Co by tu... :D

Ostatnio skaczę od jednej rzeczy do drugiej,a to za sprawą mojej siostrzycy,
która raz chce to ,a raz tamto....Samo życie 😘
Długo się zastanawiałam co by tu Wam pokazać  i padło na chustecznik,
który zrobiłam dla siostry.
Miał być delikatny i z motylami.Przerzuciłam wszystkie swoje serwetki i papierki i ...
musiałam zamówić ,bo jakoś nic nie pasowało do mojej wizji delikatności.
Pewnie też tak macie 😊
 Nenufary ,tak to miało sens,bo i  delikatne  i jakoś pasujące do sierpnia .

 Oczywiście motylki drewniane,tym razem pobawiłam się pastelami olejnymi
 i udało się dopasować kolorystycznie do wzoru.
 Miałam napis Sweet Home więc i on został doklejony .

 Chciałam uzyskać efekt 3D więc posłużyłam się pastą żelową ,
potem pociągnęłam lakierem Triple Thick,który daje fantastyczny efekt już po pierwszym zastosowaniu,a po drugim wszystko jest już tak jak być powinno.Polecam Wam ten lakier.

 A tu zbliżenie na moje  3D 😌
 I na koniec ostatnie ujęcie.
Jak Wam się podoba ???👍👎
Powiem tak ja jestem bardzo zadowolona ,takie kolory lubię ,
chociaż ostatnio zaczynam lubić więcej kolorów  😀  np.wróciłam do czerwieni,
na razie w dodatkach,ale to już coś 😎😉
Buziaki dla Was zostawiam😙😙😙 i słonka Wam życzę na koniec lata ....
                                            *************************
Nie ma mnie dużo w blogowym świecie ostatnio nadwyrężyłam sobie rękę i teraz  mam ją unieruchomioną 😭 😣 stabilizatorem,ból troszeczkę zelżał,ale nadal daje o sobie znać 😞
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 dla Was 😍😘

Komentarze

  1. nie trzeba było walić ręką o stół... a nadal byłaby sprawna i bezbolesna... hihi
    cześć Gosik :)
    chustecznik urodziwy, w fajnej kolorystyce; 3 d jak najbardziej widoczne :)
    pozdrówka :)
    zdrowiej !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci się pośmieję :D z inwalidki :D
      Cześć Asiula,dzięki za miłe słówko,jakby na to nie patrzeć i tak Cię lubię :)))
      Odezwę się niebawem :D
      Buziaki ślę :*:*:*

      Usuń
    2. jasne... też Cię lubię... czekam na... odezwę... hihi

      Usuń
  2. Chustecznik bardzo delikatny, a motyle nadają m zwiewności- jest piękny. Pozdrawiam i zdrówka życzę. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Jadziu i serdeczności ślę 😊 dla Ciebie 😘

      Usuń
  3. Gosiu, piękna praca! podziwiam - cudowny chustecznik! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu😊 i do Ciebie moje pozdrowienia mknął 😘 😁

      Usuń
  4. Małgoniu, chustecznik jest przepiękny - bardzo delikatny, ulotny, z dozą romantyzmu.
    Ściskam i życzę, żeby łapka szybko wróciła do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję za dobre słowo 😁 i przytulam mocno 😘

      Usuń
  5. Gosiu, chustecznik jest prześliczny. I właśnie delikatny :) Muszę cos więcej poczytać o tym lakierze.
    A ręka do góry, szybciej się zagoi, czego z całego serca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Ewuniu,lakier polubisz,jedynie na większe powierzchnie może okazać się drogi,na małe świetnie się sprawdza.Ja go kładę na jedną warstwę zwykłego lakieru,potem ten,lakier daje połysk.
      Ręka cały czas boli,zapowiada się długa rekonwalescencja.
      Pozdrawiam cieplutko 😊 😘 😘

      Usuń
  6. Chustecznik prześliczny! Nenufary na nim eteryczne, w połączeniu z motylkami dają piękny efekt! Życzę Ci,aby ręka jak najszybciej wróciła do pełnej sprawności. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Izuniu,za każde słowo 😊😘
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Śliczny, jak wszytko co tworzysz:) Delikatny, romantyczny... ach tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio wielkie dzięki,cieszy się moje 💗 😊 Serdeczności najmilsze ślę 😊

      Usuń
  8. Przepiękny chustecznik, Małgosiu!
    Śliczne, pastelowe kolorki i niezwykła delikatność.
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny, z nutką ulotności. Śliczny!
    I taki wypracowany.

    Stłuczeia czy naciągnięcia niestety są dokuczliwe. Niech minie jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agajo bardzo Ci dziękuję,tak już niedługo będzie miesiąc od uszkodzenia ręki,a nadal boli,chyba bez fizykoterapii się nie obejdzie😏😘
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Zdrowiej Gosiu szybko:-) buziale!

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to samo- niby wszystkiego w brud, a jak coś sobie ubzduram to nie mam tego co potrzebuję,
    Chustecznik wyszedł świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny chustecznik, zdecydowanie udało się osiągnąć efekt delikatności :)
    A rękę oszczędzaj, życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny chustecznik kolorki bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!!! Ja się ostatnio nie mogę zebrać do pracy, a też chustecznik mi się marzy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście na zbliżeniu świetnie widać te wszystkie "smaczki". Pięknie wyszło Małgosiu, jestem zachwycona efektem i kolorystyką. Dbaj o łapkę bo jest drogocenna, zaległości jeszcze nadrobisz.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu bardzo mi się podoba , wyszło jak najbardziej delikatnie i pięknie , chustecznik jest bardzo praktyczny ale też piękną ozdobą . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo piękna, uważaj na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię takie kolory!!! Chustecznik jest prześliczny,jest tak delikatny,że ma się wrażenie,iż razem z motylkami uleci do góry.No i ten efekt 3D. Jestem zachwycona!
    O Łapkę dbaj,bo to ważne w naszym fachu:)
    Sciskam Cię Małgoniu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))