Turkusy i hematyty w bransoletce sutasz

 Bransoletka z turkusami i złotymi hematytami.
Chciałam zrobić niespodziankę i stworzyć coś czego jeszcze nie widziałam.
W bransoletce wykorzystałam  szeroki metalizowany sznurek sutasz,który już jakiś czas leżał,bo nie pasował do tych tradycyjnych sznurków,jego wielkość to 5mm.Turkusowe kulki w różnych wielkościach,małe 3 mm złote hematyty,koraliki Toho w kolorze turkusowym 11/0,zapięcie karabińczyk złoty i ozdobne końcówki.
 Jak to u mnie bywa wszystko powstało spontanicznie,bez wzorów na papierze,tylko moja fantazja :)))
 Warunek był tylko jeden,osoba która ją otrzymała,nie lubi podszywanych sutaszowych wyrobów.
 Duże znaczenie w tej bransoletce ma metalizowany sznurek,który nadaje wystarczającą sztywność,by można utrzymać tyle koralików.
 Wzór trochę przypomina moje inne bransoletki tzw szynowe,nie wiem jaka jest ich prawidłowa nazwa.
Jedno jest pewne,oj nie będę skromna i pochwalę się,że nowej właścicielce spodobała się ta bransoletka,co mnie ogromnie cieszy.
W ramach niespodzianki urodzinowej dla Gosi powstało coś jeszcze,ale to już będzie tematem kolejnego wpisu,a może ktoś odgadnie co jeszcze zrobiłam dla Gosi?
Pozdrawiam i życzę wiele ciekawych pomysłów na życie...,
Coś dla ochłody szkoda że tylko wirtualnej :)))

Komentarze

  1. Ty Małgoś nie tracisz weny - jak ty to robisz bo mnie pytają co ja robię z czasem rzekomo wydłużonym a patrzcie co rusz moja Małgosia cuda pokazuje i to jeszcze jakie - śliczności - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii czasami tracę wenę,ale wtedy sięgam do moich ulubionych książek i jak już dostarczę troszeczkę innej używki,to wena sama przychodzi.Jeśli chodzi o czas,to zawsze mam wrażenie że czegoś nie zdążę zrobić,jak już przychodzi ochota i nowy pomysł to muszę je szybko zrealizować,żeby nie uciekło....:)
      Dziękuję Marii, że do mnie powracasz i zostawiasz miłe komentarze,buziak wielki :)

      Usuń
  2. Gosiu, z powodu tej bransoletki mogę strasznie stracić na wadze( tęsknota za nią!!!!!)
    To chyba jedna z najpiękniejszych, jakie kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu ale się uśmiałam,ale nie pomyśl sobie że nie mam na względzie Twojego zdrowia,tylko tak miło się zrobiło :)
      Dziękuję Basiu z całego serca,serdeczności.

      Usuń
  3. Podziwiam Małgosiu oryginalność Twoich prac. Śliczna - to mało powiedziane. Co napiszę słowo to wracam do zdjęć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za ciepłe słowa,serdeczności na każdy dzień:)))

      Usuń
  4. Gosiu bransoletka jest przepiękna, ze swojej strony mogę tylko dodać że foto nie oddaje jej piękna...Bardzo bardzo dziękuję za tak piękny prezent, pozdrawiam najmilej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję za słowa uznania,bardzo się cieszę, że prezent urodzinowy okazał się trafiony.
      Buziak:)

      Usuń
  5. Niezwykle oryginalna i bardzo piękna :) No i ta radość, że obdarowanej też się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziękuję,tak w tym wszystkim zadowolenia osoby obdarowanej jest dla nas "twórców"najważniejsza.
      Pozdrawiam najmilej:)

      Usuń
  6. Your style is really unique compared to other folks I have read stuff from.
    Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will
    just book mark this page.

    Feel free to surf to my website; Judy (judyneinstein.blog.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great site you have here.. It's hard to find good quality
    writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like
    you! Take care!!

    Here is my page car accident injury lawyers

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))