Poprawiony

Wybaczcie, że znowu pokazuję ten sam wisior,ale coś nie dawało mi w nim spokoju.
Otrzymałam przesyłkę z nowymi gadżetami i tak wymieniłam poprzednie elementy na nowe i teraz jestem już zadowolona z efeku.
Zrobiłam minimalistyczną formę kolczyków i coś na kształt pierścionka,jako dodatek.
 kolczyki podszyte koronką
 wisior podszyty metalowym filigranem,dla usztywnienia.
 Wymienione groty i różowy kwiat na winogronowe zawieszki
 Kolczyki malutkie i lekkie zawieszone na srebrnych sztyftach.

 to   ma przypominać pierścionek:)????????


Bardzo dziękuję za wasze komentarze do poprzedniej wersji i ciekawa jestem co powiecie na to.

Komentarze

  1. Małgosiu czarujesz :) no przecież że jest niesamowity :) komplet .
    Słonecznego dzionka życzę .
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilono:)))
      Pozdrawiam nocną porą,bo za dnia było za ciepło:)))

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita :) Ta wersja wyszła jeszcze bardziej bogata niż poprzednia :) A wydawałoby się że nie można poprawić dzieła doskonałego... :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo co do doskonałości to ja swoje wiem i trochę mi brakuje,ale ta wersja bardziej mi pasuje.Dziękuję za miły komentarz:)
      Pozdrawiam z uśmiechem:) i księżycem:)))

      Usuń
  3. Przepiękna praca i taka wykwintna. Bardzo podoba mi sie pierścionek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam zachwycona różowym wisiorkiem...
    Postanowiłaś zmienić. Powstała niezwykła rzecz.
    Fantastyczne!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi dziękuję i słonka na weekend życzę,bo pewnie wyruszysz na kolejną ciekawą wyprawę:)))

      Usuń
    2. Dziękuję Lusi,jak to się mówi kobieta zmienną jest:)
      Miłego weekendu:)

      Usuń
  5. Teraz wydaje mi się zdecydowanie bardziej bogaty ale wersja minimalistyczna też bardzo mi się podobała , poczułam sentyment do dawnych swoich kolorów...piękna komplecik Gosiu...Miłego weekendu :)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję,wydaje mi się bardziej dopracowany .
      Miłego wypoczynku na urlopie:)))

      Usuń
  6. wytworek śliczny ale i rączce niczego nie brakuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle brakuje dobrego kremu:)))zbyt szybko się kończy...
    Miłego niedzielnego leniuchowania Asiu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Było pięknie i jest pięknie,ale wiem jak to jest,gdy nas męczy coś i trzeba zmieniac do skutku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kompleta a wisior magia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))