Moje biżutki

Dawno nie było moich biżutek,a w ostatnim czasie zrobiłam ich sporo,
wszystkie powędrowały do  nowych właścicielek.
Pierwsze to bransoletki z cyklu łatwe,lekkie -czasami :)  - i przyjemne,czyli bransoletki na gumkach.
Swoją drogą miałam mały kłopot z gumkami,bo co zamówiłam to przychodziły sparciałe,bo rwały się przy lekkim pociągnięciu,a miały być takie super nierwące.
W końcu trafiłam na dobre i mogłam zacząć robić .
Piękny jadeit w kolorze koralowym  z przekładkami ze stali nierdzewnej

 Tu turkusowy howlit  z kulkami również ze stali nierdzewnej.

 Hematyty brązowo-złote,ta była najcięższa i wymagała dodatkowego wzmocnienia.
 tu kryształki szklane lustrzane
 Tu howlit turkusowy w połączeniu ze złotym hematytem
 A że było przed 11 Listopada,to zrobiłam w kolorach naszej flagi - jedna to koralowe jadeity i kulki szklane,druga same kulki szklane,obie mają  przekładki  ze stali nierdzewnej.



 Teraz te nad którymi spędziłam troszeczkę czasu,ale robiło mi się je również przyjemnie,
bo ja po prostu uwielbiam robić bransoletki.
Makramowa bransoletka czerwono- czarna ,taka miała być  i powiem szczerze fajnie wyszła.




 A tu pojawia się bransoletka na dużej ilości sznurków i jeszcze większej ilości zużytych do niej koralików.Powiem tak podobają mi się obydwie,muszę sobie zrobić taką sznurkową,
bo co zrobię ,to gdzieś zawsze znika,podarowana komuś.

 Użyłam 4mm koraliki szare w dwóch odcieniach,czarne,oraz srebrne,
przekładki i zapięcie ze stali nierdzewnej.w sumie zużyłam do niej ok.400 koralików (+ -)




Tak właściwie to mogłabym wrzucić ten post do zabawy u Reni,ale jeszcze dosyć wcześnie,
pewnie nadarzy się w tym miesiącu jeszcze nie jedna okazja ,
bo to czas, gdy worek z prezentami się rozsypuje :D
Serdeczności Wam kochani przesyłam i do następnego napisania,pa,pa :)

Komentarze

  1. Są cudneeeee. Naprawdę jestem zachwycona. Czerwienie, turkusy, ech.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bransoletki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne bransoletki. Nie ma co, widać, że kochasz je tworzyć. Podziwiam makramowe sploty, prześliczne. :) Samo piękno dla oczu. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne biżuty i jaki wybór :) [podoba mi się ta szklana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Ta czerwona mnie osobiście oczarowała - fantastyczna jest :)) A czarna koralikowa , nie powiem , ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są wszystkie Małgosiu - bardzo pomysłowe a niektóre niezwykle misterne. Zachwyciły mnie te turkusowe, wspaniały kolor. Przesyłam przytulaski :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. 400 koralikow! Szalenstwo!
    Sliczne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękną biżuterię stworzyłaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowy zawrót głowy :) Tyle cudności, że nie wiadomo co wybrać :)
    Makramowa cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgoś, obok twoich bransoletek trudno przejść obojętnie, każda z nich zachwyca. Super jest to, że można je nosić pojedynczo lub łączyć w piękne zestawy.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG!
    Małgosiu, przecudne są Twoje bransoletki a czerwona skradła moje serce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne bransoletki zrobiłaś :).

    Makramowa ma bardzo ciekawy wzór :).

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie cudowności! Piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ poszalałaś Małgosiu! Do wyboru i koloru - świetne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam serdecznie za każde napisane słowo.
    Buziaki ślę 😚😚😚😚😚

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))