Biżutki makramowe

Ostatnio powróciłam do biżuterii makramowej,było to z okazji mojego podaj dalej,
ale jakoś ciągnie mnie do tej techniki i plany już są 😁
Tak oto na potrzeby zabawy powstały:
Bransoletka czarno - miętowa tzw. muszelki troszeczkę zmodyfikowana
 Do niej powstały kolczyki długie zawieszone na biglach ze stali chirurgicznej.


  druga w niebieskościach też muszelki

 kolejne bransoletki to trzyrzędowe moje ulubione,



 do miętowo-niebieskiej dorobiłam delikatne kolczyki,


 łatwo się je robi i wyglądają na ręku zawsze dobrze


 Dziękuję za kolejne karteczki jakie do mnie dotarły

 Agaja

 Magdalenie B
 Marii Wicher- niestety nie mogę podlinkować ,bo coś Marii pozmieniałaś i odmawia dostępu do bloga :(
 Ewuni

Dziękuję za pamięć i przemiłe życzenia.
Wiosna piękna już przyszła i kwiaty rozdaje
taki kolorowy dywan krokusów był w wilanowskim parku
 Buziaki Wam przesyłam
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
                   ******************************************************

 Moje biżutki dodaję do zabawy u Reni TU
wszystkie świecidełka są u nowych właścicielek


 Jeśli chodzi o moje postanowienia TU,to właśnie zrealizowałam punkt o pokazaniu zaległych prac ,
oraz wywiązałam się z zabawy podaj dalej
Przeczytałam również kolejne książki
Ach te postanowienia...
 W tygodniu po świętach przyleciały do mnie karteczki od Iwonki i Lucynki
dziękuję Wam za pamięć,a poczcie gratuluję tempa 😁
Lucynka
 Iwonka
 musiałam dać zbliżenie na to cudeńko,Iwonko jesteś mistrzynią haftu,
karteczka jest przepiękna.

 Zostawiam Wam moją wiosnę już zebraną i przerobioną na odrobinę syropu zdrowotnego :)





Komentarze

  1. Bardzo miło Cię zobaczyć. Buziaczki. :***

    Nie mam słów, wszystko mi się podoba. Kolczyki to Ty robisz niebiańskie, bardzo oryginalne. Jesteś utalentowana, sympatyczna, a ja Ci życzę wspaniałych dni. :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba a najbardziej bransoletki lubię je nosić.
    Masz talent do makramy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżutki jak zawsze śliczne :) Pozdrowienia z usmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgoniu, w biżutkach jesteś mistrzynią - są piękne, oryginalne, takie z duszą.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Małgosiu! Jesteś bardzo zdolną osobą, która robi piękne makramowe biżutki. Jestem oczarowana (sama posiadam jedną bransoletkę od Ciebie) tymi kolczykami i bransoletami. Szczególnie oryginalnie wyglądają te dwie pierwsze. Od razu rzucają się w oczy. Ja jak ta sroka wszystko bym zabrała:)))
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za buziaki ! Piękna jest biżuteria w Twoim wykonaniu. Podziwiam umiejętności robienia makramy. Mam książkę z tej dziedziny ale na jednej probie się skończyło. Chyba zabrakło mi cierpliwości. To było parę lat temu, może jednak "odkopię " książkę? Ale póki co, to podziwiam Twoje rękodzieło. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! Ja kiedyś podjęłam próbę nauczenia się makramy, ale się poddałam...może jeszcze kiedyś... ;) Twoje prace bardzo mnie zachęcają do ponownej próby....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria Małgosiu,cały czas podziwiam,mam tę przyjemność mieć od Ciebie bransoletki,więc mam tego namacalny dowód :)
    Serdeczności Małgosiu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy robisz Małgosiu, zwłaszcza ta szafirowa jest urzekająca. Jeszcze kolczyki do niej dorób i będzie cudo komplet! Dziękuję za buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona zestawem nr 1. Chętnie zakupiłabym takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś makramową mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu!
    Jestem wielką fanką Twoich wspaniałych prac.
    Cudownie wyglądasz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makrela robiłam wiele rzeczy , ale nie biżuterii. Jest cudowna .U mnie wiosną jest w pełnym rozkwicie.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe biżutki :) buziaki też dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne biżutki Małgosiu, na pewno sprawiły wiele radości nowym właścicielkom:)
    co do fiołków sama maiłam ochoty na miodzik ale nasz sunia wytrzebiła trawnik tak że znalazłam tylko 3 kępki;)
    Pozdrawiam serdecznie i uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Syropek mówisz? A ja dziś zebrałam pierwsze mniszki na miodek :)
    Śliczne te Twoje biżutki Małgosiu, wspaniale sobie radzisz w tej dziedzinie. Zachwycił mnie szczególnie ten pierwszy komplet - połączenie czerni z turkusem wygląda zjawiskowo.
    Przesyłam wiosenne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo piękne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje Wam pięknie za każde pozostawione słowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))