Kwadratowy chustecznik

Oj to bardzo zaległa praca ,którą Wam dzisiaj prezentuję.
Ponieważ już trafił w inne ręce mogę go Wam zaprezentować.
Wykorzystałam papier ryżowy, z ulubionym moim motywem okien
i drzwi,dodałam napis z serwetki,
 motylki i stempel również z serwetki
 do tego taśma ozdobna dookoła ,


 szablonik

i gotowy chustecznik.
 W ostatnim poście zaproponowałam Wam do przygarnięcie czerwony różaniec sznurkowy.
Zgłosiły się dwie osoby Basia W i Zacisze Lenki
Przeprowadziłam losowanie, które udokumentowałam,przepraszam za dźwięk nagrania,ale nagrywałam w nocy jak moja rodzinka spała i nie chciałam nikogo obudzić gadaniem,
a jak wiecie w nocy głos niesie.....



 Gratuluję Lenko poproszę adresik na maila
Dziękuję Wam kochani za każde pozostawione słowo pod ostatnim postem.
Życzę Wam pięknego tygodnia i do następnego napisania :)

Przytulam mocno




Komentarze

  1. Małgosiu świetny chustecznik, będzie piękną ozdobą i pomocnikiem w zakichanych czasach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pudełeczko na chusteczki :) dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny chustecznik, Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny chustecznik.:) Bardzo się cieszę z wygranej i z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chustecznik śliczny.
    A ja mam inny i cały czas jest używany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! a chustecznik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny chustecznik, Gosieńko.
    Gratuluję Lence.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny motyw na chusteczniku. Takie pudełko cieszy oko cały rok, nie tylko z racji kataru. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten chustecznik Małgosiu, taki w Twoim stylu - te drzwi i okienka są super.
    Gratuluję Madzi a Ciebie mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszedł ten chustecznik. Tyle fajnych i ciekawych rzeczy się na nim znalazło. Wszystko razem współgra i pasuje. Pozdrawiam serdecznie Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny papier ryżowy.
    Taki chustecznik to prawdziwa ozdoba stołu :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Małgosiu 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki magiczny i piękny chustecznik aż miło mieć przy sobie na przykład w chorobie ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Lenko. :) Chustecznik rewelacyjny. Ja również kocham motyw okna, zresztą drzwi również. Okna, drzwi, domki to ja normalnie kocham. hehe Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chustecznik jest prześliczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powtórzę za koleżankami - prześliczny chustecznik☺☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Chustecznik wyszedł piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci Małgosiu za wszystkie Twoje Dary...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Małgosia :) bardzo ładny chustecznik... taki na bogato zrobiony;
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))