Czas powrotu .....chyba

Powinnam zakończyć moje nic nie robienie,ale zawsze jest jakieś ale...
Powinnam również  podsumować moje istnienie w świecie blogowym,ale nie zrobię tego.
Napisałam 200 postów i tak jak obiecałam mamy okazję do rozdawajki,dla miłośników szarości.
Nie wiem jak Wy,ale ja uwielbiam szarości...
no i znowu powrócił ten kolor do łask ,
więc  przygotowałam .....
połączenie szarego filcu,srebrnego sutaszu,czarnego kaboszonu i kulek obsydianu śnieżnego .


Do bransoletki dołączone będą kolczyki,utrzymane w tym samym stylu i coś jeszcze,ale to niespodzianka.
Szczegóły dotyczące bransoletki i kolczyków będą w następnym poście,dzisiaj tylko ogłaszam rozdanie.

Strasznie nie lubię ustalać zasad....
1.Jeśli podoba Wam się ten komplet wystarczy pod postem wyrazić chęć posiadania :D
2.Rozdanie kierowane jest do osób blogujących .
3.Żeby nie było tak łatwo poproszę o odpowiedź na jedno pytanie,które pojawi się pod zdjęciem
                                                                   Co to jest?

Odpowiedź proszę wpisywać w komentarzach,jestem ciekawa Waszej kreatywności :)))
4.Rozdanie potrwa do 31 maja2015, 1 czerwca 2015 oczekujcie na wynik :D
5.Dla chętnych banerek do powieszenia na pasku bocznym.

Życzę miłej zabawy  i pozdrawiam najmilej :)



Komentarze

  1. Gosiu, Twoja biżuteria zawsze mi się podoba, więc w kolejce stanę, ale z odpowiedzi na pytanie dostanę jedynkę! trudno, to też ocena:-) Powiększyłam zdjęcie i nic:-) no to strzelam, kawałek fajnego minerału na wisior:-) czy już się śmiejesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Basiu nie ukrywam,że uśmiecham się szeroko.
      Ściskam cieplutko i brawo za odwagę :)))

      Usuń
    2. Ja też się śmieję z siebie:-) i fajnie, śmiech to zdrowie:-)))))

      Usuń
  3. Małgosiu - on jest cudowny ten komplet - ja wiem co mówię - oj tylko czasu muszę dla ciebie zdobyć więcej - buzikai ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wrzucę na blog. Bardzo podoba mi się bransoletka. Wszelkie obsydiany uwielbiam. Odnośnie tego czegoś, jak dla mnie to podpórka dla przewracających się książek. Na początku pomyślałam, że coś z gagatu, jednak na podpórkę byłby za lekki. Ciekawa jestem co też za zagwozdkę dałaś.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy i ja mogę się zgłosić?

    A na zdjeciu jest moim zdaniem figurka jakiegoś zwierzaka - wbrew kolorowi stawiam na żyrafę, ewentualnie okapi. I w sumie wystarczyłoby, gdyby służyła do ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, ja staję w kolejce:) Piękny komplecik, zachwycający!
    A to coś czarnego... no nie wiem, wygląda na krzemień, lub jakiś inny minerał.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Pytanie trudne, będę strzelać, że to figurka kota;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu pierwszy raz ale chętnie spróbuję swoich sił w zabawie. Wg mnie, to wyjący wilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, późno jestem, ale zgłaszam się na rozdanie :) To coś na zdjęciu kojarzy mi się z psem. Ale wiesz, mnie co innego zainteresowało, na czym to coś stoi? Bo ja widzę owłosioną skórę w bardzo dużym powiększeniu :)
    Banerek wieszam u siebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuterii nigdy za wiele, ja ją ubóstwiam w każdej postaci :)
    a to ze zdjęcia to może wykopalisko żelazne i będzie służyć jako stopka do drzwi lub książek?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro zagadka rozwiązana - pozostaje ustawić się w kolejce do losowania
    http://uoliuoli.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))