Dziękuję Reniu

Reniu wielkie dzięki za niespodziankę jaką od Ciebie otrzymałam 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Bawię się razem z Rnią
i innymi dziewczynami w robienie prezentów przez cały rok.
Renia podsumowała zabawę za ostatnie pół roku  TU i postanowiła jedną z nas obdarować .
Szczęście się do mnie uśmiechnęło w losowaniu i patrzcie co dostałam 😃
Bombeczki w sweterkach -cudne prawda
 nie wiem skąd wiedziała, że mitenki w mojej garderobie stanowią mniejszość,
ale wielkie dzięki Renatko ,sprawiłaś mi ogromną radość.
 Do tego dostałam piękną kosmetyczkę,  podziwiam kunszt szycia Reni,
szacun wielki,kosmetyczka jest obłędna .
 Karteczkę z podziękowaniem ,to ja dziękuję Reniu,ta zabawa jest jak motor napędowy,
a karteczka jest przepiękna.
 Do tych wszystkich cacuszek dołożone były kawusie i herbatki,
dziękuję nic się nie zmarnuje,bo herbatę i kawę u mnie pije się litrami.
 I jeszcze raz spojrzenie na całość niespodzianki od Renatki😊😍😘

DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA
                                           ***************************************
  Witam pięknie  w moim kolorowym świecie  Ewinkę Nowa,  Joannę Malinowską,
Agnieszkę Krawczyk  ,Dusię Angulską,   Agę Szalkę,   Tinę J ,    
Barbarę F,      Donię,  
 i  Agnieszkę T(wybacz kochana, ale jakoś nie mogłam znaleźć Twojego bloga,jakaś podpowiedź 😊)
Ponieważ  w ostatnich komentarzach  Aga i Joanna zdecydowanie radziły mi zmienić kolorystykę bloga ,to na próbę zmieniłam.Co prawda, nie wiem czy to będzie miało wpływ na jasność moich zdjęć,ale skoro mamy zimę to taki obrazek na tą chwilę zostawiam,co będzie za jakiś czas nie wiem,już kilka razy zmieniałam na różne kolory,ale koniec,końców i tak powracam do czerni i szarości.
Bardzo Wam dziękuję za Wasze ciepłe komentarze i cieszę się,
że Jesteście  w moim kolorowym świecie 😍😘😘😘😘😘😘😘

Komentarze

  1. Śliczności. Cieszę się z Tobą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty dostałaś przecudne :D Fajna sprawa ta Wasza zabawa prezentowa :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu,tak prezenty przez cały rok robione przydają się i to bardzo 😊
      Serdeczności ślę 😊

      Usuń
  3. Gratuluję prezentów Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty.A zimowa szata Twojego bloga bardzo korzystna.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu,czasami warto coś zmienić:)
      Przytulam mocno :)

      Usuń
  5. Cudowny prezent dotarł do Ciebie:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też pomyślałam ,jak otworzyłam paczuszkę:)
      Pozdrawiam najmilej Magdaleno :)

      Usuń
  6. Małgosiu, cieszę się razem z Tobą tymi prezentami - są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne bombki. <3 Renia musi być wspaniała. Cieszę się razem z Tobą. :) Tak pozytywnie u Ciebie. Życzę super udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko:)
      Renia ma wspaniałe pomysły,Jej prace zawsze są dopieszczone na maksa.
      I dla ciebie kochana życzę wspaniałego weekendu:)

      Usuń
  8. Świetne prezenciki dostałas, a co najważniejsze , że sprawiły Ci tyle radości :)
    Fantastyczna optymistyczna zmiana na Twoim blogu, śliczna zima w tle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agatko,uradowały mnie bardzo:)
      Dziękuję za namowę do zmiany:*
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Prawdziwa szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam Gosiu :)
      Serdeczności ślę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))