Niespodzianka i kolejne podaj dalej

Witam Was pięknie ,ponad miesiąc mnie tu nie było,
ale po remoncie okazało się, że jest sporo do zrobienia.
W świecie robótkowym przez ten czas prawie nic się nie działo ,takie prawa natury 😀
Pod koniec listopada otrzymałam od Asi paczuszkę ,bo zapisałam się u Niej na podaj dalej.
Asia uwinęła się w tempie ekspresowym i dlatego pierwszy mój post po tak długiej przerwie jest związany z zabawą "podaj dalej niespodzianka"
Dlaczego niespodzianka?Bo tak właśnie przebiegała ta zabawa,a ja lubię niespodzianki,
oczywiście te dobre,wywołujące uśmiech .
A jak otworzyłam paczuszkę to szczerzyłam się od ucha do ucha 😁
Nie przeciągając chwalę się samymi dobrociami jakie przybyły do mnie z MarAsiowej Ostoi
piękne i oryginalne  drewienka
 serwetnik
 wieszaczek
 duży serwetnik
 zakładka z kotkiem wyhaftowana  przez Asię
  W tej paczuszce otrzymałam cudne karteczki świąteczne, wykonane rączkami Asi.






 Była też herbatka zapakowana w matrioszkę 😀

 Dziękuję  pięknie za te wspaniałości Asiunia jesteś wielka.
Poniżej widzicie prezencik świąteczny,
bo Asia postanowiła mnie obdarować podwójnie .


 Miałam go w/g słów Joanny otworzyć na święta,ale już się Wam pochwalę ,
bo później różnie może być.
 Otrzymałam
 Cudną karteczkę z życzeniami  na święta,bombkę z ptaszkami,serwetnik - saneczki,oraz świeczki.




 A i dostałam również kawałki płótna, oraz miks serweteczek,

które mam spożytkować do moich Aniołów z powertexu i tak zrobię .

ASIA JESTEŚ WIELKA
dziękuję ,dziękuję ,dziękuję,mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam ,
bo ostatnio jestem po dwakroć zakręcona😘😱😻😽😸
Żeby tradycji stało się zadość ogłaszam u siebie kolejną zabawę podaj dalej z niespodzianką...
W komentarzu czekam na  dwie osoby  chętne do poprowadzenia zabawy u siebie,
jak otrzymają paczuszkę ode mnie.
Na wysłanie paczuszki mam rok czasu.
Wysyłka jest na terenie Polski,
Nie wiem czy o czymś nie  zapomniałam,jakby co poprawcie mnie 😸
A teraz zmykam na Wasze blogi,serdeczności najmilsze zostawiam dla Was.
Do następnego napisania,pa.
**********************************************************************************

Komentarze

  1. O to dopiero byłaś grzeczna w tym roku ! Taki duży prezent dostałaś i to na Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba byłam :D ,
      mnie cieszą wszystkie prezenty ,bo wiem że ktoś ofiarował mi coś od serca :)
      Serdeczności najmilsze ślę Beatko :*

      Usuń
  2. Piękne prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita paczka i taka prawdziwie świąteczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się niesamowita paczuszka,pozdrawiam cieplutko Krysiu :)

      Usuń
  4. Jakie piękne prezenty dostałaś Małgosiu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu ,tak ucieszyłam się i to bardzo :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Małgosiu cudne prezenty dostałaś.prawdziwy Mikołaj u Ciebie 🙂
    BuziakI przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to była niespodzianka na całego:D
      Buziaki ślę :*

      Usuń
  6. Małgosiu, wspaniały prezent dostałaś. Udana zabawa!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zabawa udana na całego i tyle powstało możliwości twórczych :)
      Serdeczności najmilsze ślę Aniu :)

      Usuń
  7. Cieszę się Małgosiu, że zostałaś tak pięknie obdarowana bo Ty jesteś cudownym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko,aż się zarumieniłam...
      Pozdrawiam najmilej ,buziak wielki leci do Ciebie :)

      Usuń
  8. Ależ cudownie zostałaś obdarowana, Gosiu :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle radości w jednej paczuszce,dziękuję Iwonko:0
      Pozdrowienia lecą do Ciebie :)

