Czarne muszelki z hematytami

Nigdy nie ukrywałam że najlepiej czuję się w czarnych dodatkach,
oj w ogóle lubię czarny kolorek :)
Dzisiaj kolejna odsłona znanego już Wam motywu muszelek ,
tutorial znajdziecie TU
oraz do kompletu zrobiłam kolczyki  ,to mój ulubiony zestaw biżuteryjny,
a znajdziecie go TU
Zacznę od bransoletki:
Sznurek 1mm czarny do makramy,myślę że najlepiej się nadaje i ładnie się prezentuje,
8mm hematyty w naturalnym kolorze, koraliki Toho 0,6 srebrne,4 hematyty oliwki,
łącznik owalny  w kolorze srebrnym.




 Kolczyki troszeczkę odbiegają od oryginału,ale takie bardziej mi się podobały,
sznurek 1 mm do makramy nylonowy,
3 kulki  hematytu 6mm,koraliki Toho srebrne 0,8,bigle srebrne,2 srebrne oliwki na biglach.
 W kolczykach dałam mniejsze kulki hematytów i koralików,
gdyż obawiałam się że będą zbyt ciężkie jak dam takie same jak w bransoletce.

 Polubiłam ten komplecik od momentu ukończenia go:)
Mam nadzieję, że Wam również  się spodoba  :)))

Pozdrawiam Was najmilej :)


Komentarze

  1. Bardzo fajne pasują do eleganckich jak i mrocznych wcieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu,ja tam noszę je na co dzień do moich np.szarości,ot urozmaicają codzienność :)

      Usuń
  2. Prześliczny komplet! Elegancki. Ja też lubię czarne dodatki i czarne ubrania. Zawsze na czasie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Pawanno :) miło mi.To prawda czarne zawsze na czasie,wystarczy drobiazg a inaczej się wygląda,nie wspomnę o małej czarnej od wieków królującej na salonach :)
    Serdeczności najmilsze Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu,
    prześliczny komplet. Bardzo lubię czarne dodatki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo pięknie dziękuję :)też lubię ,myślę że do wszystkiego pasują :)oraz nadają charakteru :)
      Serdeczności najmilsze Łusi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))