Wyróżnienie


 
Dostałam to wyróżnienie od Małgosi jakiś czas temu,z braku czasu nie napisałam posta,ale już dopełniam formalności.Odpowiedziałam na zadane pytania.
Wiem że wiele blogów dziękuje za te wyróżnienia,bo odpisywanie i nominowanie zabiera troszkę czasu.Nominuję Was wszystkich,moi mili odwiedzający,jeśli macie ochotę na to wyróżnienie to częstujcie się bez skrępowania.Każdy blog który odwiedzam zasługuje na to wyróżnienie.


Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.   


 Pytania Gosi
1 kanapa czy spacer?
Jak mogę to spacer
2 Jaki rodzaj rękodzieła preferujesz ?
sutasz i biżutaria
3 ostatnia książka  przeczytana ?
Gra o Ferrin Katarzyny Michalak polecam
4 pies czy kot amorze jakiś kanarek :PP
Kot
5 twoje osiągnięcie , takie które sama naj milej wspominasz ?
Zaznajomienie się ze sznurkami sutasz i stworzenie pierwszych kolczyków
6 słodycze czy warzywa ?
Trochę tego ,trochę tego równowaga mile wskazana
7 ulubione święta ?
Boże Narodzenie
8 wiele osób nie lubi swojego imienia  a ty ?
Moje imię w wolnym tłumaczeniu to PERŁA,bardzo je lubię
9 jak pokonujesz jesienną szarugę ?
Zazwyczaj oddaję się robótkom wszelakim
10 na grzyby czy na ryby ?
Ryby strasznie nudna sprawa,ten bezruch to nie dla mnie,a na grzybach się nie znam

11 Dumna z siebie jestem ponieważ .....?
Jestem jaka jestem a mimo to mam wspaniałą rodzinę,wliczając w to moją kochaną teściową:) 
 Zachęcam do odwiedzenia blogu Małgosi bo tworzy cudeńka.
A na koniec jedna z moich ulubionych piosenek w oryginale


Komentarze

  1. Małgosiu gratuluję wyróżnienia , pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa i odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Gosiu :) Serdecznie pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))