kamienne jajko

Lubię eksperymentować ,a jajko kamienne chodziło mi po głowie już dawno.
Tak też zaopatrzyłam się w jajka 12cm-styropianowe.
Potem kawałki bandaża i innych szmatek zanurzyłam w kleju stolarskim,
pomieszanym z białą farbą,dołożyłam drobniutkie granulki,kamyczki,
troszeczkę gruboziarnistej pasty strukturalnej,to co było pod ręką.
I kiedy jeszcze wszystko było mokre użyłam proszku Stone Art -czyli celulozowego proszku dekoracyjnego,by uzyskać wygląd kamiennego jaja.
A potem pobawiłam się kolorami,ja jestem zadowolona z tego efektu,
a czy Wam przypadnie do gustu? nie wiem.



Ponieważ dwa ostatnie jajka są już w innych domkach dodaję ten wpis do Reni  

https://reanja1.blogspot.com/2018/03/hand-made-swietuje-marzec.html
Coraz bliżej święta wielkanocne.
Ciekawa jestem jakie będziecie słodkości robić?
Chciałam wstawić filmik z mazurkiem,ale nie mogłam się zdecydować  który wrzucić .
Bo czy ja tak naprawdę lubię mazurki jeść??? Lubię oglądać :)
Chciałam powitać na moim blogu Wiolę z bloga Violinowo
miło mi, że trafiłaś do mojego kolorowego świata,zostań ile chcesz.
Powiem Wam że Wiola szyje piękne rzeczy,ostatnio cudowne owieczki ,właściwie na każdą okazję ,nie tylko na święta :)

Pozdrawiam Was wiosennie,chociaż za oknem mróz trzyma i leży śnieg         😱   😘  😀     🌷   🌷  🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌴

Komentarze

  1. Kamienne jajko -pisanka oryginalne :)
    Widzę, że szatkę zmieniłaś ! Teraz łatwiej się czyta !
    Za ciastem nie przepadam, chyba , że to serniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu, piękne i oryginalne jaja, faktycznie wyglądają jak z kamienia.
    U mnie muszą być babki (w tym koniecznie cytrynowa). I pewnie zagości "malinowa chmurka".
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu
    faktycznie, te jajeczka wyglądają jak z kamienia.
    Są prześliczne.
    Sernik bardzo lubię i zawsze na święta gości na naszym stole.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanka bardzo oryginalna i pracochłonna. Ale efekt wart chyba każdej pracy- fantastyczna :)
    Serniczek- oj ślinka mi leci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu wygląda niczym skamielina sprzed milionów lat:)
    Piękne:) coraz bardziej podobają mi sie takie ozdoby, bo ostatnio trochę ich więcej na blogach:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie te jajeczka wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne jaja zmajstrowałaś, Gosiu! Wyglądają bardzo oryginalnie.
    A u mnie na pewno będzie serniczek z brzoskwiniami i babka ajerkoniakowa.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Ps. Bardzo podoba mi się nowa szata Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe!!! Super pomysł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosia a ja myślałam, że to jajo jest naprawdę kamienne :) Świetne są. Bardzo mi się podobają.
    U mnie ze słodkości na święta tradycyjnie już sernik (niebo w gębie) i makowczyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to jajko! Skuszę się chyba na zrobienie serniczka, ale dopiero w przyszłym tygodniu, bo teraz wybieram się na badania krwi, więc lepiej nie podnosić poziomu cukru :D Podobno serniczek nie idzie w biodra, trafia prosto do serca...ale jednak w krwi może być zauważalny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie, te jajeczka wyglądają jak z kamienia.
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. Są wspaniałe :) Hi hi hi hi jedno moje :) Perfekcyjnie wykonane :) U mnie na stole koniecznie sernik, szarlotka z kruszonką i pierwszy raz będzie brownie :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe są te jajeczka, znakomity efekt! Wciąż zaskakujesz Małgosiu swoimi pomysłami.
    Ja w tym roku trochę leniuchuję, Święta spędzimy u dzieci więc pewnie będę piec ciasteczka z wnusią.
    Dziękuję Ci z całego serca za prześliczną i jedyną w swoim rodzaju karteczkę a także za serdeczne życzenia. Mocno ściskam i życzę Ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe są Twoje kamienne jajka, Małgosiu! I wspaniale się prezentują! Święta Wielkanocne mają wyjątkową moc. Z przyjemnością obejrzałam polecone przez Ciebie filmiki!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo efektowne jajo. Masz świetne pomysły. Też się zastanawiam nad tym sernikiem ale może poczekam na Twoją opinię hi, hi ..... Lubię serniki tylko ze swojego jestem rzadko zadowolona. Ale piekę uparcie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajka są przesliczne i wyjątkowe.Ciekawa technika. Małgosiu Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Małgosiu!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fajnie wyszły te jajka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))