Mama

Dzisiaj jest  ten dzień,niby zwyczajny ,
a niezwyczajny,
 Dzień Matki.

Skoro mamy Dzień Mamy to dzisiaj kilka prac mojej mamusi chcę Wam pokazać.
Mama uwielbia haftować,myślę że jest to jej pasja,
którą rozwija z każdą pojawiającą się nitką :)

 Część z tych prac wisi u mnie w domu,część czeka na oprawę
i na więcej miejsca na ścianach 😊
 Do niektórych mam wielki sentyment



A ja przychodzę do Was z małym obrazkiem na płótnie.
Skoro dzień matki to dzisiaj  Matka Boska  Cygańska  i Powertex,
to mój wkład w Dzień Matki .




Kto zna oryginał  ten wie że Matka Boska  z dzieciątkiem odwrócona jest w drugą stronę,
oryginał namalowany został przez Roberto Feruzzi w 1897 roku wygrał  Biennale w Wenecji
Madonnina.


dla mnie to nie ma znaczenia, bo widziałam też w wersji odwróconej ,takiej jak moja.

Przybliżenie,zdjęcia są robione w różnym oświetleniu,więc troszeczkę się różnią,
najbardziej zbliżone do oryginału są te dwa ostatnie.

Troszeczkę muzyki jaką lubi moja mamusia :)
Kocham Cię MAMO


Życzę każdej Mamie pięknych chwil ze swoimi dziećmi,
Bo tylko takie chwile pamięta się przez całe życie :)


                        **********************************************************

Dziękuję Wam serdecznie za życzenia urodzinowe,jak i te prozdrowotne,
dzisiaj kończę antybiotyk,zdecydowanie czuję się lepiej,
mam nadzieję, że moje wnętrze również 😁
Przypominam o moim rozdaniu TU
dla chętnych 😊 😘

                                          **************************************           
Witam serdecznie Kamilę z bloga Kufer Inspiracji ,która dołączyła do mojego świata,
zostań jak długo zechcesz, zawsze będziesz mile widziana :)

Buziaki zostawiam dla Wszystkich😘😘😘😘

                        

Komentarze

  1. Małgosiu piękny obraz przygotowałaś, a hafty Twojej Mamy zachwycają
    Buziaki i uściski dla Was obu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie piękne hafty, Mama ma zdolne ręce...:-)
    Też lubię tę muzykę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu ,ja też lubię tą muzykę,taki wspomnień czar:)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Zdolną masz mamusię Małgoniu, jej hafty są zachwycające.
    Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja obrazu Matki Boskiej. Pięknie sobie radzisz z tkaniną. Wspaniale dobrałaś kolorystykę, światłocień dodaje głębi - jestem zachwycona! Myślę, że w naturalnym świetle obraz wygląda jeszcze piękniej. Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłego weekendu!
    Uściski również dla mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu 😘,tak moja mamcia ma dryg do haftów,ja niestety nie,ale zawsze podziwiam,wiem ile czasu potrzeba by zrobić jeden obrazek.
      Jeśli chodzi o Matkę Boską to bardzo przyjemnie mi się ją robiło,cieszę się że znalazła uznanie w Twoich oczach😘
      Dziękuję za pozdrowienia dla mamusi i dla mnie,ściskam mocno Ciebie,buziaki zostawiam 😘

      Usuń
  4. Bardzo i interesujący obraz, nie wiem, jak to się robi, więc tym bardziej jestem pod wrażeniem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Promyku 😊
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  5. Mama ma niezwykłą rękę- podziwiam prace.
    A Twoja Mateczka Cygańska śliczna.,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Basieńko 😊 buziak 😘

      Usuń
  6. Prześliczne hafty Twojej mamy.Cudowna jest Twoja praca jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo 😊,cieszy mnie że moje robótki znajdują uznanie,że wzbudzają emocje 😘 Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  7. Małgoniu, patrząc na prace Twojej Mamy, wiem po kim odziedziczyłaś kreatywność i talent. Niesamowicie podoba mi się Twoja interpretacja Madonny Cygańskiej.
    Przesyłam wiele uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś wielkie dzięki,przytulam😊

      Usuń
  8. Małgosiu,swoją dzisiejszą pracą,po prostu mnie wzruszyłaś.Pięknie dobrałaś kolory,dodałaś światła,cudownie ułożyłaś tkaninę.Widać,że włożyłaś w ten obraz całą swoją wrażliwość.Masz niesamowity talent.Ale chyba wiem po kim:)Hafty Twojej mamy również zachwycają,a te trzy ostatnie to najbardziej.Szczególnie podoba mi się nasz Jan Paweł II-cudowny obraz!!!
    Przesyłam moc gorących pozdrowień dla Ciebie i Twojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś jak miło czytać tyle ciepłych słów,dziękuję bardzo,bardzo,bardzo. Serdeczności najmilsze zostawiam dla Ciebie kochana 😚

      Usuń
  9. Matka Boska jest niesamowita, stworzona z wielką czcią i majestatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu,cieszy mnie to że się podoba 😊
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  10. Piękne hafty Twojej Mamy. A Twój obraz robi niesamowite wrażenie. Masz talent dziewczyno.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko wielkie dzięki,aż się zaczerwieniłam,dziękuję bardzo 😊
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Śliczna Madonna!
    I piękne prace Twojej Mamy :-)
    Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Iwonko 😊
      Pozdrawiam nieustannie😊

      Usuń
  12. cześć Gosik :)
    śliczne hafciki... najbardziej zauroczył mnie ten nad Papieżem... istne cudeńko... taki na stary styl;
    piękną pracę stworzyłaś... nietuzinkową... a wiesz... bardzo lubię Matkę Boską Cygańską; też mam obrazek , który wcześniej wisiał nad łóżeczkiem moich chłopców :)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiula dziękuję w haftach mojej mamci każdy może znaleźć coś dla siebie i to jest piękne 😊
      Buziaki zostawiam 😘

      Usuń
  13. O, ciekawa interpretacja tego obrazu :)
    I śliczne prace Mamy. Ileż cierpliwosci!

    Tak mi sie troche żartobliwie skojarzyło... Jaka Córka, taka Matka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo 😊
      Coś w tym stwierdzeniu jest😊
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  14. piekne hafty ,a bratki skradły me serducho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Avero,miłego dnia😊 życzę

      Usuń
  15. Małgosiu!
    Twój obraz jest przepiękny a prace twojej Mamusi są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo wielkie dzięki,pozdrawiam i przesyłam same ciepłe myśli 😊

      Usuń
  16. Jaki piękny wpis stworzyłaś dla swojej Mamy. A hafty, które nam pokazałaś, są śliczne. Widać, że Mama kocha krzyżyki, tak samo jak ja.
    Obrazek z Matką Boską wyszedł Ci wspaniale.
    Gratuluję i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille,tak mama uwielbia krzyżyki,to ją mobilizuje do działania,wycisza i sprawia radość.
      Dziękuję pięknie za przemiły komentarz 😊
      Pozdrawiam najmilej 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))