Pdziękowanie

Dostałam wyróżnienie

Bardzo serdecznie dziękuję Ani   z Niebieskich Migdałów, do których zaglądam namiętnie
http://warsztatyniebieskiemigdaly.blogspot.com/
za przyznanie mi wyróżnienia

Wyróżnienie:


Zasady powyższego wyróżnienia:
każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

& 7 faktów
1.Uwielbiam koty,mam ich 9 :)))
2.Jestem optymistką,nawet  w pochmurny dzień zobaczę promyk słońca.
3.Jestem wielowątkowa we wszystkim co robię,cóż i takie przypadki się zdarzają.
4.Mój ulubiony kolor to zielony,a zaraz po nim każdy na który się zdecyduję w danym dniu.
5.Piję za dużo kawy,ale lubię i nic na to nie poradzę,tak już mam.
6.Ćwiczę asertywność,bo przydaje się w życiu.
7.Empatia  we mnie drzemie:)
''Kto kocha, ten rozumie nawet tych, którzy nie rozumieją samych siebie."

Nominowane blogi,
ale chciałabym nominować więcej,bo prawda jest taka, że trudno wybrać. Na  każdym  jest coś ,co warto zobaczyć.


Komentarze

  1. Z serca gratuluję wyróżnienia!!!
    AGRI1,powiem bardzo szczerze, zaskoczyłaś mnie wyróżnieniem.
    Bardzo dziękuję.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie bądź zaskoczona,Ciekawy masz blog,do którego warto zaglądać.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Witaj Misiu !!!

    Serdecznie gratuluję wyróżnienia, nie mogło być inaczej, bardzo , bardzo dziękuję za wyróznienie mojego skromnego bloga, pozdrawiam pięknie i cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnolio57!!!
      Nie bądź taka skromna,widziałam co się u Ciebie pojawiło i co w ogóle wyczyniasz,zasługujesz na wyróżnienie:)))

      Usuń
  3. Witam , gratuluję wyróżnienia, ponieważ jest za co . Twoje prace są rewelacyjne, będę tu zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u siebie Fressia Rosa,miło mi, że moje prace się podobają,zapraszam ponownie.
      Zajrzę do Ciebie na pewno.

      Usuń
  4. Także dziękuję za przemiłe wyróżnienie! Do miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bestyjeczko do Twojego bloga zaglądałam nie mając jeszcze swojego,zawsze podziwiałam maski z sutaszem i ważki,artyzm przez duże A,pozdrawiam.

      Usuń
  5. Gratuluję
    i Bardzo Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zawsze staram się odwiedzać blogi do których się zapisałam,a u Ciebie ciągle pojawiają się nowe inspiracje,jesteś bardzo utalentowana Goyu,pozdrawiam.

      Usuń
  6. Gratuluję wyróżnienie i bardzo dziękuję :)... To fantastyczne być wyróżnionym :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiaku gratuluję wyróżnienia jesteś niezwykle utalentowaną Osobą która dopiero zaczęła swoją przygodę z sutaszem a już ma takie efekty , za angażowanie się w pomoc dla wszystkich potrzebujących , ogromne serce...i za kociego bloga - za prowadzenie go z duszą ...w pełni zasłużone wyróżnienie... Serdecznie z serca dziękuje :)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) to ja uśmiechnięta od ucha do ucha.Dziękuję za bardzo miły komentarz,oj zaraz się popłaczę,to ze szczęścia.
      Buziaczki.

















      Usuń
  8. Gratulacje i podziękowania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu na Twoim blogu tyle jest pięknych rzeczy,zaglądam i podziwiam Twoją artystyczną duszę :)))

      Usuń
  9. bardzo dziękuję za wyróżnienie !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zaglądać do Ciebie,zawsze coś się dzieje,ściskam :)

      Usuń
  10. Dziękuję przepięknie, za to, że odwiedzając mój blog, zechciałaś go wyróźnić:)))
    9 kotów? Fantastyczne, zazdroszczę i podziwiam:)))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny Snow.
      9 kotów,z tego tylko jednego wybrałam pierwszego Agresa,reszta się do mnie wprowadzała,nie czekając na zgodę,mam miękkie serce.Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo tworzysz takie piękne rzeczy,że zasłużyłaś.
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  12. Gratuluję wyróżnienia. Twój sutasz jest piękny, jedyny w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyróżnienie w pełni zasłużone :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))