Muszelki na lato

Czyli czerwony  komplet mikromakramy z hematytami.
Muszelki to wzór który już się u mnie pojawiał,lubię go
 i dlatego postanowiłam zacząć od tego kompletu w kolorze czerwonym z hematytami.
Zaczęłam od bransoletki
 Bransoletka jest na obwód nadgarstka od 15cm do 17cm,reguluje się  zapięcie za pomocą
przesuwanego sznureczka w splocie makramy.


 Zapinana jest na stalowy guzik,który się nie wyciera podczas użytkowania.

Użyłam koraliki hematytu 8mm ,końcówki sznurka również mają koraliki z hematytu
 dookoła każdej muszelki są koraliki  szklaneToho 0,8 metallic hematite

A jak już zrobiłam bransoletkę to pomyślałam sobie,że dobrze by było, gdyby powstały kolczyki do kompletu i tak też zrobiłam
kolczyki zawieszone są na biglach ze stali nierdzewnej.
W tak zwanym międzyczasie zrobiłam jeszcze parę drobiazgów,które oczywiście zniknęły,bo bardzo spodobały się mojej siostrze.

 Na cieniutkim sznureczku nawleczone są maleńkie złote,zielone,naturalne hematyty w różnych kształtach.Bransoletki są delikatne,spokojnie mogą być razem na ręku,ale i pojedynczo też się dobrze prezentują. Szkoda, że zniknęły te drobiazgi z mojego ulubionego sklepu😟


 wiązanie to splot makramowy rozsuwany,sznureczki zakończone są również tymi samymi koralikami

Ponieważ zostały podarowane,
a czerwony komplet będzie wstawiony na aukcję charytatywną TU,
z której dochód będzie przekazany na rehabilitacje Lilianny Walczak,
córki naszej blogowej koleżanki Reni ,to wstawiam je do zabawy u Reni 

Moje postanowienia 😀

 Zrealizowałam właśnie punkt z zaległymi pracami,mam ich jeszcze troszeczkę.
Przeczytałam kolejne książki,
Kolejna część mazurskiej sagi Katarzyny Michalak " Kropla Nadziei"
 Tanya Valko  "Arabski Syn" to kolejna część opowiadająca o losach polsko- arabskiej rodziny.
Oj dzieje się dzieje,strach się bać,akcja książki toczy się w obecnym czasie,zawirowania ....
 Kolejny dobry kryminał Remigiusza Mroza dobrze się czyta,
polecam  Wam jako przerywniki od robótkowania.
Niestety nic nowego się nie nauczyłam robić,chyba jakieś lenistwo się do mnie przyplątało.
To by było na tyle ,życzę Wam wspaniałego dnia.


.A teraz idę Was odwiedzić,buziaki 😘😘😘😘😘😘😘😘

Komentarze

  1. Witam kochana. :) Do mnie też lenistwo coś się przyczepiło. ;D Boskie bransoletki, bardzo lubię oglądać Twoje prace. Pierwsza bransoletka mnie powala. Genialne sploty, wspaniały wzór, wykonanie i kolorystyka. Super bombastycznie piękne. <3

    Pozdrawiam, no i życzę radosnych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko, tak myślę że czasem trzeba poddać się lenistwu, wyciszyć, płynąć na fali...
      I niech ta chwila trwa , ale nie za długo 😁
      Dziękuję za przemiły komentarz i za to że jesteś😚
      Pozdrawiam najmilej 😚🤗

      Usuń
  2. Piękny ten czerwony komplet! Jeszcze bardziej podobają się mnie te drobniutkie, przecudne bransoletki z hematytów. A zestawienie ich razem jest rewelacyjne. Pozdrawiam Cię, Małgosiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu za każde słowo.
      Te drobne też mi przypadły do gustu powrócę do nich z przyjemnością, jak tylko pojawią się hematyty.
      Serdeczności ślę na każdy dzień Izuniu😚

