Na niebiesko

Ostatnie bransoletki jakie zrobiłam w zeszłym roku,były w kolorze niebiesko-złotym


 Kamień główny to agat,w pięknych mieniących się kolorach,koraliki fasetowane granatowe , kulki złoty pył,spiralki w kolorze złotym i zapięcie ozdobne.

 Druga to bransoletka ze sznurka granatowego.
Pokusiłam się o zrobienie takiej,bo jak już wcześniej się chwaliłam dostałam kilka w tym stylu od Gosi
Jest to moja pierwsza w tym stylu bransoletka,więc proszę o wyrozumiałość.
Trochę nierówna,ale całość nawet mi się podoba.
Wykorzystałam sznurek granatowy,tylko jak dla mnie zbyt cienki,niebieskie kulki agatu i złote koraliki fasetowane,wykończenie przy zapięciu to złote hematyty,zawieszka motylek.

.
I zapomniane kolczyki z niebieskiego rzemienia,z drobnymi tęczowymi koralikami do których doklejone są niebieskie cyrkonie,całość zawieszona na biglach w kolorze złotym.

To w ramach podsumowania zeszłego roku,a w tym już coś tam zaczęłam robić,ale bardzo powoli.
Nie wiem czy i Wy macie takie wrażenie wyeksploatowania się,ja niestety otulona jestem jeszcze lenistwem do kwadratu,chociaż plany jak zwykle są,tylko z tym "chceniem" troszeczkę gorzej.
Można powiedzieć, że zaczął się Nowy Rok,wszystkiego dobrego...


Komentarze

  1. Oj Małgosiu, znowu czarujesz piękną biżuterią. Pozdrawiam serdecznie . Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię połączenie granatu i niebieskości z żółtym i złotym. Daje to efekt wytworności! Zresztą wszystko co robisz Gosiu jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Basiu,granaty i niebieskie kolory najlepiej prezentują się w złocie,srebro w tym zestawieniu jest zimne.
      Dziękuję za ciepłe słowa,serdeczności Basiu:)))

      Usuń
  3. podobną do bransoletki na przedostatniej focie otrzymałam od znajomej z pewnego portalu... tylko w kolorze turkusu... patrzyłam, patrzyłam i nie wiem jak jest zrobiona... hihi
    Małgoś ... wszystkie naprawdę ładniutkie
    milego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ja również długo się przyglądałam jak to jest zrobione,aż w końcu pokusiłam się i zrobiłam.
      Asiu zdrówka i miłych chwil życzę.

      Usuń
  4. Piękna Małgoś bardzo mi się podoba połączenie tego szmaragdu z niebieskim choć nie za bardzo lubuję się w takich kolorach to ta mi sie bardzo podoba buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii ja również nie przepadam za niebieskim,ale czasami trzeba coś zrobić innego :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Gosiu pierwsza skradła moje serce ale obie są piękniutkie , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wiem że granatowy to Twój kolor,dziękuję za dobre słowo :)
      Pozdrawiam najmilej.

      Usuń
  6. O Mateńko jaka piękna biżuteria, agat mnie zachwycił na maksa. Nie wiem dlaczego tak jest, ale czuję się mocno wyeksploatowana duchowo. Mam wrażenie zupełnego zastoju i żadnego bodźca by ten zastój odszedł. Buziaki Gosieńko, wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino agaty to moje ulubione kamienia,obok malachitu.
      Widzę że końcówka roku nie tylko mnie wyczerpała,mam nadzieję że już niedługo forma powróci,czego Tobie i sobie życzę.
      Buziaczki Ino

      Usuń
  7. Zachwycasz mnie Małgosiu precyzją i smakiem. To wszystko tak do siebie pasuje, ze przekonałas mnie i w świeta wystąpiłam w Twojej bizuterii. Piekne i stawiam na pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu,jest mi bardzo miło.
      Niech Nowy Rok będzie lepszy pod każdym względem.
      Ściskam mocno :)

      Usuń
  8. Niebieski to zdecydowanie "mój" kolor :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznaję miałam przyjemność oglądać na żywo bo dostałam taki piękny niezwykły upominek...Zdjęcie tego nie oddaje ale agat jest przepiękny , nasycony kolorem ...Śliczna i bardzo delikatna jest bransoletka z koraliczków na szynach jak je nazywam :) bardzo ładnie, subtelnie się prezentuje nadając szyku migocząc w świetle...Teraz żałuje że nie noszę kolczyków bo na nie też mam chrapkę :) wyszły ślicznie...Małgosiu jeszcze raz dziękuję ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))