Cudowne jadeity ,hematyty i stal nierdzewna,oraz sznurek.

Biżutki robią się powoli,te zrobiłam w lecie,ale stały się moimi ulubionymi.
Pierwsza z charrrakterem,lub pazurem jak kto woli 😀
Dawno temu,gdy sutasz był moją jedyną pasją ,zrobiłam w tych kolorach komplecik,
teraz przyszła kolej na szaro -żółto-białe jadeity w połączeniu z hematytem i czarnym sznurkiem.




oraz delikatniejsze bransoletki, również z tym samym jadeitem i hematytami,oraz stal nierdzewna.





Dziękuję Wam za życzenia powrotu do zdrowia,jest już prawie dobrze😊
Nadal z doskoku wpadam na Wasze blogi :) Wybaczcie :(
Ściskam Was mocno i do następnego napisania ,pa.😚😚😚😚😚😚😚

Komentarze

  1. Wow, te bransoletki sa śliczne :) ja co prawda nie noszę ale na kimś bardzo mi się podobają :) lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Agnieszko,też lubię takie kolorki :)
      Buziaki ślę :*

      Usuń
  2. Śliczne bransoletki. Urzekły mnie szczególnie te z jadeitem, hematytami i stalą nierdzewną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu,dla każdego coś miłego :)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Śliczne są! Te w błekitach mnie urzekły! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko,wiem że mamy różne monitory,ale tak właściwie to one są szaro-biało-żółte.
      Serdeczności dla Ciebie :)

      Usuń
  4. Wspaniale są te bransoletki. Pięknie umiesz łączyć kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgochna, wszystkie bransoletki piękne. Masz dar:) Urzekły mnie ich kolory i dodatek stali. Wyszły oryginalnie.
    Buziaki, pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia ,sama radość dla mnie że mogę pokazywać coś co lubię robić.
      Dziękuje pięknie i buziaki lecą do Ciebie ode mnie :*

      Usuń
  6. Małgosiu wszystkie Twoje bransoletki są piękne i wyjąkowe:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdej wersji Twoja biżu jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgoniu, przepiękne biżutki, a ta pierwsza bransoletka jest niezwykła, iście czarodziejska.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko,tak ma w sobie pewną zadziorność.
      Ściskam równie mocno :)

      Usuń
  9. Gdy widziałam bransoletki na fb to bardziej podobały mi się te drugie ( bo to chyba te same?) Teraz jednak chyba ta pierwsza. No cóż, kobieta zmienną jest. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuniu to te same co na fb,kobieta zmienną jest i dobrze :D
      Dziękuję pięknie i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  10. Wszystkie piękne, ale ta jadeitowa ze srebrnymi kuleczkami jest cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,tak stal nierdzewna ostatnio jest w modzie i całkiem nieźle wygląda :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Śliczne bransoletki... osobiście bardziej lubię w jasnym kolorze
    buźka Gosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu,wszystko zależy od dodatków :D
      Buziaki ślę :)

      Usuń
  12. Urocze bransoletki. Podobają mi się i te ciemne i te z niebieskościami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne- Małgosiu- Mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you very much jorjorbeth :)
    I'm sorry, but I'm not playing anything,
    I am asking you not to leave spam.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))