Biało - czarne...

czyli skórzane bransoletki na lato.
Lubię skórzane bransoletki, dawno ich nie robiłam,skoro nadarzyła się okazja to powstały.
Pierwszą zrobiłam dla siebie ,bo musiałam przetestować zapięcie ,które zalegało mi, w moich klamotach.
Oczywiście szeroka
 okrągły rzemień pleciony-biało czarny i szerokie zapięcie magnetyczne w kolorze antycznego złota.


Kolejne są minimalistyczne

Zrobiłam je dla mojej siostry,która lubi delikatne.
                             Obie zapinane na zapięcia magnetyczne w kolorze starego złota.
                                    A tu jedna na drugiej,jak kto woli.


Skoro obdarowałam moją siostrę to spokojnie mogą wrzucić ten post do zabawy u Reni.
https://reanja1.blogspot.com/2018/06/hand-mase-swietuje-czerwiec.html
 Co do moich postanowień noworocznych to  :
1.Właśnie pokazałam kolejną zaległą pracę,jakoś ostatnio nie mam natchnienia  ,coś tam robię ,ale jak sami widzicie ponad miesiąc mnie tu nie było,dopadła mnie jakaś chandra..
2..bransoletki są ofiarowane,więc kolejne zobowiązanie wykonane
3.Nie nauczyłam się czegoś nowego,przykre ale prawdziwe :)
4.Za to przeczytałam w maju i czerwcu sporo książek
Agnieszki Lingas - Łoniewskiej  :"Kiedy Zniknę" i "Kiedy Wrócę"
Krystyny Mirek :"Światło o poranku"to druga część "Światło w cichą noc"
To moje ulubione pisarki polskie,no dobrze jeszcze lubię kilka,ale teraz nic nowego nie czytałam.
Poznałam pióro pani Joanny Jax ,generalnie postawiłam na naszych pisarzy,chociaż nie stronię od moich ulubionych zagranicznych :D
 Pojawiły się kontynuacje
Jojo Moyes kontynuacja "Kiedy się pojawiłeś"- "Kiedy odszedłeś ",-teraz kolej na
"Moje serce w dwóch światach"- kolejne perypetie Lou,gdzie zawędrowała tym razem???
Moccia Federico kontynuacja "Trzy metry nad ziemią"-"Tylko Ciebie chcę"---" Trzy razy Ty"
lubię tego autora jest taki sam wielowątkowy w swoich książkach, co ja w ich czytaniu i w życiu.
Przyszło Wam kiedyś do głowy czytać trzy książki jednocześnie?
Jestem niecierpliwa i musiałam zobaczyć co się wydarzyło w kontynuacjach,więc przeskakiwałam z książki do książki,nie martwcie się wszystko się w głowie doskonale poukładało :D,a ja miałam niezwykłą przyjemność w ich czytaniu,bo nie spodziewałam się,
 że kontynuacja jeszcze kiedyś będzie.
Oczywiście odświeżyłam sobie poprzednie części,ale to jakby się nie liczy co do przeczytanych,a może jednak tak,bo przecież je przeczytałam,jeszcze raz.
Macie takie książki do których wracacie?
Ja mam kilka,takie które mnie rozbawią i takie, które niekoniecznie bawią do końca.
A książka "Kupiona i sprzedana" Stephens Megan -
 dedykowana jest do wszystkich,ku przestrodze,
kiedyś czytałam o podobnym tytule "Sprzedana" - Hayes Sophie,
zapadła mi w głowie na zawsze.
No to się rozpisałam.....

Pozdrawiam Was kochani i przypominam, że nadal trwa akcja na Charytatywni Allegro
a pieniążki zebrane umożliwią córce naszej blogowej koleżanki Reni pojechać na turnus rehabilitacyjny.Zajrzyjcie Tam koniecznie !Warto pomagać to nie tylko hasło reklamowe,
zróbcie miejsce w swoich sercach dla innych.
                              ******************************************
Jeszcze podziękowania dla Beatki za karteczki jakie do mnie przysłała z miejsc, które ostatnio odwiedziła z rodziną,oraz za piękną karteczkę imieninową.





Dziękuję za pamięć😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Komentarze

  1. Ja najczęściej wracam do Grocholi, lubie wszystkie jej książki :) Urocze bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ago😊
      Grocholę też lubię,mam jej większość książek.
      Serdeczności zostawiam 😚

      Usuń
  2. Śliczne bransoletki Gosieńko :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko,tak troszeczkę😊
      Pozdrawiam cieplutko 😚

      Usuń
  4. Stylowe i piękne. Bardzo fajny wzór. Będzie pasowało do wielu strojów. :) Czytałam kiedyś dwie książki równolegle, ale zazwyczaj kończyłam tylko jedną. hehe Brawo, masz super podzielność uwagi. Odganiam chandrę i wszystko, co złe. Pozdrawiam bardzo serdecznie i przesyłam pocztą duchową wielki uścisk. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki są świetne!!!!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biało czarne zestawienie zawsze się sprawdza - wygląda elegancko i pasuje do wszystkiego. Śliczne są te bransoletki Małgosiu, szczególnie ta pierwsza. Ostatnio jakoś mało czytam, ogród pochłania mi każdą wolną chwilkę bo wiosna pędzi jak zwariowana.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i życzenia. Ściskam bardzo mocno :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu pisałam komentarz na telefonie, ale widzę że znowu go nie ma:(

    Bransoletki wyszły świetnie, podziwiam :)
    dziekuję za udział w zabawie i wsparcie na Allegro:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko, bransoletki są prześliczne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka świetna , dla mnie taka trochę wężowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe bransoletki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))