wszystkich, tak niewiele trzeba by kogoś tak mocno ucieszyć. Już wysłałam bo nasz poczta na święta będzie mieć jak co roku wielkie opóźnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko.Wiem że bierzesz,wystartowałaś razem z Robótką,ja niestety przez zamieszanie z remontem,nie wchodziłam na blogi i dopiero teraz dołączyłam.
      Może zdążę z przesyłką do Niegowa przed świętami.Mój A.wybrał prezent dla Adama Malkontenta,walczymy o jego uśmiech,może w tym roku się uda .....

      Usuń
  7. co tu dużo pisać... wypasione paczusie wysłałaś dziewczynom... lubię taki misz-masz...
    buźka Gosik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu,to taki magiczny czas...
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  8. Przygotowałaś świetne i bardzo bogate paczuszki - na pewno było radości co niemiara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,mam taką nadzieję😊
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  9. Prezenty wyslalas cudowne☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Ty dobra duszyczko :) Cudowności przygotowałaś dla dziewcząt :) Szkoda, że dopiero dziś mam czas na buszowanie po Twoim blogu i dopiero teraz czytam o tej akcji. Chętnie bym się przyłączyła ale teraz już jest za późno. Na przyszłe Święta bardzo chętnie. To jest cudowna inicjatywa. Sama to przerabiam ponieważ po praktykach w jednym z takich domów u nas w Łodzi wpadam do nich co roku i małe, maleńkie podarki własnoręcznie robione im zanoszę hi hi hi hi i tak już od kilku lat :) Kurcze no szkoda, że tak późno tutaj zajrzałam ale po prostu nie miałam ani czasu ani nastroju na to blogowe życie bo przytłoczyła mnie sprawa zdrowotna i te pobyty w szpitalach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))