Świąteczny czas

Chociaż zmogło mnie troszeczkę to nie mogę sobie odpuścić pokazania Wam prezentu jaki dostałam od Joanny z MarAsiowa Ostoja,och jak ja lubię prezenty dawać i dostawać.
Ponieważ moje myśli są dzisiaj nieskładne,bo wirus  właśnie zdobywa moje biedne znękane ciało,przechodzę do zdjęć.
Piękna szkatułka,już zaczęłam wrzucać moje bibeloty
 A w szkatułce dzwoneczek robiony na szydełku,wykrochmalony i sztywny,oraz kartka zrobiona przez Asię z pięknymi życzeniami.


Asiu jesteś Wielka, a kto nie zna bloga Joanny to zapraszam,znajdziecie u Niej dużo ciekawych rzeczy,przedsmak już macie widoczny.
Mam nadzieję że jeszcze z życzeniami do Was dotrę,ale na dzisiaj kończę bo ledwo widzę na oczy,chyba mam temperaturę.
Nie sprawdzajcie godziny napisania tego postu,tym razem jest rano...


Komentarze

  1. Gosiu , tak się cieszę,że i do Ciebie przyszedł Mikołaj :) Cudowna szkatułka, taka dla romantycznej kobietki. Piękny prezent :) Dziękuje raz jeszcze za Twoje serce. Buziaki i zdrowiej szybciutko Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ino za ciepłe słowa,mam nadzieję że wyjdę z tego przed świętami.
      Pozdrawiam cieplutko Ino,buziak :)

      Usuń
  2. Małgoniu jak ja się cieszę razem z tobą że dostałąś taki prezent tym bardziej że jest on od Joasi aona ma talent buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii,czas Bożego Narodzenia jest taki magiczny,wiem że dobro powraca,wiem też że są dobrzy ludzie o wielkim sercu.
      Pozdrawiam serdecznie i świątecznie Marii :)

      Usuń
  3. Cudny prezent! Dużo zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo i wszystkiego dobrego na święta życzę.

      Usuń
  4. Prześliczne pudełeczko ...To na pocieszenie żebyś szybciej wyzdrowiała :)...Dużo zdrówka Małgoś ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Gosiu,lubię pocieszajki,buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu Kochana !!!
    Życzę,
    Tobie i Twoim Bliskim dużo zdrowia, miłości, ludzkiej serdeczności, uśmiechu na co dzień i piękna dokoła.
    Życzę Ci, abyś była szczęśliwa i miała wokół siebie dobrych ludzi.

    Pragnę Ci podziękować, że w nawale pracy znajdujesz czas aby u mnie bywać i zawsze zostawiać bardzo piękny komentarz.
    Małgosiu, bardzo się cieszę z naszej wirtualnej znajomości...
    Ślę Ci moc uścisków i serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi dziękuję za życzenia,niech te święta będą dla Ciebie jak z bajki.
      Pozdrawiam cieplutko i Wesołych Świąt

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))