Znowu sówki

Witajcie kochani,dzisiaj znowu sówki pojawiły się na moim blogu.
Jednak umieściłam je na szkatułce.
Sami zobaczcie ...
Nie mogło zabraknąć pasty strukturalnej.
Ani ozdobnej taśmy
W środku biało i tylko maleńki szablon,
oraz odrobina srebra.
Troszeczkę szablonów,z każdej strony szkatułki.
Całość utrzymana jest w delikatnej miedzi.

Oczywiście dołożyłam też pasty śniegowej z brokatem,bo po ostatnich zabawach ze skrzynką na wino,jakoś mi się spodobał ten efekt.
Dzisiaj to już wszystko😊
Dziękuję Wam za życzenia powrotu do zdrowia  jeszcze łamie mnie w kościach,
więc chyba choróbsko nie chce jeszcze odpuścić .
Pozostawiam Wam same cieplutkie myśli 😚😊🤗😚😚😚😚😚😚🤗
Do następnego napisania.

Komentarze

  1. Bardzo ładnie wyszła! Zdrowiej zatem dalej. Serdeczności!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko😊
      Gdyby nie ten ból w stawach ...
      Pozdrawiam cieplutko 😊😚

      Usuń
  2. motyw sówek chyba większość z nas lubi; ładnie prezentują się na szkatułce...
    mów co chcesz ale obowiązkowo zmień tło na biały kolor
    zdrówka życzę Gosik :) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,he,he Asiunia ależ ja mam jasne tło😚😁
      Zdjęcia są jakie są,bo nadal wszystko robię w telefonie.
      Jak się dorobię😆to zainwestuję w nowy aparat,póki co jest jak jest.
      Dzięki Asiu i buziaki ślę.

      Usuń
    2. Gosia ja też zdjęcia robię telefonem... może rób je na kartkach papieru ? hihi

      Usuń
  3. Śliczny sówkowy motyw :-) Te miedziane odcienie dobrze się komponują z kolorytem sówek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,też tak sobie pomyślałam.
      Serdeczności zostawiam 😚😊

      Usuń
  4. Bardzo ozdobna i pięknie wykonana szkatułka. Wygląda klasycznie i elegancko. A sówki - któż ich nie lubi :))) Kuruj się Małgosiu i wracaj do zdrowia. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu😊
      Tak sówki dają się lubić😀
      Przesyłam same ciepłe myśli 😚

      Usuń
  5. Prześliczna szkatułka! Sowia rodzina bardzo sympatyczna, ładnie prezentuje się na tle miedzianego koloru. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu,piękne sówki,bardzo ładna skrzyneczka,nieustannie Cię podziwiam :) Życzę Ci kochana dużo zdrówka :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Marylko😚😚😚
      Miłego dzionka życzę i buziaki ślę😚🤗

      Usuń
  7. Małgoniu, sowia szkatułka prezentuje się niezwykle pięknie i elegancko.
    Wracaj do zdrowia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ogrom pracy!!! Ale efekt końcowy jest tego wart :) Jest piękna :)
    Dla mnie decoupage to trochę czarna magia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła wręcz magiczna skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor skrzynki, jej wykończenie świetne. Nadałaś jej charakter starej, "babcinej" pamiątki. Oczywiście piszę to jako zaletę.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyszła. Bardzo fajny kolor a te szablony nadają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna , bardzo klimatyczna :) sówki uwielbiam :) zdrówka Ci zyczę Gosiu :) . Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))