Wrzosowa Bransoletka

Dzisiaj pokażę Wam bransoletkę w kolorach wrzosu.


Jakiś czas temu dostałam zamówienie na coś z sutaszu w kolorach wrzosowo - szarych.
Termin był odległy więc dojrzewałam do decyzji co zrobić.
Ponieważ jeszcze nigdy nie robiłam bransoletki tzw.tradycyjnej,to wybór padł właśnie na taką.
Wykorzystałam Agat,jeden z moich ulubionych kamieni,ponieważ są takie różnorodne.
Oprócz Agatu,użyłam tradycyjnie sznurka sutasz w odcieniach wrzosowych i szarym,do tego koraliki Rokoko, oraz Rainbow  dla ożywienia całości.Wykończone szarym filcem i sznurkiem.Zapięcie do bransoletek w kolorze srebrnym.
Jak na pierwszą taką bransoletkę to z efektu końcowego jestem zadowolona,czy tak samo zadowolona będzie zamawiająca nie  wiem,zobaczymy.








Komentarze

  1. Małgoś ... niesamowicie wygląda na ręku ! wspaniała !
    wiesz... nie wiem czemu ale ... przypomina mi biżu Kleopatry ! hihi
    poważnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję.
      Kleopatra:)))lubię historie związane z Kleopatrą.
      W końcu była piękna i mądra,my kobiety lubimy się wyróżniać.
      Miłego wieczoru Asiu:)

      Usuń
  2. Małgosiu, podbiłaś moje serce bransoletką i wrzosami.
    Jesteś niesamowita. Tworzysz prawdziwe arcydzieła.
    Gdyby w naszych czasach żyła Kleopatra, byłaby Twoją stałą klientką.
    Ona kochała wszystko co piękne.Szczególnie biżuterię i mężczyzn...
    Asia świetnie napisała w komentarzu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Lusi.
    :)))taki szeroki Uśmiech zagościł na mojej twarzy po przeczytaniu Twojego komentarza.
    Serdeczności dla Ciebie Lusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż można napisać o takim artystycznym wyrobie - piękna. Podziwiam technikę, dobór kolorystyczny sznurków i kamieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Artesanio,sutasz jest dla mnie odskocznią od rzeczywistości.Zapewne Ty też tak masz, jak zagłębiasz się w świat filcu i wyczarowujesz cudeńka:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  5. Przepiękna nic dodać nic ująć bo wszyscy już zachwalali , bardzo ładne połączenie kolorów , ciężko będzie oddać takie cacuszko , podoba mi się pomysł zdjęcia dłoni , świetna prezentacja ...Serdeczności na miły wieczór ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,chyba masz rację ciężko oddać,ale z drugiej strony to fajnie, że ktoś będzie nosił to co zrobiłaś.
      Czas dojrzeć do tej myśli i zacząć sprzedawać,ciesząc się że ktoś docenia twoją pracę.
      Udanego weekendu Gosiu,słonka na te Twoje wędrówki życzę:)))

      Usuń
  6. Piękna Ci wyszła ta bransoleta :) Pięknie wyeksponowany agat, zawsze u Ciebie podziwiam też ładnie wykończony tył pracy, ja tylko podklejam filcem a Ty chyba najpierw podklejasz a później doszywasz te skręcane sznureczki i nie widać brzegu filcowego wkończenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo,tak wykończenie dla mnie jest istotne,lubię porządne wykończenia,mam lepsze samopoczucie, gdy wiem że wygląda dobrze.
      Tak najpierw podklejam,a potem wykańczam sznurkiem.
      Miłego dnia Ewo życzę

      Usuń
  7. takie tajemnicze kolory :) elegancka i taka duża ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mrumru,wiesz ja lubię szerokie bransolety,wtedy nie trzeba innej biżuterii:)))

      Usuń
  8. Piękny wyrób, ślicznie wygląda:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. To co zrobiłaś - naprawdę zasługuje na pochwały!!
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))