makrama i 300

Właśnie zobaczyłam że dzisiaj napisałam dla Was 300 post,
to na prawie  3 lata wychodzi po 100 na rok.
Nie będę zagłębiała się w szczegóły :)
Do trzeciej  rocznicy  brakuje jeszcze 4 miesiące.
Dzisiaj przeważać będzie  kolor czerwony,a tak właściwie makowy :)
Oczywiście nadal króluje makrama.
wzór możecie znaleźć TU
Oczywiście nie jest taka jak na filmie,ponieważ użyłam grubszego sznurka
 i wyszły tylko dwa powtórzenia z koralikiem,a nie trzy,ale mimo wszystko też jest dobrze.
Sznurek lniany,makowy 2 mm ,3 koraliki w kolorze srebrnym,oraz koraliki Toho.


 Ponieważ powtórzenie jeszcze raz wzoru ,
dało by bransoletce monstrualne rozmiary,zakończyłam ją po swojemu,tak by nie umniejszyć jej walorów (ale to zabrzmiało ) :D
Koralik do zapięcia jest ruchomy,tak że przesuwając go można dopasować
do każdego rozmiaru nadgarstka.Widać to na zdjęciu powyżej i poniżej,gdzie koralik został przesunięty niżej.
Koraliki Toho służą głównie po to by z rozpędu nie zsunąć kulki,no i oczywiście do ozdoby





 Tak prezentuje się na ręku,pewnie cieńszy sznureczek doda więcej lekkości :)

 Druga czerwona, to najzwyklejsza bransoletka o splotach żebrowych,bez żadnych dodatków,
Ta wyszła dosyć malutka w obwodzie15 cm, jej ozdobą są trzy złote kulki  12 mm hematytu .

Ostatnia bransoletka to niebieskie muszelki,motyw już Wam znany,
a ja szczególnie go polubiłam,więc od czasu do czasu będzie się pojawiał .
 Wykorzystałam sznurek do makramy nylonowy,kulki lazurowe 8mm mistic,
kulki te mają  spękania  w środku,co nadaje im fajnego efektu,oraz koraliki Toho.



Pokazałam Wam dzisiaj trzy bransoletki,na 300 ny post.
Pierwsza osoba, która w komentarzu wyrazi chęć przygarnięcia jednej z nich,
otrzyma ode mnie taki właśnie prezencik
(warunek jest tylko jeden wysyłka na terenie Polski)
Pozdrawiam Was  nieustannie i idę zobaczyć co słychać nowego na Waszych blogach,
upały strasznie mnie rozleniwiły,a to dopiero początek lata,aż strach się bać,
nic na to nie poradzę nie znoszę dobrze wysokich temperatur :)
Serdeczności najmilsze dla Was pozostawiam ........Pa



Komentarze

  1. Przepiękne wszystkie, choć moje serce oddałabym dla niebieskiej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno,jeśli tak to odpowiedz na mój mail,który już do Ciebie wysłałam,a niebieska bransoletka powędruje do Ciebie.
      Serdeczności ślę :)

      Usuń
    2. Już odpisałam, ale ze mnie szczęściara:) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Madzia ma rację i jest pierwsza- szczęściara!!!
    Ale ta czerwona szeroka też jest urokliwa. Zresztą, czy Ty Małgosiu stworzyłaś coś nieładnego???? absolutnie.Gratuluję Ci postów i rocznicy, ale najbardziej gratuluję Ci zdolności i dobrego serca!Pozdrawiam cieplutko bawiąc Konradusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję pięknie za ciepłe słowa,które radują moje serce.
      Pozdrawiam najmilej wspaniałą Babcię i Konradka,słodkiego brzdąca,widziałam na fb zdjęcie z synową,piękne :)buziaki :)

      Usuń
  3. Szczególnie ta pierwsza fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))