anielsko...


Wzięło mnie znowu na anioły,nie wiem co mnie do nich tak ciągnie,duży wpływ macie Wy moi kochani,Wasze komentarze i zachęty sprawiają, że po prostu chce mi się je robić.
Oczywiście wyszperane materiały i koronki również...
Kiedyś ktoś z rodziny zapytał dlaczego one są takie puchate?
Odpowiedziałam bo są moje,lubię też filmy kostiumowe,co nie znaczy że chciałabym paradować w tych wszystkich stelażach i dźwigać kilogramy materii wszelakiej.
Dzisiaj białe aniołki,schemat jest ten sam,koraliki jako baza,koronki,żyłka,wszelkiego rodzaju dodatki,koraliki toho,taśma srebrna z frędzlami ,oraz siateczka plastikowa biała.


Tył przy skrzydłach obszyty koralikami Toho i szklanymi dzwonkami

Z przodu również wykończony koralikami toho i białymi dzwonkami.



a to drugi aniołek,troszeczkę grubszy :D,skrzydła i spodnią suknię ma obszytą koralikami takumi 11/0 iris brown

Pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć,więc dzisiaj żeby nie było tak ja zawsze pobawiłam się programem foto,miłego oglądania:)




 Jak ja tęsknię za wiosną

Wysyłam do Was moje anioły wraz z zespołem
 Scorpions-Send Me An Angel
Mogę ich ciągle słuchać,ta muzyka się nie starzeje:D



kolejny aniołek  będzie w zieleni żeby tak za biało nie było.
Trzymajcie się cieplutko :)))

Komentarze

  1. Twoje Anioły są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde prześliczne są te Twoje anioły :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne takie delikatne koronki użyłaś, Gosiu zaczynasz się w nich specjalizować, mogę sobie tylko wyobrazić jak pięknie ubierzesz choinkę... Pozdrawiam najmilej..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze, delikatne, romantyczne takie Twoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, każdy detal zachwyca - nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu!
    One są zjawiskowe. Dobrze, że znowu je robisz.
    Są dopracowane, delikatne i pełne romantyzmu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu co ja tu będę dużo gadać- tosą prace wprost anielsko cudownie śliczne - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))