Słonik na szczęście i nie tylko

W sierpniu pobiłam rekord w czytaniu książek z jednej serii.(13 )
Kiedy na Lubimy Czytać pojawiła się kolejna książka o Stephanie Plum,zainteresowałam się.
Niestety nie lubię wchodzić w serię od środka,więc ostrożnie zakupiłam pierwszą.
''Po pierwsze dla pieniędzy"Janet Evanovich .....i przepadłam, przygody Stephanie Plum,łowczyni nagród to odskocznia od codzienności.
Zabawna komedia kryminalna, przygody głównej bohaterki,są zawsze na pograniczu prawa, albo po za nim.
Czytałam wiele opinii i jak to w życiu jedne są pozytywne ,a inne nie,ja polubiłam główną bohaterkę i jej przygody.
Uwielbiam czytać książki,chociaż ostatnio częściej sięgam po polską literaturę,to dalsze zabawne losy łowczyni nagród Stephanie Plum chętnie przeczytam,a Was moi mili nie namawiam,sami zdecydujecie...
Po tym przydługim wstępie pokażę ostatnio zrobione zakładki:

Z moim ulubionym malachitem i słoniem na szczęście
  Tradycyjnie kotki ,myszki i sowy,oraz skrzydła anioła




kotwica
oraz chiński smok na szczęście
Jak to w życiu bywa po przeczytaniu książki obejrzałam film nakręcony na podstawie pierwszej części i gdyby kolejność była odwrotna, to nie wiem czy zdecydowałabym się sięgnąć po nią.
Filmy są takim skrótem, nie dają szansy naszej wyobraźni,ale jak kto woli ...

Powtórzę za Wiesławą Szymborską

 ''Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła".

Komentarze

  1. świetne :) każda inna i każda ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda świetne i każda ciekawa coś z cyklu Twoich książek Gosiu , dla każdego coś miłego ;-) Kotwica i słonik to moje faworytki. O Steni Plum nie czytałam , ale po tak ciekawej rekomendacji z przyjemnością sięgnę po książki Janet Evanovich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdego coś miłego :-) pełen wybór... Serdeczności miłe Małgoś..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dzieła do ulubionych książek.
    U Ciebie Gosiu zawsze najwyższa półka!

    OdpowiedzUsuń
  5. szczególnie podoba mi się ta ze słoniem i z sową :)
    slusar

    OdpowiedzUsuń

  6. przepraszam że nie odpowiadam na każdy komentarz ,ale ostatnio walczę z czasem i innymi rzeczami.
    Dziękuję że odwiedzacie mnie zostawiając tak miłe słowa,które są dla mnie jak balsam ...
    Dziękuję Wszystkim odwiedzającym,pozdrawiam najmilej :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))