Ach ten Walenty


Walentynki to dobry czas by sprawić  sobie ,lub najbliższej osobie niespodziankę,
drobiazg,który wywoła uśmiech na twarzy.
Zgadzacie się z tym?
 Pozwala również na chwilę szaleństwa dla naszych ukochanych mruczków,czy innych pieszczoszków.
Pewnie będzie dosyć długi ten post,to taki swoisty test dla Was na cierpliwość :D
Zacznę od obdarowania mojego koteczka,podarowałam mu obróżkę z serduszkami,
którą uplotłam metodą mikro makramy.

Tak prezentuje się na moim Agresku
A tak na Frani

Ten wzór doskonale sprawdza się również jako bransoletka,więc powstały dwie ,
jedna z czerwonymi serduszkami,jak przystało na walentynki



druga czarno biała,uważam że spokojnie mogą takie też istnieć,w końcu serce to serce.



Renia w tym roku zaproponowała nam nową zabawę,postanowiłam że dołączę do niej.
W lutym słowo kluczowe to serce,wiadomo święto Walentego,
chociaż uważam, że serce należy mieć w każdym dniu otwarte dla innych.


Cudną walentynkę podarowałam mojemu miłemu,
piszę tu o niej bo została ona zrobiona
 przez naszą utalentowaną koleżankę Gosię z bloga Mini Filcuś
A to rzeczona walentynka
 cudownie zapakowana
 a w środku słodki koteczek z noskiem w kształcie serca - to breloczek ,
obdarowany bardzo się ucieszył ,bo jest miłośnikiem kotów,
a ten będzie podróżował z nim w aucie.
Więcej zdjęć znajdziecie u Gosi TU
Gosia obdarowała i mnie rzeczami, które wykorzystam  w swoich twórczych działaniach,
a oto i one
 cudna broszka- konwalie
 przepiękna spinka do włosów
 oraz szpilka z rozśpiewanym ptaszorkiem.
Gosiu wielkie dzięki za Twoje dobre serce,wszystkie rzeczy będą dobrze wykorzystane.
Już  zagospodarowałam serce,ale pokażę go innym razem,bo jeszcze będąc w temacie sercowym pochwalę się nową zakładką ,która również ma kształt serca.
Czyż nie jest piękna ta frywolitkowa zakładeczka?
Jest cudna,dziękuję Marylko :)

Tą zakładkę wykonała Marylka z bloga Weekendowe Robótki
Również bardzo uzdolniona nasza blogowa koleżanka.
I tak w końcu dotarliśmy do końca tego postu,dziękuję Wam za cierpliwość,
za to że tu zaglądacie,że Jesteście.
Życzę Wam
 A jak ktoś nie uznaje tego dnia dla nich pozostawiam tego mema pod spodem :D

Komentarze

  1. Ha, ha ale masz fajne te obroże , bransoletki serduszkowe :) koty prezentują się w nich tak okazale :) serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Memy superowe ! Bransoletki w obu wersjach kolorystycznych pięknie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak memy potrafią poprawić humor dziękuję Ewuniu,serdeczności

      Usuń
  3. Ale miłosna atmosfera, Gosieńko, pełna serc i serduszek. Bransoletki są piękne, a kotki chyba zadowolone z obróżek.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak walentynki potrafią wprowadzić w dobry nastrój ☺
      Agres chyba jest zadowolony z obróżki
      bo jej nie ściąga .
      Pozdrawiam najmilej Gosieńko ☺😙

      Usuń
  4. Wspaniałości. Jakie z Was utalentowane, a do tego tak przyjacielskie kobiety. :))) Cuda tworzycie. To, że zrobiłaś obróżki dla kotków, mnie zachwyciło. Poczułam wielką miłość, jaką emanujesz. Jesteś niesamowicie pięknym człowiekiem!!!!!! <3 Życzę dnia przepełnionego miłością i ja również posyłam Ci jej ogrom. :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko Ty również
      jesteś niezwykle uzdolnienia i masz seece po właściwej stronie☺
      Dziękuję za tyle ciepła jakie pozostawiłaś w swoim komentarzu,niech i Ciebie miłość i radość życia otula,buziaki ślę 😙😙😙

      Usuń
  5. Wspaniały Walentynkowy post. Śliczne te obróżki w serduszka, jako bransoletki również pięknie się prezentują ! Urocze walentynkowe prezenty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu,takie dni potrzebna są dla nas wszystkich,bo dają radość. Pozdrawiam cieplutko ☺😙

      Usuń
  6. Dla kotków to był chyba najwspanialszy prezent pod słońcem, cudnie to wygląda! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację Maks,jedno jest pewne nie ściągają obróżki,to chyba są zadowolone.
      Pozdrawiam cieplutko ☺🤗

      Usuń
  7. Szczęśliwych Walentynek Kochana Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo,mam nadzieję że i Twoje walentynki były radosne. Dużo miłości na każdy dzień życzę ☺😙🤗

      Usuń
  8. Wśród tylu serduszek na pewno walentynki będą wspaniałym świętem. Wzruszające są te obróżki dla kociaków - w końcu miłość nie jedno ma imię :)))
    Udanego świętowania Gosieńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie małe radości w tym codziennym zabieganiu,raz na jakiś czas rozświetlają codzienność .
      Ewuniu mam nadzieję że i dla Ciebie walentynki były radosne,buziaczki ślę😙😙😙🤗

      Usuń
  9. Te obróżki i bransoletki mnie zachwyciły!! piękny wzór i wykonanie- podziwiam;)
    Małgosiu ogromne serducho należy się dla Ciebie- dziękujemy za Twoje, bo okazujesz nam go bardzo często
    Buziaki ogromne i pozdrowienia serdeczne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko ,wiesz to takie małe radości...
      Chciałabym móc więcej ..
      Serdeczności ślę najmilsze ☺😙🤗

      Usuń
  10. Jakie słodkie serduszka dla kociaków :) super prezenty otrzymałaś Małgosiu !!!
    To moje serduszko jest maleńkie w stosunku do Twojego :-)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Marylko dziękuję,ale i Twoje jest wielkie ,bo daje wiele radości nie tylko mi. A Twoją zakładkę pokochałam od pierwszego spojrzenia.
      Serdeczności najmilsze ślę i życzę dni bez zmartwień i kłopotów,przepełnionych miłością ❤😙😙🤗

      Usuń
  11. Piękne, serduszkowe prace, Małgosiu!
    Ja też uważam, że miłość trzeba sobie okazywać każdego dnia, ale takie święta sprawiają, że Ci bardziej zabiegani mają czas na chwilkę refleksji i dostrzeżenie tego, co w życiu naprawdę ważne - MIŁOŚĆ.
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Iwonko dobrze to ujęłaś . Miłość jest ważna,bez niej życie byłoby nijakie.
      Dziękuję kochana i ściskam równie mocno 😊😙🤗

      Usuń
  12. Obróżki w serduszka cudne, na pewno pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe walentynki, nikogo nie pominęłaś nawet kiciulki dostały dowody miłości :). Cieszę się, że zagospodarujesz przydasie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jeszcze raz pięknie dziękuję za Twoje serce.
      😚😚😚😚😚😚😚

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))