bransoletki

Jeszcze powstały kolejne bransoletki.
Zielona
rzemień zamszowy,rzemień czarny pleciony,cyrkonie czarne,nakładka biedronka,perełki zielone,z zawieszką kotek




Biała z rzemienia plecionego z nakładkami w kolorze srebra i zawieszką elf

 Zostały mi dwa kawałki czerwonego rzemienia plecionego,dołożyłam czarny pleciony i zamszowy,nakładki biedronki i testuję nowe zapięcie,jak na razie bez problemów się trzyma i nie odpina się samo.




T miłego tygodnia życzę dla Was moi mili i zabieram się do moich zobowiązań.



Komentarze

  1. Dzień dobry Małgosiu :) Piękne są twoje bransoletki. Zielona jest moją faworytką , nastraja tak optymistycznie. Życzę udanego tygodnia. Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ino!Zielona też była moją faworytką,ale już zmieniła właścicielkę,myślę że moja chrześnica jest zadowolona.Zielony w tym odcieniu i mnie nastraja optymistycznie,jak by nie patrzeć zielony to kolor nadziei:)))
      Serdeczności Ino w pierwszym październikowym tygodniu.

      Usuń
  2. Wszystkie są piękne:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pochwalić , bo widziałam je na żywo i przyznam że wyglądają dużo ładniej niż na zdjęciu , idealnie dopracowane z dużą starannością jak robione maszynowo , w pięknych nasyconych barwach...Wspaniałego słonecznego tygodnia Gosiu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,zielona troszkę się różni od tej co widziałaś,bo dodałam zielone perełki.
      Samych miłych chwil życzę!

      Usuń
  4. Zielona podoba mi się najbardziej, ten zamszowy rzemień :)), fajne połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten zieolony kolor genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mrumru,mnie również podoba się ten odcień zieleni a w połączeniu z czarnym tworzy miły klimat,pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))