Antycznie i brązowo

 Kamień to sieczka szlifowana - jaspis - mokait        
  Mokait Jaspis to kamień pochodzący z Australii.
Uważany za kamień leczniczy i regenerujący siły. Zwiększa aktywność,(to coś dla mnie na Nowy Rok).
Wskazany dla osób, które zaczynają coś nowego,bo energia tego jaspisu otwiera człowieka na nowe doświadczenia,a przy tym oddala strach przed nowością i zmianami.
Polecany dla osób samotnych i pracujących z dziećmi.
Jaspis ma właściwości ochronne,działa antystresowo,pochłania negatywne emocje,neutralizuje szkodliwe promieniowanie elektromagnetyczne (to coś dla telemaniaków,co to nie mogą usnąć bez włączonego telewizora :)
Dobrze oddziałuje na zatoki,chroni gardło,poprawia krążenie krwi,a także wzmacnia aurę.
Jest dobry przy stanach zapalnych żołądka,tarczycy i wspomaga podobno odchudzanie.
Niezastąpiony przy chorobach serca i nerek.
Już widzę jak sięgacie po ten kamień,tyle dobrych rzeczy o nim piszą.
 Astrologicznie polecany jest dla :Barana,Byka,Bliźniąt,Raka, Panny, Wagi, Skorpiona i Koziorożca,to całkiem sporo znaków,bo tylko 3 zostały pominięte.
Chociaż potęga naszego umysłu jest wielka,więc swoje dobro może czynić wszystkim, którym się po prostu podoba.

Bransoletka powstała jako spontaniczny chaos ,kilkakrotnie zmieniana,ale rezultat końcowy jest całkiem zadowalający.
długość jej jest ok 72cm,z powodzeniem można ją nosić na szyi.
Utrzymana w tonacji brązu i antycznego złota-kulki,koraliki ,przekładki,kółka,zawieszka z aniołkiem i sercem handmade i karabińczyk.
Powiem Wam, że  antyczne złoto jest mniej ścieralne,w odróżnieniu od wszystkich elementów w tzw.kolorze złota.




 Pokusiłam się o malutkie kolczyki,w końcu w komplecie wszystko lepiej się prezentuje




Dziękuję za wizytę i idę zrealizować kolejny mały projekcik,niestety bardziej czasochłonny.
Buziaki

Komentarze

  1. Bardzo bardzo mi się podoba lubię połączenie korali z fragmentami łańcucha , do tego w starym złocie piękna bransoletka Gosiu...Ciepłego wieczoru..

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa a na ręce prezentuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, ale mojej( tej od Ciebie) nie przebije:-)))))))))
    Serdeczności Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca bransoletka. W jednolitej tonacji a jednocześnie każdy kamyczek jest indywidualnością. Skupiłam się na tym zdjęciu bransoletki na ręce. Piękne połączenie ze starym złotem. Serdeczności. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna, kojarzy mi się ze skarbami w kuferku babci. Uwielbiałam je przeglądać i zakładać. Lubię takie antyczne cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna Małgoś tyle koralików choć nie jestem zwolenniczką takiej biżu ale ta mi się podoba buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaka piękna, te malutkie kamyczki są cudnie skomponowane ze sobą. Gosiu chylę czoła dla Twoich zdolności . Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu i powstał kolejny prześliczny komplecik , jesteś zdolniacha , pozdrawiam serdecznie i przesyłam całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak te maleńkie kamyczki sprawiają, że bransoletka jest bardzo delikatna i elegancka.
    Kamyczki są doskonale kolorystycznie dobrane.
    Zyczę Ci miłego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))