Nie wszystko złoto co się świeci!


Kolejny prezent?

Postanowiłam dorzucić pod choinkę coś z mojej twórczości.Ponieważ osoba, której chcę podarować kolczyki lubi tylko złoto zrobiłam prawie złote kolczyki.

Prawie bo jest w nich 1 sznurek brązowy,kamień to tygrysie oko,różne koraliki złote,bądź w kolorze złota i cała masa złotego sznurka.Całość podklejona skórką w kolorze ekri.

Mam nadzieję, że nie wyszedł przerost formy nad treścią.


Dzięki za zdjęcia Onuferko ,teraz mogę zamienić.




Podstawowe pytanie to , czy się będzie podobać.

Osoba dla której przeznaczyłam te kolczyki jest bardzo wymagająca.

Komentarze

  1. Mnie się podobają. Przy tej ilości złotego sutaszu, prostota formy sprawia że są gustowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama preferuję srebro, szarości i zieleń. Proste formy trafiają do większości, więc tego się trzymam.Miłej nocy albo dzionka,:)

      Usuń
  2. Niezwykle efektowne w odbiorze...bogate a jednocześnie subtelne ...wydaję mi się że będą się bardzo podobały..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację,bo widząc czyjąś radość i moje serce się raduje,:)))

      Usuń
  3. Bardzo oryginalne, efektowne, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki za to, że komentujesz i zaglądasz do mnie. Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Ale niesamowite! Jak biżuteria królowej :)
    Piękne!
    Pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kolczyki są świetne.
    Mnie dosłownie powaliły.
    Jesteś prawdziwą artystką.
    Doceniam ludzi, i ciut zazdroszczę im takiego DARU!
    To nie jest złośliwa zazdrość, to jest PODZIW dla osoby która potrafi robić takie cudeńka!!!!!
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, cieszę się, że podoba się to co robię.Do artystki to mi daleko,ale zawsze wkładam swoje serce do wszystkiego co czynię. Radość innych,znaczy dla mnie wiele,jest jak miód na serce.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))