Wielkanocne życzenia




                                  
                                   Niech Zmartwychwstały Chrystus w ten błogosławiony czas
                                   zgładzi śmierć i skruszy potęgi,
                                   a Was obdarza pokojem i pomyślnością w każdym dniu.
                                 Przesyłam Wam najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne .
                                 Alleluja,Alleluja !
 Dziękuję Pięknie za życzenia jakie do mnie dotarły od Was i  cudne karteczki.

 Basi http://5porroku.blogspot.com/
Ewuni   https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/

 Ani http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/

 A taką karteczkę dostałam od mojej mamci 😌



              

Komentarze

  1. Zdrowych, wesołych i rodzinnych świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko dziękuję bardzo i również życzę wszystkiego dobrego na Święta Zmartwychwstania Pańskiego 😚😚😚

      Usuń
  2. Radosnej Wielkanocy w gronie rodziny :) Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję z całego serca 😚
      Tobie również życzę pięknego przeżywania świątecznych dni😊
      Alleluja😚

      Usuń
  3. Małgoniu, niech radość Zmartwychwstania panuje w Twoim sercu.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję za życzenia 😚
      Wspaniałych Świąt życzę 😊 rodzinnych i przesympatycznych.
      Alleluja 😚😚😚

      Usuń
  4. Gosieńko, I Tobie życzę wspaniałych, rodzinnych Świąt :-)
    Ps. Mam nadzieję, że moja karteczka dotrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję pięknie,Tobie również życzę pięknego Wielkanocnego czasu,w zdrowiu,radości i z bliskimi.
      Alleluja!
      Ps.
      U mnie listonosze chodzą jak chcą,
      pewnie hurtem dostanę po świętach.
      Dziękuję za pamięć 😚😚😚

      Usuń
  5. Zdrowych Wesołych Świąt i smacznego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo i dla Ciebie również przesyłam najserdeczniejsze życzenia ,
      Wesołych Świąt w zdrowiu i miłości od najbliższych.
      Smacznego święconego jajeczka.
      Alleluja!

      Usuń
  6. Małgosiu!

    Wesołych, Zdrowych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twoich Bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo dziękuję pięknie i Tobie życzę wspaniałych i obfitych Świąt Wielkanocnych.
      Alleluja!

      Usuń
  7. Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne serdeczności przesyłam w zdrowiu i wspaniałej atmosferze,wśród najbliższych .
      Alleluja!

      Usuń
  8. Wesołych Świąt i miłego odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuję bardzo i Wesołych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim.
      Wspaniałej pogody i miłych spotkań z rodziną i przyjaciółmi.
      Alleluja!

      Usuń
  9. Niech Chrystus Zmartwychwstały błogosławi Tobie i Twoim Bliskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko z całego serducha.
      Niech Tobie dzień Zmartwychwstania Pańskiego przyniesie wiele radości.
      Buziaki ślę

      Usuń
    2. Szczególne życzenia ślę Adasiowi.

      Usuń
    3. Dziękuje Basieńko w imieniu Adasia :*

      Usuń
  10. Kartki to dowody pamięci - śliczne :)
    Po maleńku przez podwórze
    idą dzieci kurze :
    w kropki,ciapki, malowanki,
    bo to miały być pisanki!
    Gosiu ! WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Beatko,to dowody pamięci 😊
      Świąteczne Serdeczności przesyłam 🐇🐣🐓🐥🐔

      Usuń
  11. Małgosiu zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko dziękuję i dla Ciebie świąteczne życzenia ślę🐑🐇🐣🐤🐥🐔🐓🌷
      Alleluja.

      Usuń
  12. Małgosiu! Niech radość Zmartwychwstania trwa przez wszystkie dni. Dziękuję za śliczną kartkę i życzenia. Mam nadzieję, że moja też dojdzie.
    P.S Pisaniu towarzyszy mi piękna muzyka którą udostępniłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Ewuniu.
      Masz rację niech radość Zmartwychwstania Pańskiego trwa w sercach naszych...❤
      Już dzisiaj dziękuję za karteczkę i pamięć,pewnie jutro wszystko przyjdzie razem,ach ta poczta...
      Buziaki zostawiam 😚
      Alleluja

      Usuń
  13. Gosieńko, zostawiam serdeczności poświąteczne:) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i dla Ciebie przesyłam poświąteczne serdeczności😚😊🤗

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))