Zmierzam do końca...

mojego całkiem fajnego wyzwania.
Dlaczego wyzwania???
Jeszcze nie robiłam nic w deco dla panów,a o taki komplecik poprosiła mnie moja koleżanka.
Motywem przewodnim jest żaglówka,
wszystko ma pasować do bardzo ciemnego brązu mebli i żółtych ścian  w biurze.
Będę stopniować odsłony rzeczy, które już zrobiłam...
Na początek pudełko na długopisy :
 Grafika jest na dwóch ściankach pojemnika,całość jest wykończona brązowo-złotą  wstążką i muszelkami.Wstążkę podbarwiłam sama.
 Widok z góry :)
Drugi drobiazg to serwetnik.
Grafika ta sama z żaglówką,
 z drugiej strony grafika z muszelkami,
 plus naklejone i pomalowane muszelki .
 Mam nadzieję, że będzie zadowolony z całego kompletu do swojego biura.
Kolejne rzeczy w następnych postach.



Przesyłam Wam pozytywną energię  i uśmiech :))))))))))))))))))


Komentarze

  1. Jestem zachwycona. Robisz prace coraz piekniej. Znakomita grafika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne przedmioty! Mają charakter i klasę! Pudełko na długopisy jest świetne- kolory , grafika! Muzyka wspaniała, nie znam się na gatunkach,ale coś takiego lubię! Również przesyłam Ci dużo pozytywnej energii i uśmiechu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie. Zachwyca mnie pomysł z naklejonymi muszelkami. Ja kiedyś zrobiłam sobie plażę w 3D, też nakleiłam muszle i piasek. Obraz wisi w łazience:)
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Kapitalny pomysł z żaglowcem na dwóch ściankach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obłędnie podoba mi się pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoś... cuda robisz !!!!!!!!
    zazdraszczam... hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu być niezadowolnym, same piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie za Wasze przemiłe komentarze,cieszę się że jesteście :)
    Pozdrawiam cieplutko Was wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny komplecik Małgosiu. Znakomicie dobrałaś serwetkę i dodatki. Całość prezentuje się nostalgicznie i trochę tajemniczo. Będzie znakomicie pasować do ciemnych mebli.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko za co się weźmiesz ma swój smak. Piękne wykończenie każdej z tych prac, budzi mój podziw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))