Kopertówka

Dzisiaj chwalę się piękną kopertówką,którą dostałam od  Artesanii w naszej prywatnej wymiance.
Kopertówka jest grafitowa,zapinana na zapięcie magnetyczne.
W środku duża kieszonka na dokumenty.
Uszyta jest ręcznie z niezwykłą starannością.
Zdobi ją czerwony mak filcowany na mokro.
Zachwycam się tą moją nową torebeczką,bo jest piękna i elegancka.
Zajrzyjcie do Artesanii bo jest wspaniałym rękodzielnikiem.
Ewa szyje nie tylko takie cudne kopertówki,ale i filcuje niezwykłe szale,maluje piękne akwarelki i  tworzy cudne  aniołki z masy solnej,a także robi niezwykłe misie z włóczki.
Do tego ma wielkie serce i pomaga w potrzebie,dając na licytacje swoje prace,by w ten właśnie sposób wspomóc chorych na nieuleczalne choroby.
Oprócz pięknej kopertówki dostałam od Ewy cztery serca z masy solnej,które zawieszę w mojej kuchni.
nie przedłużając chwalę się...





Ewo jesteś wielka baaardzo dziękuję za cudny prezent.
Polecam bloga Artesanii,zajrzyjcie do Niej i przekonajcie się jakie piękne prace tworzy.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich, którzy do mnie zaglądają.

Komentarze

  1. Dziękuję za tyle ciepłych słów. Miód na moje serce. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo to ja dziękuję za cudną kopertówkę,jesteś wielka!

      Usuń
  2. Kocham ten motyw z makiem. Małgosiu, niech kopertówka długo Ci służy bo jest piękna i jedyna w swoim rodzaju. Serdecznie pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ino,wiesz tak właśnie sobie pomyślałam,że chyba szkoda takiej pięknej kopertówki,będzie cieszyć moje oczy i czasami innych,nie chcę by się zniszczyła.
      Masz rację jest jedyna w swoim rodzaju.
      Pozdrawiam Gośka.

      Usuń
  3. Śliczna kopertówka, maczek przepiękny lubię rzeczy z tym ludowym motywem...Wspaniałego tygodnia Gosiu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję,jestem bardzo szczęśliwa że dokonałam tej wymianki,mam teraz niepowtarzalną torebeczkę.Samych szczęśliwych chwil życzę Gosiu.

      Usuń
  4. Twoja kopertówka jest bardzo piękna i oryginalna.
    Mak jest jej wielką ozdobą...
    Małgosiu, życzę Ci miłego słonecznego tygodnia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))