      Usuń
  9. Małgoniu, prezenty są prześliczne, cieszę się Twoją radością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgoś, cudowne prezenty. Ja już od dawna podziwiam wszystko co wychodzi z rąk Joasi "Marasiowej" :) Czego się ta kobieta dotknie, to arcydzieło :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu masz całkowitą rację,Asia ma dar do tworzenia pięknych rzeczy :)
      Serdecznie pozdrawiam Ciebie :)

      Usuń
  11. Śliczności! Wyobrażam sobie jak się cieszyłać, bo jak tak cieszyłam sie dziś (no właściwie juz wczoraj) i jeszcze się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo,wiem co masz na myśli i cieszę się Twoją radością również:D
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. To piękny i bardzo bogaty prezent Małgosiu - serdecznie Ci gratuluję i cieszę się razem z Tobą.
    Mocno przytulam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ewuniu Asia zrobiła mi wspaniały prezent,dziękuję i jej i Tobie za przemiły komentarz:)
      Buziaki ślę :*

      Usuń
  13. Bardzo hojny Mikołaj, paczuszka robi wrażenie nie tylko pod względem ilościowym ale przede wszystkim pod względem kunsztu wykonania i super przydasie w Twoim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba byłam grzeczna :)
      Dziękuje Gosiu, Asia robi piękne rzeczy, a przydasi nigdy dosyć :D

      Usuń
  14. Małgosiu nie ma chyba nic lepszego od udanej niespodzianki, a ta jest tego dowodem- same wspaniałości:)
    ja dopiero co zakończyłam jedną i na razie pasuję ale na pewno znajdą się chętne
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Reniu,udana niespodzianka cieszy po dwakroć:)
      Pozdrawiam najmilej :)

      Usuń
  15. cieszę się Gosiu, że paczusia przypadła do gustu :) piszesz, że jestem wielka... a i owszem ... wysokość znaczna ... żal , że na szerokość też mi przybywa... hihi
    ściskam mocno... i... ukradnę Ci foty ( pochwalę się na swoim blogu )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu jak miała nie przypaść do gustu,same wspaniałości dostałam,
      paczuszka bardzo mnie ucieszyła,bardzo,bardzo :D
      Dziękuję jeszcze raz buziale lecą do Ciebie :*:*:*
      A zdjątka oczywiście bierz :)

      Usuń
  16. Ojejciu Kochana ale cudowne prezenciki dostałaś :) Moje gratulacje :) Ja chętnie bym się zapisała do tej Twojej zabawy tylko musisz mnie poinstruować hi hi hi hi bo ja ostatnio też trochę zakręcona jestem :) Ściskam Cię mocniutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo wystarczy że wyraziłaś chęć wzięcia udziału :)
      Zasady są takie ja robię prezenty dla 2 osób które w komentarzu wyrażają chęć przygarnięcie ode mnie niespodzianki,na zrobienie jej mam rok.Jak otrzymasz ode mnie paczuszkę ogłaszasz na swoim blogu zabawę Podaj dalej i zobowiązujesz się do zrobienia paczuszek dla dwóch zapisanych u Ciebie osób .Ja zapisałam się do Podaj dalej z niespodzianką,czyli nie ustalałam co bym chciała dostać ,tylko cierpliwie czekałam co przyniesie los,a los ,a właściwie Asia przysłała mi te wspaniałości powyżej,
      To co zaryzykujesz Kamilo?
      Jeśli tak to napisz to w komentarzu tutaj,a ja skontaktuję się z Tobą ,bo muszę wiedzieć gdzie we właściwym czasie wysłać niespodziankę,ale to już drogą mailową.
      Serdeczności noworoczne ślę :*

      Usuń
    2. No pewnie, że się zgłaszam :) Kurcze ale fajnie ja uwielbiam niespodzianki hi hi hi hi :)

      Usuń
    3. A ja Ci takiego maila wysmażyłam :D
      Cieszę się bardzo Kamilko,resztę domówimy drogą mailową :) :*

      Usuń
    4. Hi hi hi hi a ja lubię czytać :)

      Usuń
  17. Drugie miejsce jest wolne wiec sie zapisuje, u mnie tez sa jeszcze miejsca w zabawie więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Cieszę się Dario,poproszę o adresik na maila,wiadomość już wysłałam do Ciebie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))