takie tam...różności

Czas jest nieubłagany,właśnie przypomniałam sobie o pewnym zobowiązaniu z którego chcę się wywiązać.W związku z powyższym na jakiś czas znikam.
Mój kolejny projekt bransoletki w szarościach,musiałam popruć,bo nie zróżnicowałam koralików,i motyw się nieco zmienił,a to zniechęca....
Powstał za to komplet z szampańskich kulek  shamballa,złotego hematytu i owali w ramkach.

 Komplet przypadł do gustu mojej kochanej teściowej,co prezentują zdjęcia poniżej.


 I na koniec kolczyki,które powstawały od czasu do czasu.




To koniec moich biżuteryjnych zmagań,jak coś nowego wymyślę to wrzucę,a teraz zabieram się za zobowiązania.
Wszystkiego dobrego dla wszystkich  




Komentarze

  1. Wszystko bardzo piękne.
    Powodzenia!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplecik na górze widziałam też bardzo mi przypadł do gustu , pięknie się prezentuje niezwykle elegancko ...Bardzo pomysłowo odrutowane kolczyki ...Spokojnego wieczoru Gosiu ..

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam... Małgoś... co mają zobowiązania do pisania bloga ? hihi
    nie znikaj.... plisss
    śliczne wytworki !!!
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria, chyba już napisałam u Ciebie na blogu poezję na temat Twoich wyrobów. Joanna ma rację nie znikaj Gosiu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności biżutki :))
    Mnie też brakuje czasu na bloga - zafrywolitkowałam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wszystkie tzn całą kolekcja dzisiejszej biżuterii Małgosiu jak bym tak stanęłą w twoim sklepie to nie wiem co bym miała wybrać buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria piękna, ale jeszcze piękniejsze są słowa o Teściowej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki gustowne. Nie dziwię się, że Teściowej się spodobał - bardzo ładny. Owocnej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))