Lato sprzyja

noszeniu bransoletek,a tego lata troszeczkę ich zrobiłam 😃
Jak już zaczęłam się bawić w ich robienie to nie mogłam przestać 😆 ,
Część z nich znalazła swoich właścicieli,część czeka .
Ta powędrowała do Jadzi,razem z Aniołem


Te zabrała moja siostrzyca



ta jest moją ulubioną,chociaż zrobiłam ich kilka sztuk,
w różnych odcieniach czerni,tzn.mat i błysk 😉

Ta poleciała do pewnej młodej kobiety ,
która nie może nosić bransoletek z wykończeniem metalowym,więc sploty makramowe jak najbardziej się tu sprawdzają.

I na zakończenie lata w odcieniach morskich i z hematytem w kolorze emerald
To by było na tyle dzisiaj, do bransoletek jeszcze wrócę,bo mam kilka do pokazania.
Życzę Wam kochani byście żyli na sto procent,a nie na 5 😍😃😘
 jak mówią słowa refrenu tej piosenki,posłuchajcie ,fajny tekst 😌
Dziękuję Wam pięknie za Wasze przesympatyczne komentarze ,uwielbiam je czytać ,
dziękuję że Jesteście😘😘😘😘😍😍😍😍
Niech końcówka lata będzie słoneczna i radosna,
i do następnego napisania,buziaki zostawiam :* 😘😘😘😘😘😘😘😘😘 pa

Komentarze

  1. śliczne bransoletki , bardzo lubię nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Avrea,to tak jak i ja ,i pewnie większość kobiet :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Mikaglo,serdeczności zostawiam dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Ta w odcieniach morskich to mój faworyt :) A czarna błyszcząca nie wiem dlaczego, ale skojarzyła mi się z owocami aronii :)) A tak w ogóle to wszystkie cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,ubawiłaś mnie,chociaż może i jest coś w czarnej z aronii :)
      Pięknie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Masz rację Gosiu, bransoletki są idealne na lato, a Twoje - wyjątkowe i piękne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ,ale ja noszę je przez cały rok,jakoś nie umiem się bez nich obejść :D
      Dziękuję Magdaleno i buziaki ślę :* :*

      Usuń
  5. Małgoniu, ja też w lecie koniecznie noszę bransoletki. A te, które tu pokazałaś są bardzo piękne! Moją faworytka jest zdecydowanie ostatnia.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu wielkie dzięki za uznanie i to jest fajne że jesteśmy różni,wtedy życie jest bardziej kolorowe.Generalnie nie ma lata bez bransoletki,chociaż ja noszę je przez cały rok,bo jakoś mi brakuje czegoś na ręku :)
      Buziaki ślę Gosiu :) :*

      Usuń
  6. Bardzo lubię bransoletki. A Twoje są naprawdę wyjątkowe :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Agajo za twój przemiły komentarz :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Ładne, robisz fajne rzeczy , które mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dzięki wielkie,za te miłe słowa,raduje się serce moje :)
      Serdeczności ślę :)

      Usuń
  8. I uwielbiam tę bransoletkę, za jej wagę i kolor ;) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Jadzieńko bardzo mnie ucieszyłaś tą wiadomością,przytulam mocno :* :)

      Usuń
  9. Piękne bransoletki a perłowa to mój ideał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję,polubiłam je wszystkie,przymierzam się do czerwieni i szarości :0
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  10. Śliczne bransoletki! Nie chciałabyś ich na coś wymienić? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się,że już pisałem odpowiedź😊
      Lucynko bardzo chętnie wymienię się,napisałam na maila😅
      Dziękuję za miły komentarz 😚😊

      Usuń
  11. Wszystkie są śliczne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu wszystkie piękne, ale ta pierwsza jest THE BEST
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Renatko,serdeczności najmilsze ślę :)

      Usuń
  13. Małgoniu, ależ Ty jesteś pracowita! Niezły hurt bransoletek. Wszystkie piękne i tak ładnie dobrałaś kolory koralików. Zabrałabym wszystkie, bo kocham bransoletki, ale niestety już zostały rozdane:))))
    Buziaki kochana zostawiam letnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję ,ale wiesz to tylko tak wygląda,one powstawały w tak zwanym międzyczasie,a zaczęłam je robić w lipcu,więc sukcesywnie przybywało i jednocześnie ubywało :D
      Nie wszystkie zostały rozdane,więc pomyślę nad jakimś rozdaniem ,kto wie może i do Ciebie jakaś trafi :)
      Bardzo dziękuję za buziaki i moje również fruną do Ciebie jeszcze w deszczowym lecie :*

      Usuń
  14. i wszystkie jedyne w swoim rodzaju :)
    pozdrawiam Gosik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato kest supet nawet dla bozuterii😆Moja ulubiona to ta w nrazach którą mi zrobiłaś szeroka z sutaszem uwielbiam ją. Wszystkie Twoje bransoletki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widać że pisałam z telefonu i bez okularów 😝😝

      Usuń
    2. Basiu ja też tak mam jak piszę z telefonu :D oj sutaszu już niestety nie robię,moje oczy już nie te same, chociaż te szerokie też bardzo lubię,nawet zostawiłam sobie jedną na pamiątkę.
      Gdybym miała powiedzieć którą lubię najbardziej ,to pewnie bym się nie zdecydowała :D
      Jestem zakręcona na bransoletki i noszę je przez cały rok.
      Dziękuję Basieńko za miłe słówko,buziaki wysyłam do Ciebie :)

      Usuń
  16. Ja rzadko noszę bransoletki choć szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego. Wszystkie wyszły Ci ślicznie !
    Urzekła mnie ta ostatnia, niezwykle efektowna.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się wszystkie podobają.Jak widzę kilka ładnych rzeczy,to nigdy nie mogę się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))