Filc ,skóra i malachity

To etui chodziło mi po głowie jakiś czas temu,
w końcu wiosna nadeszła i czas sprawić sobie małe przyjemności.
Pozostało mi kawałek filcu i skóry więc czemu nie zrobić czegoś nowego :)
Skóra została uformowana za pomocą kleju,bezpośrednio na filcu,
dodałam różne malachitowe koraliki ,by nie było takie ponure,
oraz dlatego że malachity to moje ulubione kamienie.
W codziennym użytkowaniu wszystko co jasne szybko się brudzi,
dlatego filc jest grafitowy poprzedni był jasno-szary dla przypomnienia KLIK
Zapina się za pomocą pętelki i kulki malachitowej




Całość obszyta jest czarnymi matowymi koralikami (0,8),
dodałam również  pętelkę z koralików,by można było zawiesić etui na pasku,
przydatne w lecie na spacery,wtedy nie trzeba trzymać telefonu w ręku.


 Widok z tyłu

i gotowe :)
Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie pozostawione komentarze ,
Dziękuję,  że znajdujecie chwilkę by wpaść do mnie ,mimo że wiosna rozbłysła
 i nie bardzo chce się już siedzieć w domu przed komputerem.
Ściskam Wszystkich mocno i do następnego napisania :)



Komentarze

  1. Gosiu, to jest cudne!Lubię taki koloryt i połączenia. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danusiu,tak to jet to co tygryski lubią najbardziej :) myślę nad podobną torebką,zobaczę co z tego wyjdzie :)
      Serdeczności :)

      Usuń
  2. Kapitalny futerał. Wszystko dobrane i wykończone idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niesamowicie i ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, futerał jest prześliczny.
    Kolorem trafiłaś w "10"
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu tylko Ty umiesz nadać takiej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mistrzosko wykonany, przepiękny. Małgosiu robisz cudne rzeczy, a ja jestem szczęśliwą posiadaczką kilku z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pracy włożyłaś Małgosiu w to maleństwo ale wyszło prześlicznie! Podziwiam i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
    Jesteście moją siłą napędową,to fakt:)
    Buziaki dla Was przesyłam na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))