      Usuń
  3. Małgosiu to i tak więcej niz ja ostatnio zrobiłam, ale za to zamykam smakołyki na zimę;)
    Nie wiem jak Ci dziękować za Twoje serducho, czerwony komplet jest rewelacyjny- tak jak i pozostałe bransoletki, ale to juz wiesz, bo inaczej nie zniknęłyby :)
    Michalak ostatnio często coś się pokazuje po blogach, trzeba będzie sprawdzić :) a Mroza bardzo lubię:)
    Ostatnio jakoś więcej czytam literaturę polską, a do tej pory omijałam ją szerokim łukiem
    Pozdrawiam serdecznie jeszcze raz dziękując i buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu z przyjemnością robiłam ten koplecik i mam cichą nadzieję że znajdzie się dla niego nowy właściciel.
      Jakoś bransoletki nie cieszą się wzięciem, szkoda🙄
      Też w przypływie energii zamykam w słoje i butelki dary lata.
      Przesyłam same ciepłe myśli Reniu.

      Usuń
  4. Muszelki - ach. Śliczne są i bardzo sobie moje cenię :)
    Te cienkie bransoletki też mi się ogromnie podobają! Nie dziwię się Twojej siostrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agajo że muszelki nadal są przez Ciebie zakładane.
      Dziękuję za każde pozostawione słowo😚

      Usuń
  5. Małgoś, muszelkowy komplet prezentuje się wspaniale. Zauroczył mnie też zestaw drobnych bransoletek, mają w sobie coś.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu, tak te cienkie też mi się podobają, są delikatne.
      Przytulam Gosiu😚🤗

      Usuń
  6. O Matko !! W tej czerwonej bransoletce się zakochałam - jest cudna ! A kolczyki do kompletu - świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko i przesyłam same ciepłe myśli 😚

      Usuń
  7. Cudowny muszelkowy komplet!!! Przepiękne bransoletki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Doniu i pozdrawiam równie serdecznie 😚

      Usuń
  8. To nier lenistwo tylko niemoc twórcza:) mnie też ogarnia jak sa takie upały, ale już się ochładza, więc wena wraca :) piękne te Twoje biżuty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he masz rację Ago niemocy ci u mnie pod dostatkiem ostatnio😁.
      Dobrze że dzisiaj leje od rana to może zdołam coś zrobić, bo przecież plany są😊
      Dziękuję Agatko i pozdrawiam cieplutko 🤗

      Usuń
  9. Przepiękna czerwona bransoletka. Gosiu, Ty robisz tylko cudowne rzeczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Łucjo za uznanie i za to że zaglądasz do mnie😚
      Serdeczności przesyłam 🤗

      Usuń
  10. Cudowne są te muszelki i ta szałowa czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,tak czerwień jest przemawiająca😊
      Pozdrawiam serdecznie 😚

      Usuń
  11. Piękny czerwony komplecik (wiem co mówię bo mam taki niebieski od Ciebie). Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno, cieszy mnie Twoja opinia😚
      Serdeczności zostawiam dla Ciebie😊

      Usuń
  12. Zestawienie kilku cienkich bransoletek jest bardzo interesujące. Jak mnie opuści mój brak zorganizownia/niechciejstwo itp to może zgłębię tajniki wykonywania takiej biżuterii. Ale pierwsza, czerwona też piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo cienkie bransoletki są łatwe do zrobienia,a przy tym jak dobrze zauważyłaś interesująco wyglądają na ręku.Co do niechciejstwa to lato temu sprzyja :D
      Słonka na każdy dzień życzę:) :*

      Usuń












  13. Przepiękne zestawienie czerni z czerwienią w muszelkowym komplecie :-) Te drobniutkie uroczo wyglądają razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwony komplet jest cudny, gdybyś go Małgosiu powtórzyła, chętnie zakupię na cel Lilianki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za dobre i użyteczne informacje, jest to bardzo interesujące, uwielbiam wszystkie rzeczy, którymi się dzielicie i widzicie swoją piękną kreatywność, dziękuję za podzielenie się z innymi.
    ที่เที่ยว

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))