Zaległości

Jednym z postanowień noworocznych był punkt,że pokażę zaległe prace,a mam ich sporo:D
Uwielbiam bransoletki nosić i robić,to biżuteria którą najczęściej używam,obok kolczyków i broszek.
Zatem nie przedłużając (uwaga sporo zdjęć będzie :)
Pierwsza to makrama-powędrowała do mojej chrześnicy,ten wzorek jeszcze zawita u mnie ,a dla zainteresowanych odsyłam TU

 Oczywiście nie wyszła tak jak na filmie:)
 dlaczego?bo dałam za duże koraliki:D
 Całość prezentuje się jednak   O.K
 Tu filmik jakby znowu się nie otwierał odnośnik,dziękuję Reniu że napisałaś :)
Tu widać różnicę w moich supełkach,ale czy o to chodzi by wychodziło tak samo?
Czasami tak,ale jak wyjdzie podobnie ,to też się cieszę :)cóż człowiek uczy się całe życie😊



Druga to sznurek woskowany ,koraliki 12mm,
wykończenie w starym złocie-prosta,taka codzienna.

 Kolejne, to takie zwykłe na gumce,również mają już swoje domki.



 Te również powędrowały do nowych właścicielek,jako prezenty.
To splot makramowy podstawowy ,jednym słowem bransoletki 3-rzędowe,
wiem że się powtarzam,ale bardzo je polubiłam  robić,
Moim zdaniem ,mają w sobie coś co przyciąga uwagę.





 W takim razie wstawiam banerek od Reni o moich postanowieniach
TU

 Większość z tych bransoletek to prezenty więc dołączam  banerek  Reni

https://reanja1.blogspot.com/2018/02/hand-made-swietuje-z-maa-mi-luty.html
A jeśli chodzi o moje postanowienia noworoczne?
Pokazałam zaległe prace 1 w styczniu i kilka w lutym.
Kilka, bo  były dwa chusteczniki i bransoletki,całkiem spora ilość.
Jestem w trakcie realizowania mojej zabawy podaj dalej,
dlatego mniej mnie widać na blogach i innych forach.
Myślę, że do świąt najbliższych się wyrobię.
Nie nauczyłam się niczego nowego w robótkowym świecie,
to będzie trudny do zrealizowania punkt,
ale za to kupiłam sobie wystarczającą ilość e- książek :D
trzy kryminały,no i czekam na kontynuację innych,
więc rok czytelniczy zapowiada się chyba fajnie:)

okładka Nieodnaleziona. Ebook | EPUB,MOBI | Remigiusz Mróz 
okładka Trup na plaży i inne sekrety rodzinne (Garstka z Ustki. Tom 1). Ebook | EPUB,MOBI | Aneta Jadowska 
okładka W szponach szaleństwa. Ebook | EPUB, MOBI | Agnieszka Lingas-Łoniewska 



Tymczasem zmykam do żabki u Reni,
a Wam życzę dużo ciepła i miłości na każdy kolejny dzień :)


Komentarze

  1. Bardzo ładne, tez lubię bransoletki.
    Trzyrzędowe (ale nie tylko one) rzeczywiście przyciągają wzrok - sprawdzone doświadczalnie. kto lubi bransoletki podziwia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agajo,bransoletki i kolczyki to dla mnie podstawowa biżuteria :)
      Serdeczności ślę :)

      Usuń
  2. Wszystkie prześliczne. Tyś utalentowana kobieta jest. Podziwiam. <3 Normalnie wszystkie są piękne i przyciągają wzrok! :0

    Cudownych dni Ci życzę. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Agnieszko,aż się zarumieniłam :)
      Buziaki ślę :*

      Usuń
  3. Małgoniu, jako miłośniczka bransoletek nie mogę się nie zachwycić tak pięknymi okazami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,bransoletki to dodatek dla każdej kobiety:)
      Uściski przesyłam :)

      Usuń
  4. Gosiu, piękne bransoletki! pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Magdaleno,pozdrawiam również gorąco w ten zimowy czas :)

      Usuń
  5. Małgosiu cudne wszystkie, choć ta pierwsza wybija sie na pierwszy plan ( link nie dział, niestety)
    Podziwiam i pozdrawiam , dziękując przy okazji za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu,zaraz poprawiam link :)
      Pozdrawiam najmilej i buziaki ślę :)

      Usuń
  6. Och Małgosiu, jakie wszystkie te bransoletki piękne! Ja też kocham bransoletki i uwielbiam je nosić, dostawać i robić:) I widzę na zdjęciu jedną, która przyleciała do mnie od Ciebie:) Bardzo ją lubię, pasuje mi do czarnego sweterka!
    Pozdrawiam Cie cieplutko. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się, że trafiłam kolorystycznie,powiedziałabym że czarny i biały obroni się zawsze:)
      Przesyłam same ciepłe myśli i dziękuję :)

      Usuń
  7. Nowe właścicielki Twoich bransoletek mogą czuć się prawdziwym szczęściarami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu ,zawsze z przyjemnością robię biżuterię,poprawia mi się humor :)
      Serdeczności zostawiam dla Ciebie :)

      Usuń
  8. Piękne bransoletki zmajstrowałaś, Małgosiu!
    Fajnie prezentują się te 3-rzędowe.
    Miłego weekendu życzę, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko,zaległe prace też trzeba pokazać :)
      Trzyrzędowe są ostatnio moimi ulubionymi :)
      Buziaczki ślę dla Ciebie :*

      Usuń
  9. Kolejne cudeńka, które zrobiłaś. Piękne bransoletki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :)
      Buziaki zostawiam dla Ciebie :*

      Usuń
  10. Cudowne bransoletki, w szczególności te makramowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda z bransoletek ma w sobie to coś. Widzę taką jak do mnie przyleciała. Albo bardzo podobna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,tak ta jedna to ta sama co poleciała do Ciebie,chociaż już pojawiały się podobne,ale lubię je robić,nic na to nie poradzę :)
      Serdeczności ślę :)

      Usuń
  12. Wspaniałę te biżuty :) Obejrzałam filmik- zdolne łapki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No co ja mam napisać... cudowna chusta w każdym calu... wow
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))