Kolczyki w kolorze złota

Niektórzy lubią srebro,a inni złoto.
Moja Teściowa kochana lubi złoto,ma jednak pecha bo często gubi swoje kolczyki.
Tak też było i tym razem i podarowane na gwiazdkę kolczyki zgubiła,a raczej jeden z nich.
To były one:

Postanowiłam zrobić kolejne w ulubionym złotym kolorze,tym razem zabezpieczyłam bigle barankami, może tak  ich nie zgubi .
Wykorzystałam sznurki złote i w kolorze złotym,
kamień to piasek pustyni,który pięknie się mieni,
koraliki w kolorze złotym,bigle i baranki,pod kolor,
oraz łańcuszek  w kolorze złota,
kolczyki są  podklejone jedną kropeczką jasnej skórki,co daje efekt dwustronności.
Najważniejsze,że są lekkie i małe 3 cm.





Do Dnia Matki zostało kilka dni,więc zrobię jeszcze jedną parę kolczyków w jej ulubionym złocie.
Te już podarowałam  i chyba  się podobają, bo kazała sobie założyć  i nosi je,
więc...nic dodać nic ująć:)

Komentarze

  1. Przepiękne, ....i wiesz? cudownie ozdobiłaś nimi gałązki wiśni a może czereśni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ino,tak myślę że moja wisienka też zyskała na dekoracji,choć przez chwilę,pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Szkoda tych zagubionych, bo były bardzo oryginalne, ale jak to mówią nie ma tego złego...
    Dzięki temu powstały kolejne cudeńka, ślicznie wykończone :)) Bardzo lubię piasek pustyni i wszelkie prace z tym kamieniem :)
    Mam tylko jedno pytanko, bo zawsze mnie to zastanawiało, czy prace dwustronne nie są zbyt wiotkie? Bo jak się podklei to może efekt jest mniejszy, ale praca sztywniejsza? Czy może się mylę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo:)
      Ewo jeśli chodzi o dwustronne,to w tym konkretnym przypadku sznurek złoty daje twardość i sztywność całości.Niestety przy innych sznurkach trzeba je usztywniać.Podklejanie daje sztywność i lepsze wykończenie.Teraz zabieram się do drugich złotych,bo czas goni...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Małgosiu, zastanawiasz się czy kolczyki się podobają?
    Uwierz mi, to nie jest żadne"kadzenie", przymilanie ale ja pierwszy raz widzę tak piękna, oryginalną biżuterię...
    Twoje wyroby śmiało mogą konkurować z biżuterią z Nowego Zielonego Skarbca w Dreźnie.
    Kamień pustyni wspaniale komponuje się ze złotem.
    Małgosiu, masz złote ręce!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łusi,jest mi niezmiernie miło,że moja biżuteria podoba się,a jeśli znajduję takie wspaniałe komentarze to radość moja jest wielka.
      Lusi dziękuję pięknie,
      Buziaki:)))

      Usuń
  4. Gosiu nie wiem które piękniejsze , szkoda tamtych ...Te wydają mi się subtelniejsze , bardzo delikatne , kamienie uroczo mienią się w świetle , kwintesencja dobrego smaku...Pozdrawiam ciepło najmilej ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,wydaje mi się, że na codzienne bieganie po mieście jak najbardziej pasują,chociaż zawsze będzie niedosyt,jeśli chodzi o całość.
      Serdeczności:)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))