Pakowanie i...

Lubicie dostawać prezenty???
Pewnie tak...
To podpowiem Wam jeden sposób na zapakowanie prezentu.
Lubię dequ,ale go nie robię-brak cierpliwości w nakładaniu tych wszystkich warstw i sami wiecie co tam jeszcze.
Poszłam na łatwiznę i przygotowałam pudełeczko na jakiś prezent.
Dorwałam pudełeczko po kubeczku,obkleiłam go serwetkami w wydaniu świątecznym,jak wyschło obkleiłam taśmą przezroczystą.
Na górną część tzw. przykrywkę nakleiłam to co miałam,czyli szyszkę,reniferka, kolorowe druciki,sizal,złote listki.
Na ściankę dokleiłam elementy które pasują do przykrywki...





Tak powstało ozdobne pudełeczko na świąteczne drobiazgi,oczywiście możecie obklejać każde pudełko,powstaje szybko, a efekt sami oceńcie:)))
Pewnie to jeden z ostatnich postów przed świętami (no obiecać Wam tego nie mogę :D)
więc podziękuję w tym miejscu
Inie za karteczkę z haftem matematycznym i pięknymi życzeniami.
Haft Matematyczny to nadal dla mnie czarna magia,ale się zachwycam tą techniką.
Karteczka cudna dziękuję Ino:)))
Asi za życzenia i  karteczkę przez nią wykonaną (dostałam od Asi coś jeszcze,ale to Wam pokażę już innym razem)
Ta karteczka też jest piękna ,prawda...
Asiu wielkie dzięki za wszystko co otrzymałam:)))
Oraz Basi za akwarelkę z  aniołkiem i bardzo osobistymi życzeniami:)))
 Kiedy otworzyłam kopertę oniemiałam,Basia obdarowała mnie kolejnym aniołem,ten zaanektowałam tylko dla siebie i teraz tam gdzie ja pracuję tam jest anioł od Basi:)))
 Anioł trzyma moje ulubione kwiatki,domyślacie się jakie???

Basiu jeszcze raz z serca dziękuję,sprawiłaś mi wielką radość.
Nie składam Wam jeszcze życzeń,bo przyjdę do Was z życzeniami później
Posłuchajcie świątecznej muzy w nieco innym wydaniu:)))
 Pentatonix to zespół, który warto poznać jeśli go jeszcze nie znacie


Serdeczności dla Was wszystkich ślę :))) oraz witam cieplutko Izę i Elę:)))






Komentarze

  1. i ładnie zapakowałaś prezencik... do tego na niebiesko...
    chyba każdy lubi otrzymywać prezenciorki
    buźka Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ci Anioł służy Gosiu...A pudełeczko ma niezwykły urok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z pudełkiem jest bardzo fajny. Ja zapakowałam kiedyś prezent ,srebrny łańcuszek, w pudełko po zapałkach, oczywiście w przystrojone pudełko:)
    Anioł od Basi jest piękny. Będzie Ci pomagał w tworzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełeczko Małgosiu stworzyłaś :-) Anioł jest tak piękny ,że brak mi słów. Basia ma niesamowity talent do aniołów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola, acabo de descubrir tu blog y tienes unos trabajos preciosos, me hhago seguidora tuya y te dejo la dirección de mi blog por si te apetece seguirme.SALUDOS

    maitedecopart.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola Maite, muchas gracias por su visita , feliz de visitar su blog, os saludo.

      Usuń
  7. Małgosiu, pudełko ślicznie się błyszczy, zapachniało wersją ekskluzywną. Karteczki prześliczne, robią wrażenie! A ta z aniołem?!!! W jego dłoniach to fiołki czy bez? Zaraz sobie posłucham tej świątecznej muzy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za Wasze ciepłe komentarze,dziękuję że znalazłyście czas w tym przedświątecznym rwetesie żeby zajrzeć do mnie.
    Izo jako jedyna zgadłaś że mój Anioł,namalowany przez Basię trzyma fiołki.
    Zawsze podkreślałam że lubię lawendę,to jest prawda,ale fiołki wonne uwielbiam za ich delikatność i zniewalający zapach,oraz za to że przypisane są do mojej ulubionej pory roku-- do wiosny.
    Ściskam Was bardzo mocno i niech Anioły czuwają nad Wami :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się daje komuś prezent to opakowanie też powinno być eleganckie i Twoje właśnie takie jest :)
    Anioł jest cudny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Małgosiu,
    pragnę Tobie i Twoim Bliskim życzyć wesołych świąt Bożego Narodzenia.
    Niechaj będą wypełnione magią ciepła na wszystkie zwykłe dni.
    Blask gwiazd niech przypomina, że czasem wystarczy wypowiedzieć życzenie by spełniło się to co piękne..
    Niech atmosfera wigilijnego stołu odkryje na nowo dobro w każdym z nas i pozostanie z nami w Nowym Roku 2015.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi Bardzo dziękuję za Twoje ciepłe życzenia.
      Życzę Tobie cudownych Świąt,no w tej chwili to końcówki,nie wchodziłam na bloga wcześniej,więc teraz pędzę do Ciebie z moimi życzeniami.
      Pozdrawiam najmilej Lusi:)))

      Usuń
  11. Pudełeczko bardzo udane 😊 a jaka zawartość wspaniała 😊 pięknie się prezentuje u mnie pod sufitem i jest gwarancja że tam nie dosięgnie go kocia łapa 😊 Małgosiu serdecznie dziękuję, ciepło pozdrawiam 😊..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))