Serwetnik z Aniołkiem


Ten nietypowy w kształcie  serwetnik ,dostałam w stanie surowym od Asi,
                                          
w ramach zabawy podaj dalej, pokazywałam całą paczuszkę TU
A tak go ozdobiłam,

lubię Anioły, często goszczą w moich pracach...
  Całość została pokryta farbami kredowymi w kolorze pudrowej zieleni -spodnia warstwa.
Na wierzchu kość słoniowa.
Po bokach i pod spodem potraktowałam na koniec papierem ściernym,by mieć efekt zadrapań,

 na to położyłam szablon,a jak wyschła farba strukturalna ,to położyłam złoty brokat.
W środku również użyłam szablonu

Na wierzch nakleiłam serwetkę z tym ślicznym aniołkiem.
Spodnia część pudełka jest potraktowana woskiem bezbarwnym,
tylko pokrywa jest polakierowana.
Oczywiście nie byłabym sobą ,żebym nie dodała pasty żelowej ,naniosłam ją na aniołka,kotka i jabłka w koszyczku.
Na to wszystko położyłam odrobinę złotego brokatu i gotowe.

Całość wygląda tak
 Dziękuję Wam pięknie za Wasze komentarze,które zostawiacie pod moimi postami,
dla Was chce się TU być  :*


Skoro zrobiłam sobie samej prezent ,bo nie zamierzam tego serwetnika nikomu dawać,tylko w końcu zatrzymać coś dla siebie :D,
to chyba mogę zgłosić ten serwetnik do zabawy u Reni???

https://reanja1.blogspot.com/2018/01/hand-made-swietuje-z-maa-mi_5.html

Zgłaszam ,a jak Renia nie zaliczy to najwyżej zrobię coś innego,jak mi czas pozwoli
 Przesyłam Was same ciepłe myśli


Komentarze

  1. Piękny serwetnik :) Uwielbiam anielskie klimaty :) Mroczny ten Twój blog, przez co nie widać dobrze Twoich pieknych prac . Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt. Taki niezwykły - i tak bardzo (jak zawsze) wypracowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny serwetnik, bardzo
    lubię aniołki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka praca cieszy serce i duszę - piękny serwetnik :) Dobrze ,że zostawiasz go dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, prezent dla samej siebie to również ogromna przyjemność. a Ty zasłużyłaś na niego jak najbardziej :)
    Serwetnik wyszedł ślicznie, a ja dowiedziałam się, że jest coś takiego jak pasta żelowa. Troszkę o niej więcej coś napiszesz?, plisssss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki Ewuniu :D
      Co się tyczy pasty żelowej,to jest to pasta na bazie wody ,transparentna,która służy do osiągania wrażenia 3D.
      Wszystko zależy od grubości nałożenia pasty ,na dany element.Tak jak napisałam,ja posmarowałam tą pastą aniołka jabłka w koszyku i koteczka.Pasta troszeczkę schnie ,najlepiej zostawić ją do wyschnięcia przez noc.Pasta po wyschnięciu robi się przezroczysta,mimo że podczas nakładania jej , na pierwszy rzut oka jest mleczno -biała. Daje od razu połysk,więc jak lubisz matowe efekty,to można ją posmarować matowym lakierem.Ja uzyskałam matowy efekt w chwili, gdy użyłam brokatu w żelu,ale tak chciałam.
      Generalnie fajnie jest się nią bawić ,nakładając na małe elementy,np kwiaty,twarz,ręce,nogi,zwierzątko,gwiazdki chmurki itd.
      Mam nadzieję, że zaspokoiłam Twoją ciekawość,pasta jest dostępna w 3 pojemnościach,najłatwiej jest nakładać ją przez aplikator taki jak do perełek .
      PENART- GEL PASTE SHINY
      Serdeczności ślę dla Ciebie Ewuniu,buziak :*

      Usuń
    2. PENTART- oczywiście,zjadło mi literę ,ale może być też żywica
      Żywica jednoskładnikowa szkląca 3D - Mod Podge.

      Usuń
  6. Zdobisz pięknie i całość śliczna. Warto mieć u siebie, bo żeby nie było ,że szewc bez butów jest. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i oryginalny serwetnik, Małgosiu!
    To wspaniale, że zrobiłaś coś dla siebie :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie kochana,czytam to wszystko o czym piszesz,czym robiłaś,jak robiłaś i nic z tego nie kumam,bo wiesz że dla mnie decu to czarna magia 😂 ale efekt końcowy jest zachwycający ❤
    BuziakI przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu oczywiście ze zaliczę- prezenty dla siebie samych robimy najrzadziej,a przecież zasługujemy na nie tak samo;D
    Serwetnik wyszedł pięknie i uważam że motyw aniołów jest równie piękny jak róże:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia zyczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, super, anioły to wdzięczna forma do zdobienia, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. :) Przepiękna praca, bardzo ładna kolorystyka. Również lubię aniołki. :) Jesteś naprawdę utalentowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny serwetnik, Małgoniu. Ciekawy kształt, a do tego niezwykły motyw anioła - razem tworzą wspaniałą całość.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna praca, piękna i niebanalna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny serwetnik!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Gosiu:) Piękny ten serwetnik:) Piękna forma i pięknie wykończony:)
    Fajnie jest robić sobie prezenty:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładniutko go ozdobiłaś... ale wiesz Gosiu... czas najwyższy rozjaśnić nieco bloga bo faktycznie zdjęcia mało widoczne to znaczy zdecydowanie za ciemne są...
    szewc bez butów chodzi... szczera prawda... też w końcu sobie chcę coś poczynić
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, wyszło kolejne cudeńko spod Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona połączeniem tych farb i brokatu :) Ale fajne zdjęcia robisz, że tak wszystko ładnie widać :) Serwetnik jest genialny i też nie oddałabym nikomu hi hi hi hi :) Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kształt ma ten serwetnik i pięknie go Małgosiu ozdobiłaś. Wspaniale wygląda efekt past żelowej a aniołek jest taki słodziutki :) No cudeńko!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie go potraktowałaś różnymi preparatami :-) Anielski motyw ślicznie wygląda ,a zdjęcia nigdy nie oddają w pełni urody pokazywanych prac :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))