W moim bransoletkowym świecie czyli

 prywatna wymianka z Lucynką

Lucynka zaproponowała wymiankę,wydało mi się to całkiem fajną sprawą i ochoczo zabrałam się za tworzenie wymiankowych  świecidełek.
Miało być parę bransoletek w wybranych przez Lucynkę kolorach
 i tak oto obdarowałam Lucynkę :)
mleczna zieleń

 koral  czerwony naturalny ze stalą chirurgiczną
 różowa
 szara
 tu bez lampy widać lepiej kolor
 morsko - biała
 wszystkie razem

 Do wymianki dorzuciłam  jeszcze bransoletkę a'la Swarovski,różaniec, puszeczkę decoupage,do której zapakowałam wszystkie bransoletki i łakocie.
Ponieważ już dotarła na miejsce,postanowiłam je Wam pokazać,
mam nadzieję, że wszystko było zgodne z oczekiwaniami i Lucynka jest zadowolona.
Wykorzystam fakt, że jak by nie patrzeć były to podarki,
to zgłaszam je do zabawy u Reni
Hand - Made Świętuję Cały Rok




I jeszcze podzielę się z Wami moją radością :)
Otóż otrzymałam od  Beatki
przesympatyczną niespodziankę,
Karteczkę z podziwianym przeze mnie haftem matematycznym
 i życzeniami  imieninowymi 17.10.co  prawda ja obchodzę w czerwcu imieniny,
ale ucieszyłam się bardzo ,bardzo, bardzo,a na dodatek niespodzianka przyszła,
 w dniu mojej rocznicy ślubu,więc radość była po stokroć większa :D
 Beatka przysłała mi również karteczki z miejsc w których ostatnio była,
kiedyś w komentarzu wyjawiłam, że lubię otrzymywać kartki
i wszystkie które dostaję przechowuję,na pamiątkę.

Nie zabrakło też słodkich chwil, z piękną sentencją.
Pychotka
Kochani mało mnie na blogach,wybaczcie,ale mam remont
 i jak zbliża się ku końcowi to jest coraz więcej roboty w domu.

Przesyłam Wam same ciepłe myśli :)

Komentarze

  1. Wszystkie piękne i na pewno obdarowana będzie szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny prezent przygotowałaś- obdarowana na pewno jest zachwycona:)
    Gosiu dziękuje, ze mimo remontu nie zapomniałaś o mojej zabawie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu,gdyby nie okazja z wymianką,pewnie bym ten miesiąc odpuściła.
      Remonty są uciążliwe ,ale też potrafią zmobilizować człowieka do działania 😊
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  3. Cudne te bransoletki w ślicznych kolorach i na każdy dzień, do każdego stroju Lucyna będzie mogła coś dobrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu,też mam taką nadzieję że coś dobierze😊
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Małgosiu, wszystko jest cudne. Dziękuję za wspaniałą wymiankę. Więcej napiszę na maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko cieszę się że jesteś zadowolona,bo przecież o to chodziło,ściskam mocno 😘

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo i pozdrawiam również serdecznie😊

      Usuń
  6. Piękne bransoletki :-D Ta mleczna zielona wpadła mi w oko ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Ewinko,jak to się mówi,dla każdego coś miłego 😁
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  7. Małgosiu te Twoje bransoletki są cudne,jestem szczęśliwą posiadaczką twoich cudów i bardzo Ci za to dziękuję :)
    Prezent od Beatki śliczny dostałaś,to takie miłe :))
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko,rumienię się😃
      Tak takie niespodzianki cieszą😊
      Buziaki zostawiam 😘

      Usuń
  8. Nie będę oryginalna i tez napiszę ,że bransoletki są cudne - co do jednej :)
    Cieszę się ,że takim małym drobiazgiem wywołałam uśmiech na Twoich ustach **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko,oraz za każdą karteczkę jaka do mnie przybywa,cieszy mnie ogromnie :)
      Przytulam mocno :)

      Usuń
  9. Małgosiu!
    Wszystkie Twoje bransoletki są prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne bransoletki.Robisz cudeńka masz talent.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Małgosiu :)
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Pięknie obdarowałaś Lucynkę, bransoletki na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Gosiu,dziękuję pięknie :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. dużo ładnych bransoletek... jest co podziwiać;
    niespodzianki cieszą i to jeszcze jak
    pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Asiunia ,niespodzianki, ale te miłe cieszą zawsze :)
      Pozdrawiam cieplutko i buziaki ślę :)

      Usuń
  13. Małgoniu, bransoletki dla Lucynki są przepiękne, to naprawdę królewski dar.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przygotowałaś Małgosiu śliczny i bogaty prezent, nie mógł się nie podobać.
    Remont - trudna sprawa ale potem to już tylko radość ze zmian. Trzymam kciuki za szybkie zakończenie :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,co do remontu to zawsze istnieje obawa że coś będzie nie tak,wiem to z doświadczenia.Po ostatnim remoncie odłaziła farba płatami,ot fachowcy,mam nadzieję że teraz będzie wszystko O.K.
      Pozdrawiam najmilej :)

      Usuń
  15. Piękna kolekcja i każda w innej formie. Aby przetrzymać remont trzeba myśleć - jak będzie pięknie po. Wtedy trochę łatwiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,tak z tym remontem to masz rację ,tylko pozytywne myślenie uchroni nas od obłędu,że a nóż coś będzie nie tak :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Kochana Moja , Bransoletki są przepiękne, Jestem zauroczona Twoja pracą :* Kochana spóźnone najlepszego z Okazjii Rocznicy Ślubu i życzę Ci wspaniałego Remontu :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Angeliko za życzenia i jak zawsze miły komentarz,buziaki zostawiam 😘 😘 😘 😘

      Usuń
  17. Cudowności!!! Piękne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Doniu i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  18. Fantastyczny prezent zrobiłaś:) Te makramki trzyrzędowe są sliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aisha za odwiedziny i ciepłe słowa 😘
      Serdeczności najmilsze ślę 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))