Niespodzianka dla Asi i Karoliny


Wywiązałam się z zabawy ''podaj dalej''i zrobiłam dla Asi i Karoliny niespodzianki jakie mi zasugerowały,w kolorach brązu i beżu.Asia lubi bransoletki, a Karolina kolczyki.Ponieważ blog ArtMani Dekor prowadzą dwie dziewczyny postanowiłam zrobić dla każdej niespodziankę zgodnie z upodobaniami.
Wykorzystałam do tego brązowy sznurek sutasz i złoty,ale nie metaliczny,koraliki w kolorze stare złoto,szklane perełki czekoladowe,koraliki satynowe-srebrny pył,masę perłową w brązach i czekoladowe groty,oraz kryształki Swarovskiego.
Ponieważ dostałam informację od dziewczyn o otrzymaniu mojej przesyłki rozwiązuję  pierwsze woreczki...

Kolczyki dla  Karoliny


 Kolczyki są na srebrnych(próba 925) biglach o kształcie rybki,do których dodałam koraliki
 Kolczyki podklejone są koronką w brązowo-rudym kolorze,dla zachowania lekkości
i nie ukrywam, żeby z tyłu też prezentowały się dobrze.

Bransoletka dla Asi

 Bransoletka jest na bazie metalowej i obszyta zamszem w kolorze czekolady,wykończona koralikami w kolorze starego złota.

A tak wygląda cały komplet:

Jeśli dziewczyny będą chciały,mogą sobie pożyczać.
Witam Beatę,która dołączyła do grona moich obserwatorów.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających i oglądających,serdeczności dla komentujących :)))bez Was  nie ma siły napędowej do dalszej pracy.

Komentarze

  1. Od dłuższej chwili siedzę i oglądam , pełna zachwytu, niezwykłe cacuszka...zdążyłam się stęsknić za Twoimi sutaszami Gosiu , są przepiękne, myślę że będą się bardzo podobały...Pozdrawiam najmilej :)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu.
      Powiem Ci, że po przerwie od sutaszu z chęcią zabrałam się do realizacji pomysłów, które pojawiają mi się w głowie.
      Buziak na dobranoc:)))

      Usuń
  2. Piękny komplet w apetycznych kolorach miodu i czekolady bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Przemko,oj widzę że jesteś miłośnikiem czekolady i miodu:)
      Serdeczności

      Usuń
  3. Jestem oczarowana....piękna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dech zaparło. Piękne brązy, aż słów brak. Niesamowity ten komplecik. To naprawdę najwyższa półka. Gośka jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję,ale do najwyższej półki trochę mi brakuje,widzę niedociągnięcia,krzywizny i takie tam aczki...ale bardzo się cieszę z takich pokrzepiających duszę komentarzy:)))
      Miłego dnia

      Usuń
  5. Cudny komplet :) Ja na miejscu dziewczyn zrobiłabym grafik noszenia tych cacuszek :D Wykończenie koronką to majstersztyk. Też już od dłuższego czasu zastanawiam się, jak oryginalnie wykończyć tył-zwłaszcza kolczyków, bo dwustronnych niekiedy nie da się zrobić (albo po prostu ja nie potrafię, w końcu ciągle się uczę sutaszu)
    Pozdrawiam

    PS. Super pasuje do wyzwania KK tematycznego Pory roku: Jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziękuję:)
      Pewnie zauważyłaś, że na blogach bardzo mało jest pokazywanych prac pod kontem wykończenia,jakby to była tajemnica.
      Uważam, że skoro piszę bloga i pokazuję moje twory to czemu nie pokazać pracy z każdej strony,jak ktoś będzie chciał niech korzysta,to tylko dla niego pomocne,przecież chcemy nosić oryginalną biżuterię ,która ma zwracać uwagę innych, a tym samym zachęcać do jej kupowania.
      Co do dwustronnych,to potrzebny jest dobry klej,by nie był widoczny na materiale,ale faktycznie czasami lepiej podkleić tył,niż zostawić byle jak .
      Dziękuję za info o konkursie,ale może jeszcze zdążę coś w brązach zrobić,do 20.09 mam czas,zresztą na obecną chwilę jest tam sporo prac, które mnie zachwycają.
      Dla mnie największą radością są moi komentatorzy,pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. Małgosiu!
    Oglądałam wczoraj Twoje cacka. Celowo nie pisałam komentarza aby kolejny raz do Ciebie wrócić.
    Wiele razy pisałam, że jesteś mistrzynią w wykonywaniu niezwykłej biżuterii.
    Gdybyś żyła w jakimś kraju na Zachodzie byłabyś rozchwytywaną artystką.
    Powtórzę za Anstahe: Małgosiu, jesteś WIELKA!
    Dziewczyny będą zachwycone!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusi dziękuję,:))) o taki szeroki uśmiech gości na mojej twarzy,zostało mile połechtane moje ''ja''.
    Mam jeszcze długą drogę do perfekcji,jaką niewątpliwie chciałabym osiągnąć.
    Dziękuję baaardzo za takie ciepłe słowa,które są dla mnie bardzo ważne.
    Pozdrawiam najmilej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zespół ArtManiDekor melduje, że cacuszka nam się strasznie podobają i bardzo dziękujemy :D Oczywiście chwalimy się nimi na naszym blogu :)

    http://galeria-artmanidekor.blogspot.com/2013/08/rozwiazanie-zabawy-podaj-dalej-na-blogu.html

    Pozdrawiamy gorąco i pozostajemy w kontakcie :) :*

    Karolina i Asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny,cieszę się że mogłam zrobić dla Was takie spodzianki.Gdy będziecie je nosiły,to tak jakby darmowa reklama dla mnie,czegóż więcej chcieć.
      Pozdrawiam Was cieplutko:)

      Usuń
  9. komplet przepiękny, cudowne kolory, bardzo takie lubie - ciepłe i przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny komplet, dobrze pomyślane połączenie kolorów i elementów, żeby tworzyły piękną spójną całość, wyszło rewelacyjnie.
    Miałam zapytać o tył kolczyków, ale zostałam uprzedzona, też chętnie poznałabym tajniki wykańczania, bo właśnie z tego powodu wymyśliłam coś, co nazwałam " makramowy sutasz " i poprzestałam na jednej pracy,a szkoda, choć to było z jakiś rok temu, czyli przed blogowaniem, to muszę ją kiedyś pokazać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko:)
      Prace jakie prezentuję na moim blogu, staram się pokazać z każdej
      strony,dla mnie wykończenie też jest ważne.Szkoda że nie wszystkie dziewczyny zdradzają swoje tajemnice,cóż takie życie do wszystkiego musisz dojść sama.
      Zaciekawiłaś mnie tym makramowym sutaszem,pokaż go na swoim blogu,bo skoro już jest to szkoda zatrzymać go tylko dla siebie.Teraz nie dam ci spokoju :)))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))